Liniute Indicator Combustibil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Și la subiect:

    Vreau să verific funcționarea jojei, dar mi-e lene:

    - din meniul TdB, sterg erorile Joto
    - nu mai măsor joja, că oricum e suspectă
    - fac scurt la joja, apoi la TdB măsor firele, evident spre 0 ohm, orice peste ma duc la R2
    - tot la TdB verific ca firele spre jojă nu dau la masă, plus sau whatever
    - cu TdB montat, emulez joja cu un semireglabil sau rezistențe potrivite

    Toate astea de mai sus le faci in 5 minute, și dacă era ok, ultimul pas:

    - scoteam ansamblul din rezervor și vedeam ce e cu joja - evident trebuie cheie specială
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #62
      , corect, iar aceste verificari se pot face destul simplu si usor, insa asa cum am scris cine nu se descurca poate apela la cineva care le poate face in mod conform si rezolva problema.

      PS: si despre demontarea ansamblului pompa -joja nivel carburant se gasesc multe informatii si experiente pe acest forum, doar ca exemplu si un tutorial bine detaliat de colegul Urs despre demontarea pompei carburant chiar la un 1.4 (se poate citi, vedea pozele ansamblului cu joja nivel carburant, "dispozitivul" pentru demontare confectionat de coleg, etc.) aici: https://www.loganclub.ro/forum/lucruri-generale/tutoriale-cum-sa-iti-faci-singur/14282-demontare-pompa-benzina-1-4#post14282

      Comment


      • #64
        Am încercat la serviciu, unde mi-a spus că verificarea pe tester (calculator) costa 200 lei (2 milioane), iar restul verificărilor incepând de la rezervor golit, pâna la TbB mă duce la cel puțin 1000 lei. Mi-a spus că din cauză că am pus prea multa benzină. Deci, pompa functionează, jojă funcționează datorita faptului că își schimbă valoarea rezistenței in funcție de cantitatea de benzină din rezervor. Nu este intreruptă, nu este blocată. Am desfăcut mufa de sub scaunul șoferului, este că și nouă, fără urme nici măcar de praf sau umezeală, am măsurat rezistența pe pinii 5 și 6 ai mufei care vine de la rezervor și am aceeași rezistență, deci până aici totul mi se pare normal. Cei de la servise au spus că ar putea fi calculatorul sau tabloul de bord. Mai are cineva vreo idee? Părere?

        Comment


        • #65
          Originally posted by pauly View Post
          Am încercat la serviciu, unde mi-a spus că verificarea pe tester (calculator) costa 200 lei (2 milioane), iar restul verificărilor incepând de la rezervor golit, pâna la TbB mă duce la cel puțin 1000 lei. Mi-a spus că din cauză că am pus prea multa benzină. Deci, pompa functionează, jojă funcționează datorita faptului că își schimbă valoarea rezistenței in funcție de cantitatea de benzină din rezervor. Nu este intreruptă, nu este blocată. Am desfăcut mufa de sub scaunul șoferului, este că și nouă, fără urme nici măcar de praf sau umezeală, am măsurat rezistența pe pinii 5 și 6 ai mufei care vine de la rezervor și am aceeași rezistență, deci până aici totul mi se pare normal. Cei de la servise au spus că ar putea fi calculatorul sau tabloul de bord. Mai are cineva vreo idee? Părere?
          Nu ar trebui că pe unul din pinii 5 sau 6 ai mufei R2 care vine din TbB cu contactul pus, să am o tensiune de 12 V ?

          Comment


          • #66
            Suplimentar față de ce am scris aici:

            Originally posted by t0rquemada View Post
            Și la subiect:

            Vreau să verific funcționarea jojei, dar mi-e lene:

            - din meniul TdB, sterg erorile Joto
            - nu mai măsor joja, că oricum e suspectă
            - fac scurt la joja, apoi la TdB măsor firele, evident spre 0 ohm, orice peste ma duc la R2
            - tot la TdB verific ca firele spre jojă nu dau la masă, plus sau whatever
            - cu TdB montat, emulez joja cu un semireglabil sau rezistențe potrivite

            Toate astea de mai sus le faci in 5 minute, și dacă era ok, ultimul pas:

            - scoteam ansamblul din rezervor și vedeam ce e cu joja - evident trebuie cheie specială
            - luat un TdB de Logan I de pe raft și încercat pe mașină
            - refăcut (inlocuită placa în ansamblul original) TdB-ul pentru mașina aia, km și ce mai trebuie,

            Gata
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • #67
              Are cineva configurația mufei R2 care arată că în imagini?
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 2 photos.

              Comment


              • #68
                Are cineva configurația mufei R2 care arată că în imagini?
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 2 photos.

                Comment


                • #69
                  E destul de clar
                  Attached Files
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • #70
                    Nu prea este clar. La postul 32 este mufă R2 cu alta configurație, cu 20 pini. Care este adevărul? Configurația mufei din imaginile anterioare nu corespunde cu aceasta
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment


                    • #71
                      Mufele din pozele pe care le-ai atasat evident sunt diferite , una are 17 cealalta 20 pini:
                      Attached Files

                      Comment


                      • #72
                        Ok. Asta am observat și eu. De aceea am întrebat dacă găsesc undeva configurația mufei cu cu 17 pini. Intradevăr pinul 5 și 6 sunt pinii care vin de la sonda litrometrică, dar restul ar trebui sa tot stai să-i depistezi. Poate exista undeva și aceasta configurație, atâta timp cât au fost dotate autoturismele cu o astfel de mufă. Mulțumesc mult!

                        Comment


                        • #73
                          De ce /din ce motiv "... restul ar trebui sa tot stai să-i depistezi." ?!

                          Comment


                          • #74
                            Păi ar trebui să știu unde merg firele de la pinul 1 și 2 care sunt mai mari (late și mai groase), care merg la poziție, frână, semnalizare, marșarier. Poate fi nevoie, este bine sa le ai notate undeva, nu sa stai atunci și să cauți.

                            Comment


                            • #75
                              Pai de ce NU "... le ai notate undeva ..." (sau macar o poza cu firele ) daca "Poate fi nevoie .."
                              Last edited by Gil26; 3 hours ago.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google