Incalzire Excesiva Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Incalzire Excesiva Diesel

    salutare

    cred ca sunt primul care se vaita de aceasta problema dar am zis sa o scriu aici
    am un golanel 1,5dci 65hp si un mecanic mi a schimbat distributia acum 3 saptamani,toate bune si frumoase pana au dat acele calduri infernale si hopa si problemele....se incalzeste foarte repede ajunge imediat la 95,6grade si porneste gmv ul....stiu o sa ziceti sa termostatul e de vina....nope nu e asa am luat alt termostat,de fapt toata partea de plastic in care intra toate conductele am scos de acolo termostatul si l am pus fara.....ce sa vezi acelasi probleme.....am fost inapoi la mecanic si mi a zis ca poate fii pompa de apa....zis si facut,schimbata si aceea(in locul altei care era originala...luata odata cu kitul de distributie).....pana una alta zilele trecute mi am luat cablu diagnoza,ca am zis sa nu fie alta problema.....cu ddt mi a dat doar o problema la glow plug /heather a am gasit bujia cu belele ,am inlocuit o ,am pus o iar pe tester nu mai arata nici o eroare,si azi am fost cu ea prin oras din 5 in 5 min cum state am cu ea pe lok urca apa de la 87 la 95 imediat....este posibil sa aiba direct legatura cu distributia?

  • #2
    mie nu imi pare o problema , termostatul abia la 89 grade incepe sa se deschida , complet este deschis undeva mai sus .Este o limita de grade unde incepe sa porneasca gmv pe treapta 1 , important e sa nu ajunga la 100 grade , si atata timp cat sunt doar 4 linii pe bord e ok .
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      nare treaba.pompa de apa se recomanda sa o schimbi odata cu distributia .doar cand schimbi distributia ai acces la ea.asta ca sa nu dai bani de doua ori.cate linii ai la apa? daca ai 4 sau 5 linii pe periodae scurte (daca e foarte cald)atunci merge in parametrii normali.daca urca prea mult poate sa fie si pompa de apa.posibil sa-si fi dat demisia.la schimbarea distributiei e bine sa schimbi si pompa de apa.poate nu la 60 mii ca nu se duce asa repede,dar dupa 100 mii e cam gata.
      Welcome to the Club, We Have Jackets !

      Comment


      • #4
        Daca pe bord ai 4 linii stai linistit masina nu are nimic. 4 linii apar cadn motorul trece de 85 grade iar al 105 grade iti apar 6 linii. La diesel termostatul deschide la 89 grade iar la 98-99 grade porneste gmvul. Deci daca pe bord nu ai mai mult de 4 linii totul e ok. Parametrii optimi pt motor sunt intre 89-99 grade.

        Comment


        • #5
          Salutare.Cum stiti cite grade are motorul?Din liniutele alea eu nu imi dau seama
          sigpicPasionat de MCV si natura

          Comment


          • #6
            Daca mergi cu testerul pe ea acela iti arata exact ce temperatura are motorul.

            @Cristi_Xp: La majoritatea dieselurilor termostatul deschide la 83 grade probat cu testerul.

            Nu ma pune sa iti fac printscreen ca acum oricum mai mult de 85 grade nu o sa vezi la diesel.
            sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

            Comment


            • #7
              Mai mult ca sigur ai problema la masina sincer nu imi dau seama de unde poate fi ,ventilatorul cred ca ala numiti voi gmv porneste foarte rar la diesel sa nu confundam cu motoarele pe benzina adica in mod normal se ridica asa mult temperatura dupa ce mergi in forja foarte multi km sau cand este foarte cald afara adica in mijlocul veri ori ce spui tu acum ca a dat putin soarele nu avea cum sa se incinga in halul asta ,chiar nu stiu mai spune si tu ceva dupa ce ai schimbat distributia ai simtit vreo schimbare (trepideaza,porneste mai greu ,nu are demaraj,scoate fum)daca observi unul din lucrurile de care am amintit mai sus mecanicul tau nu asezat distributia cum trebuie si cam asta ar fi problema.mult succes si ne mai auzim.

              Comment


              • #8
                Eu cred totusi ca a avut o problema pe care a rezolvat-o ca nu a mai intrat sa spuna.Totusi nici vara la mine nu se incalzea repede,acum merg si 25minute pina apar primele 2 liniute.Celelalte apar doar de sarbatoare cind e foarte aglomerat si merg mult sau cind ii dau in gusa de behaie.Oare sa am o mica problema?Habar nu am si ma cam deranjeaza faptul ca nu se incalzeste normal.O sa imi iau si eu o interfata de diagnosticare dar nu stiu unde gasesc in bucuresti si sa aibe si o baza de date completa.
                sigpicPasionat de MCV si natura

                Comment


                • #9
                  Toate dci-urile fac la fel inclusiv cele de pe Renaulturi.

                  Si alea merg la aceeasi temperatura dar alea au ceas de temperatura apei si nu liniute.

                  La Megan temperatura sta pe mijlocul scalei fie iarna fie vara dar daca pui testerul pe ea are aceeasi temperatura la apa exact ca si Loganul la aceleasi conditii atmosferice.
                  sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                  Comment


                  • #10
                    are vreun rost "cearta" voastra,cand cel ce a deschis threadul n-a mai scris din 25.06.2010
                    sigpic
                    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                    Comment


                    • #11
                      stateam si noi putin la barfa !

                      Comment


                      • #12
                        Da nu ne certam faceam un schimb de experienta.
                        sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                        Comment


                        • #13
                          nu am mai scris aici ca mi a dat de cap un injector ,intre timp am aflat ca a umblat la cele 3 suruburi de pe axa cu came(dupa spusele lui a reglat avansul),dar hai sa nu mai lungim threadul....intre timp am rezolvat multam tuturor care au raspuns

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google