Ajutor! Circuit Aer Conditionat 1.4 Mpi Cu Functionare Inversa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutor! Circuit Aer Conditionat 1.4 Mpi Cu Functionare Inversa

    Buna ziua!
    Am cumparat recent un logan-faza 1(second hand) berlina 1.4 mpi cu gpl.
    Aerul conditionat nu mai functiona, asa ca am ajuns cu masina la reprezentanta. S-a completat cu freon instalatia, dupa care stupoare: ne-am dat seama ca teava de aspiratie (cea groasa) era calda si cea de refulare(cea subtire) era rece, adica tocmai pe dos!
    Mi-au schimbat chiuloasa compresorului, supapa de destindere termostatica si tot degeaba. Circuitul de A/C are aceleasi simptome. S-a vorbit cu cei de la Pitesti- techline, cu ingineri, etc si nimeni nu a auzit vreodata de chestia asta.
    Ma poate ajuta cineva cu un sfat, cu o o idee? S-a confruntat cineva cu aceasta problema la un Logan 1.4 Mpi-faza 1?
    Multumesc anticipat pentru orice ajutor.
    fost 1.4 MPI / GPL
    actual 1.0 SCE

  • #2
    Au mai schimbat si platoul cu supape al compresorului, tevi, etc.
    Degeaba! Cred ca trebuie niste tamaie!
    fost 1.4 MPI / GPL
    actual 1.0 SCE

    Comment


    • #3
      Eu stiu ca teava subtire trebuie sa fie rece intoddeauna si cea groasa trebuie sa fie calda, Am sa verific maine la a mea masina si am sa iti spun exact,

      LE :am verificat si ai dreptate cea groasa e rece iar cea subtire fierbinte
      Last edited by crull; 7 August 2010, 22:30.

      Comment


      • #4
        @Crull-aia din service no sa-si schimbe meseria , pt. ca-i tocmai invers de cum sti tu.
        @Bubuleanu - eu zic sa duci masina la un meserias care se ocupa cu AC auto, te costa mai putin si sigur iti rezolva defectul.
        , sunt cu ochii pe voi !
        :thumbsup:

        Comment


        • #5
          [QUOTE=bubuleanu;682935]Buna ziua!
          Am cumparat recent un logan-faza 1(second hand) berlina 1.4 mpi cu gpl.
          Aerul conditionat nu mai functiona, asa ca am ajuns cu masina la reprezentanta. S-a completat cu freon instalatia, dupa care stupoare: ne-am dat seama ca teava de aspiratie (cea groasa) era calda si cea de refulare(cea subtire) era rece, adica tocmai pe dos!
          Mi-au schimbat chiuloasa compresorului, supapa de destindere termostatica si tot degeaba. Circuitul de A/C are aceleasi simptome. S-a vorbit cu cei de la Pitesti- techline, cu ingineri, etc si nimeni nu a auzit vreodata de chestia asta.
          Ma poate ajuta cineva cu un sfat, cu o o idee? S-a confruntat cineva cu aceasta problema la un Logan 1.4 Mpi-faza 1?
          Multumesc anticipat pentru orice ajutor.[/QUOTE.
          BUNAA.NU STIU DACA CE POVESTESTI E ADEVARAT,PT. CA NU PREA ARE CUM.CE TREABA ARE KIULOASA CU AERUL CONDITIONAT?EL ESTE UN CIRCUIT INDEPENDENT SI INKIS.PROBLEMA ESTE LA MOTORUL DIN INAUNTRUL COMPRESORULUI.TREBUIE SKIMBATE CONECSIUNILE INTRE ELE.ADICA SA SE INVARTA INVERS MOTORUL DIN COMPRESOR.ASA CUM IL AI ACUM INCALZESTI GANDACII CARE STAU PE SUB CAPOTA .BINEINTELES CA TREBUIE VERIFICAT CIRCUITUL DE LA CONDENSATOR LA EVAPORATOR.MERGI LA CINEVA SPECIALIST IN AER CONDITIONAT.EU CRED CA TREBUIE SKIMBATA DOAR ROTATIA MOTORULUI DIN COMPRESOR.CHAO

          Comment


          • #6
            Cred ca cel mai bine schimbi compresorul.
            ECUFix
            Please don't visit my homepage!

            Comment


            • #7
              uite niste sfaturi http://www.2carpros.com/first_things/air_blows_hot.htm
              sigpic

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google