Problema Electrica Sau Apa La Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Electrica Sau Apa La Motor

    Ma confrunt cu o mare problema…Loganul meu nu mai porneste . Ieri in timp ce ma deplasam prin oras a inceput sa ploua foarte tare, canalizarile nu au facut fata si multe strazi s-au inundat fiind nevoit sa trec prin apa. Cateva zeci de minute am ramas blocat in trafic si vazand ca nu inaintez deloc am oprit motorul. De aici a inceput “distractia”, cand am vrut sa pornesc motorul surpriza: nu a mai pornit.
    Simptome:
    • daca incerc sa pornesc se aude un declic, se stinge si se reaprinde bordul - totul fiind resetat in acest moment (calculator de bord, cd-player); nu porneste electromotorul
    • usile se descuie/incuie greu;
    • martorii din bord abia lumineaza, cand pun avariile se aprinde si plafoniera, daca pun faza scurta/lunga se stinge bordul cu totul;
    • usile se descuie/incuie greu.
    Am verificat toate sigurantele si erau bune, in final am luat curent de la o alta masina si a pornit la sfert doar ca se aprindeau mai multi martori din bord si abs-ul nu mai functiona. Am mers aproximativ 10 km, am oprit si cand sa pornesc aceleasi simptome. Ma gandesc sa nu fi intrat apa la motor, alternator sau in alta parte…
    Inainte de a o trimite in service va intreb si pe voi ce parere aveti, poate totusi se poate rezolva mai usor.

  • #2
    Probabil ti s-a dus alternatoru si nu-ti mai incarca bateria.

    Comment


    • #3
      • usile se descuie/incuie greu;
      • martorii din bord abia lumineaza, cand pun avariile se aprinde si plafoniera, daca pun faza scurta/lunga se stinge bordul cu totul;


      Se poate sa te fi lasat bateria si alternatorul nu o incarca.
      Verifica si sigurantele de sub plasticu ala negru de la beterie,daca nu cumva le-ai verificat.
      Attached Files
      sigpic
      !

      Comment


      • #4
        Cand pornesti masina cel mai mare consumator este electromotorul...Ca sa intre apa la alternator nu prea are cum pt ca ala este sus si doar nu era apa de un metru pe unde ai trecut?
        Electromotorul este jos la logan si la ala a intrat apa cu siguranta si mai mult ca sigur...deci la acest electromotor intrand apa s-au pus carbunii aia in scurt,condensatorul/starterul dupa el si cand dai la automat la cheie ala nu mai cupleaza si acolo se produce scurtul si toate anomaliile ce duc la descarcarea de curent.
        Fiind consumul de curent prea mare,,acest electromotor ti-a descarcat si bateria ta,,si deaia cupland masina ta la alta baterie a pornit.
        In 10 km parcursi alternatorul nu a avut timp sa incarce bateria complet,,si cel mai bine o dai jos si o incarci pe redresor..
        Bafta si sa ne tii la curent cu patania ta

        Comment


        • #5
          vdmihai: acolo nu am verificat, am verificat in dreapta bateriei unde sunt mai multe relee
          acum am pus redresorul pe baterie, sper sa isi revina

          Revin cu vesti am pus redresorul pe baterie dar nu arata ca incarca, am crezut ca e stricat. Dupa l-am pus pe bateria de la bmw si totul este in regula, incarca. Astept un prieten sa vina cu o alta baterie, poate porneste. Oricum bateria mea este buna de aruncat )
          Last edited by cristy90; 9 July 2010, 17:03. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            Salutare, cam aceeasi problema o am si eu numai ca masina mea nu a trecut prin ploaie torentiala sau balti. Totul s-a intamplat subit, aseara la 12 noaptea mam oprit la un chiosc sa cumpar niste bere, am lasat masina cu pozitia aprinsa si am incuiato, cand am revenit am descuiato si am bagat cheia i ncontact am asteptat sa se stinga martorii din bord si cand sa dau la demaror supriza nu a invartit deloc. Am scos cheia din contat si am incercat iar dar de data asta tot sistemul electric al masinii a luato razna. Cand pun contactul bordul clipeste cu toti martorii clipesc, mastorul de la ABS ramane aprins iar daca dau la demaror totul se stinge si se reseteaza si bineinteles ca nu invarte. Mai naspa e ca si cu cheia scoasa din contact casetofonul merge ok, plafoniera lumineaza ok dar restul instatiilor electrice nu functioneaza corect, daca aprind farurile nu se aprind si totul moare, daca pornesc avaria se aprinde foarte slab iar acel releu are o cadenta neregulata etc. Masina mea are 73.000km si 4 ani jumate e disel si nu am mai avut probleme la motor sau la isntalatia electrica. Acum sunt 2 variante zic eu: ori bateria s-a dus subit, ori UCHul a luato razna. O sa vina un prieten cu o baterie sa fac proba, sper sa fie asta problema ca daca e altceva e nasol iar daca e UCHul ma costa cat nu face. Daca mai are cineva idei de rezolvare a problemei va rog sa mi le impartasiti.
            Last edited by Flipper; 10 July 2010, 13:11.

            Comment


            • #7
              Bateria e de vina.
              Casetofonul si plafoniera sunt consumatori mici, de aia iti merg.
              sigpic
              !

              Comment


              • #8
                Originally posted by vdmihai View Post
                Bateria e de vina.
                Casetofonul si plafoniera sunt consumatori mici, de aia iti merg.
                Sa te auda dumnezeu, acum astrept sa vian un prieten sa bun bateria de pe masina lui pe a mea sa vad daca intradevar bateria e devina.

                Comment


                • #9
                  Flipper: incearca cu alta baterie si sigur o sa iti mearga . La mine bateria a fost vinovata pentru tot, am pus alta si a pornit la sfert fara nici o eroare.

                  Comment


                  • #10
                    Da intradevar bateria e ra de vina, am pus o baterie de 55Ah si a pornit la prima cheie. Bateria care o aveam pe masina era de 70Ah acum o sa circul ceva timp cu asta de 55Ah care o am de vreo 3 ani si care a fost folosita daor in primul an iar in ultimi 2 ani a stat pe tusa, dar in primavara o incarcasem sa o pun pe o dacie veche dar nu am ami puso iar acum vad ca reusit sa invarta motorul desi din martie nu a mai fost folosita. Vad ca face facta desi e de doar 55Ah. MOmentan am alte priotirati cu banii si nu imi iau baterie ca vad ca merge asta dar pana la iarna trebuie sa imi iau ca nu cred ca asta o sa aiba putere sa invarta motorul cand afara o sa fie temperaturi negative, e diesel totusi si are nevoie de curent mare la pornire mai ales la rece. Acum am pus bateria de 70Ah pe redresor sa vad daca mai poate fi resuscitata desi nu cred, probabil s-a dus vreun element ca vad ca absoarbe curent foarte mic de incarcare si aparatul de masura imi indica 8,5V inainte sa o pun pe redresor. Oricum sia facut treaba ma tinut 4,5 ani si 73.000km si a trecut prin 4 ierni fara a da nici un semn de oboseala pana acum cand a decedat brusc

                    Comment


                    • #11
                      nu va mai chinuiti sa resuscitati bateriile. Daca nu se incarca de la alternator nu o sa se incarce nici de la redresor. E o rezolvare pe termen foarte scurt si o sa aveti surpriza sa va lase exact cand va e lumea mai draga. O baterie rombat e pana in 200 ron si e foarte buna. Nu trebuie varta sau mai stiu eu ce firma tare pentru ca face exact acelasi lucru si moare la fel de repede. nu se merita diferenta de bani.
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        acumulatorul mi-a creeat si mie emotii !!!
                        bateria rombat, calciu, 70 Ah, pe logan diesel , 4 ani si 7 luni , 64 000 km
                        obs: a picat din senin fara nici un fel de simptome inainte. pur si simplu am oprit motorul si la 10 minute apoi nu a mai vrut sa porneasca. bordul se aprindea si stingea ca pomul de craciun plus zgomote ciudate de rele, motorase , tractorase, etc. aveam claxon, si faza scurta. la faza lunga murea.la inchiderea centralizata nu mai clipeau avariile. in plus la o incercare de pornire s-a resetat si calculatorul cu tot cu casetofon. nu am putut porni nici cu cabluri de la alta masina in toate variantele si cu bateria mea veche pe masina si fara, cu bornele de la bateria donatoare curatate , cu motorul la cealalta masina turat...nu a vrut pur si simplu. am imprumutat de la altcineva o baterie . totul a fost ok a pornit la sfert asa ca m-am dus fuguta si mi-am cumparat o alta baterie dupa o serie intreaga de ganduri negre..." ce-o avea frate ca mergea ?!!! sa fie un scurt in electromotor, alte defecte mai ciudate si mai grave ? doamne fereste !" deci la simptome asemanatoare faceti o proba cu o alta baterie si luati-va una noua !

                        Comment


                        • #13
                          Bateria sigur s-a dus. Ştiu şi eu un caz unde după ce a oprit motorul nu a mai pornit nici cu încărcare de la altă maşină. A chemat electricianu ca să nu cumpere altă baterie degeaba, a constatat că e bateria dusă şi a luat alta. A pus caranda şi e foarte mulţumit. Ieftină şi bună .

                          Comment


                          • #14
                            De la baterie e mai mult ca sigur...am mai vazut cazuri d'astea si la masini straine (skoda octavia tour si opel astra clasic II).
                            Ai putea sa incerci s-o revitalizezi, sa-i pui apa distilata, sa-i cureti bornele si s-o lasi peste noapte la incarcat dar e mai sanatos si sigur sa iei una noua.

                            P.S : Nu mai opri motoru' cand treci prin balta...eventual tureaza-l, dar nu-l opri niciodata.
                            Keyboard error or no keyboard present.
                            Press F1 to continue or DEL to enter setup...

                            Comment


                            • #15
                              de verificat cablajul + pe electromotor sa fie strans/sau firul mai subtire de la starter,masa(-) la fel
                              sigpic
                              Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                              pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google