sa fie pompa de ulei???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by andrei View Post
    Pompa da ulei daca era stricata ti se aprindea martorul in bord si asa ramanea.
    Ai putea face o diagnosticare in service, sa vezi daca e vreo eroare memorata.
    \

    Asa e.
    S-ar aprinde la relanti.
    Eu continui sa cred ca e filtrul, care se goleste de ulei cat sta.
    NU cred ca are rost sa schimbati pompa inainte de a schimba filtrul. E ieftin si usor. manopera la schimbatul pompei trebuie sa fie rupere. N-ar fi pacat?

    Comment


    • #17
      Si chiar daca nu-i filtrul vinovat (sa presupunem) faptul ca-l schimbi si apoi schimbi pompa nu-i paguba.
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • #18
        Aveti dreptate amandoi, mai intai sa schimbe filtrul si apoi pompa, ca e vreo 220 de euro o pompa. Fara montaj.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #19
          Pai la ce am citi eu pe aici inseamna ca am si eu probleme.La mine dimniata dupa ce pornesc motorul martorul ulei sta aprins cam 3 -4 sec.In cursul zilei dupa 20 min. de pauza dupa ce pornesc motorul tot la fel . Am aproape 5000 km. oare sa ma duc sa mi schimb uleiul si filtru inainte de a face 10 000 km ?? A mea este cdi 85 cp.

          Comment


          • #20
            Eu am schimbat uleiul + filtru (singur)la 1200 km ca nu-mi placea cum se auzea motorul si am pus mobil 1 5w40 +aditiv cu PTF e alta treaba(acum am 3000 km si e f ok) peste 100 000 mii km e normal sa se stinga mai greu becul de ulei ca intervine uzura cuzinetilor si scade presiunea uleiului
            Last edited by DRIVERMAN; 11 March 2008, 21:27.

            Comment


            • #21
              @seriojaa: E oarecum normal. O cauza ar fi vascozitatea uleiului. Odata cu schimbarea lui cu ceva mai de calitate, va disparea si "problema".
              Acum ai in masina un ulei semisintetic, care vara e mai fluid si are presiune mai mica la pornire, deci ledul se stinge la 3-4 secunde dupa pornirea motorului.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #22
                Hm...nu stiu cat e de normal (dar la diesel am mai vazut si la altii sa stea ~ 2sec aprins becu de pres) sa stea aprins 3-4 secunde. La rece toate uleiurile sunt vascoase.

                Cel putin la benzinar, eu m-as criza daca as vedea indic. de pres aprins mai mult de una sec (ceea cea nu s-a intamplat niciodata, se stinge aproape instantaneu cand porneste).

                Comment


                • #23
                  Mai mult la dCi-uri se intampla asta, la benzinare nu prea se intampla.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #24
                    @petroman: detaliza te rog cum scade presiunea la uzura cuzinetilor, ca imi scapa...
                    si cum de-si revine in cateva secunde? Daca e din cauza cuzinetilor, ar trebui tot timpul sa ai presiune mica, nu? Mersi.
                    Last edited by Seba; 12 March 2008, 19:34.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #25
                      Distanta dintre cuzinet si viblochen se va mari cu cat ai km mai multi si de aia la pornire vei avea o clampaneala pentruca se pierde presiunea in stationare si se dezamorseaza si pompa de ulei ,dupa cateva secunde de la pornire se va amorsa dar jocul dintre cuzineti si viblochen va produce acea clampaneala pana pompa de ulei va impinge uleiul si la ei.Cand ai uzura la cuzineti ,presiune la ulei o sa ai doar cat e uleiul rece dupa aia va scadea ,de aia e indicat la motoarele mai uzate sa se puna un ulei cu vascozitate mai mare sau chiar si un aditiv(aditivul cu PTF "teflon"se depune pe lagare iar cand e rece motorul chiar daca uleiul dintre cuzinet si viblochen se va scurge va ramane teflonul care se prinde bine de metal si vei avea o lubrifiere continua pina va baga pompa ulei(si la urma urmei unde se formeaza presiunea de ulei)
                      Last edited by DRIVERMAN; 12 March 2008, 22:31.

                      Comment


                      • #26
                        Sau pui hartie de indigo.
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • #27
                          Se chiama "a cojoci linia" dar nu cred ca e cazul la logan nici la 200 000km daca folosesti uleiul care trebuie si la timp

                          Comment


                          • #28
                            Acelasi lucru se discuta aici.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google