Probleme Unghi Cadere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Unghi Cadere

    Acum 2 saptamani am lovit masina Renault Symbol in bordura tramvaiului 41.Dus la service pe platforma.
    Defectiuni:

    -bieleta directie rupta
    -cadru motor stramb
    -amortizor stramb.

    Inlocuite toate pe casco..facut geometrie.....si gasit fuzeta lovita, comandata si schimbata.Refacut geometrie...toate unghiurile ok mai putin caderea care este cu 33minute in interior, adica mai pe scurt roata sta asa /////(roata stanga).

    Neschimbata a ramas doar bascula inferioara , despre care cei de la Serus au zis ca nu are nimic.Ei spun ca e din cauza suspensie sport(nu cred asta in ruptul capului), si din cauza jantelor care difera de cele stock(am 6.5J R15).Am stabilit sa se moonteze arcurile stock + jante stock de tabla si sa se refaca geometria.Sunt mai mult decat convins ca nu se va simti nicio diferenta.
    In afara de brat inferior pe care il banuiesc...desi e greu de cazut ca acesta s-ar fii lungit in urma accidentului(astfel incat roata sa stea ////, adica sa fie deschisa de la baza), mai degraba se indoia spre spatele masinii, se rasucea, deci se micsoara ca lungime...ce credeti ca imi auzeaza pb asta?

    Oare oala amortizorului sa se fii deplasat catre dreapta??si atunci e normal sa stea roata asa/////.
    Sau lonjeronul inferior sa o fii luat-o la plimbare???
    Daca sunt ultimle cauze amintite...mai e vreo sansa sa se repare???

    Momentan masina este inca la Serus, am refuzat sa o iau de la ei...desi mi-au zis ca au facut pb cu ea si nici macar la viteze mari nu trage stg sau dr....acum ca va tocii un pic cauciucul....nu se mai pune(in viziunea lor).

    Va rog...idei, sfaturi, etc

  • #2
    mai mult ca sigur s-a strambat lonjeronul.bascula,este mai putin probabil sa se indoaie.te uiti in lungul lonjeronului si vezi unde a sarit vopseaua si te vei convinge singur
    Last edited by darksid3; 12 August 2010, 08:34.

    Comment


    • #3
      nu neg aspectul asta...dar mai marii RENAULT nu si-au dat seama???in plus....daca se stramba trebuia sa intre in interior,nu?

      Comment


      • #4
        Dar pe partea cealalta cum sta roata?
        cum e unghiul de cadere?
        Iara m-am culcat tarziu...

        Comment


        • #5
          este ok in sensul ca este in limitele de abatere normala

          Comment


          • #6
            Ce viteza aveai la impact?... dupa cum spui tu ar trebui inlocuite urmatoarele:

            1) bascula
            2) port fuzeta
            3) cap de bara
            4) bieleta directie
            5) amortizor
            6) cadru motor
            7) inlocuit janta

            Dupa faci geometria... daca nu iese cerele baietilor sa-ti urce masina pe standul de redresat caroserii (CELETTE) sa verifice
            Last edited by GGI78; 12 August 2010, 09:50.

            Comment


            • #7
              mai putin bratul inferior s-a inlocuit tot.azi se reface geometria cu rotile stock si suspensia stock?

              ce presupune urcarea pe CELLETTE???imi poti da ceva detalii

              cel mult 60km/h.roata nici macar nu s-a desumflat, nu se vad urme pe janta, etc
              Last edited by cristiubs; 12 August 2010, 10:03.

              Comment


              • #8
                In afara de alti bani pe care ii scoate din buzunar asiguratorul (daca este de acord)... timp pierdut... mai mult ca sigur motorul dat jos de pe masina... multa bafta

                Comment


                • #9
                  dar iese ok.ca nou? sau nu se merita?

                  Comment


                  • #10
                    Iese... nu mai fi asa speriat... baieti de la caroserii isi fac treaba ca la carte

                    Comment


                    • #11
                      ce bine ar fii.....

                      Comment


                      • #12
                        atasez fise geometrie.
                        interpretari?

                        Comment


                        • #13
                          nimeni?

                          Comment


                          • #14
                            pai daca n-ai pus graficele , la ce vrei sa iti comenteze ?
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #15
                              Aceeasi problema am si eu cu unghiul de cadere de pe partea stanga (privind din pozitia soferului) are abatere fata de limitele normale , sta cam asa rotile mele '' /--| ''( privite din pozitia soferului).Acum ceva timp am dar intro groapa mai tare si a trebuit sa schimb bieleta si cap de bara, mi au refacut geometria dar nu mi au zis nimic de unchiul de cadere. Intre timp am pus cauciucuri noi si dupa aprox 20.000 km am observat cauciucul de pe roata stanga tocit mai mult pe interior decat exterior , nu este foarte mare diferenta, dar e vizibila.Amortizorul e schimbat de curand, ce ar mai trebui schimbat ca acest unghi sa ajunga in limite normale?
                              Am sa merg si in service pentru verificare dar as vrea sa stiu la ce sa ma astept.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google