Joc Planetara Sau Grup Sateliti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Joc Planetara Sau Grup Sateliti

    De cand am avut un ''mic'' accident cu masina (planetara smulsa, fuzeta indoita, baie ulei sparta, ma rog, s-a reparat pe casco) am remarcat ca am un posibil joc (accentuat) la planetara sau grup sateliti.
    La plecarea de pe loc (mai ales daca nu turez) face ''tac''/''hac''/''pac'' luati-o cum vreti ) .
    Acelasi lucru face cand schimb si tr II, in tr III nu prea se mai simte/aude.
    Am crezut ca e cursa ambreaj prea mare si cupleaza prea brusc, dar nu e de acolo (am facut sa prinda jos-sus, tot asa face).
    Sa fi suferit planetara vreo torsiune mai puternica si sa-si fi facut un joc mai mare? ( cand am dat in sant cred ca eram cu picioru pe frana...).
    Poate fi de la cutie/grupu de sateliti?
    Grupu/jocul la iesirea din cutie, se poate regla ca la cutia de Dacia 1300? (stiti ca avea o piulita speciala din care se regla jocu - cu o cheie speciala, eu reglam cu dalta..).

    Nu e ceva care sa nu pot suporta sa merg (dar ma cam streseaza), probabil ca altii n-ar baga de seama.

    Voua va mai face ''hac''/''pac''/''tac'' la plecarea de pe loc?

  • #2
    mie imi facea in curba ... adica ... intram in giratoriu si la iesire in 2 blana ... si batea haraia poc trosc ... era janta stramba ... probabil nu are nici o treaba cu ce zici tu ... ulei curge pe la burduf?
    sigpicMy ride

    Comment


    • #3
      si mie la plecare imi face pac..da nu mereu... ma gandesc sa nu se auda placuta de frana...in curbe, la blana nu se aude nimic. Doar la plecare.
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • #4
        si la mine bate o planetara ...in curbe cand intru tare !
        Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

        Comment


        • #5
          Reglajul acela era valabil doar pentru cutie de viteze amplasata longitudinal( cuplaj conic).In diferential nu ai nici un fel de reglaj decat cu saibe de diferite grosimi plasate in spatele pinionului planetar.

          Comment


          • #6
            Inseamna ca nu prea am ce sa-i fac, eventual sa schimb planetara.
            Mama lor, la 8500 lei cat a fost reparatia, puteau sa schimbe si planetara (daca ea e buba).
            Imi pare rau ca n-am sesizat imediat cum am luat masina din service.

            PS: nu-mi caraie in curbe, doar face un mic ''hac'' la plecare si la schimbare tr II.
            Pe forje desigur ca nu se simte nimic, doar la mers ecologic ))

            Comment


            • #7
              Uite si niste foto cu CV JH si JR plus ceva cu niste cale de reglaj la JH.
              Din pacate avem JH.
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Dar "faimoasele" suruburi de la scut le-ai verificat?
                Cel mai lent 1,6 8v

                Comment


                • #9
                  Nu-i de la scut.
                  Am ridicat azi fiecare roata pe cric, bagata in viteza nu stiu sa spun daca au joc sau nu (planetarele)...asa vreo 3 cm face hatza-hatza. fiecare.
                  M-am uitat la motor cand smuceam de roata, ciudat cum se misca tot motoru+cutia, parca ar avea un suport rupt, asa tre sa faca?
                  Desigur ca pacanitu la plecarea de pe loc si la schimbare tr II a inceput sa ma calce pe nervi (ca tot cu urechile acolo sunt, ici muzica nu mai ascult).
                  Si e super nasol ca saptamana asta nici n-am timp (la lucru sunt ca drujba aia cu 4 operatii - taie lemne, bate cuie ..stiti voi continuarea) sa trec pe la mesterii pacii.

                  PS: multam Madi de foto, dar inafara de sa ma uit la ele nu stiu ce drac sa fac.

                  Am fost cu ea la mester. N-are ce sa-i faca, daca nu caraie in curbe ii buna...asta-i treaba.
                  M-as risca la o planetara (sh) dar daca nu e de acolo, e nasol.
                  Mi-ar schimba-o pe gratis (ca interventie la zona de garantie).
                  Last edited by Octavian; 17 August 2010, 11:11. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #10
                    Am mai testat alt Logan la plecarea de pe loc asa din ralanti, ''rupea'' si ala. Nu asa ca la mine, dar se manifesta aproape la fel.
                    Daca plec in turatii e ok (si schimb mai sus).
                    Sunt condamnat sa dau talpa

                    Din partea mea se poate inchide, multam la toti de opinii.
                    Merg cu ea asa pana crapa.

                    Comment


                    • #11
                      S-ar putea sa astepti mult si bine sa crape. Verifica totusi pentru orice eventualitate si suportii motor.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • #12
                        Pai nu stiu ce sa zic.
                        Azi am dus-o din nou in service sa se spele pe cap cu ea!
                        La drum (fara curbe) mers frumos cu 90-100 am auzit o haraiala/scartaiala la roata cu pricina. Haraiala care a tinut vreo 70 km din drum (imi era frica sa nu mai ajung acasa, INUMAN).
                        Opresc, ma uit p-acolo si vad plin de vaselina pe interiorul jantei
                        Janta noua, fuzeta noua, bascula noua...
                        Desigur ca azidimineata n-a mai harait ca stia ea (masina) ca o duc la doctor.

                        Ingineru din service zice ca ''cred ca au uitat baietii sa stearga roata dupa ce au lucrat'' , tupeu tata nu gluma.

                        PS: cu ocazia belirii ochilor sub ea, am observat si un surub lipsa la cutie/suport motor, naiba stie, un surub mare (de 12).
                        Am aratat toate astea la mester (nu la inginer, ca ala e mai prost ca nuca) si o fac...

                        Comment


                        • #13
                          vaselina pe interior inseamna ca a scapat pe la burduful planetarei. vezi sa nu-i schimbi capul in cateva mii de kilometrii. mesterii de la veverita au fost geniile tehnice? auzi mah, au uitat sa stearga janta de juma' de kil de vaselina. da' la ce le-o trebuit vaselina in interiorul jantei? bah frate cat tupeu... nu i-ai zis direct sa nu te ia de prost si data viitoare sa faca bine sa stranga calumea burduful?
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #14
                            octaviane vezi ca planetara nu bate doar in viraje .Am schimbat la fiat aia pe dreapta ,si culmea pe viraje nu avea nici o problema , doar pe drum drept mergeam si poc poc poc poc ,poate te ajuta cu ceva asta .
                            Treaba cu huruitu nu e rulmentu totusi ?
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #15
                              Da, geniile de la veverita.
                              Cica n-are nimic, a ramas vaselina de la cum au lucrat acolo, inuman ce tupeisti.
                              Acum nu mai face nici un zgomot.
                              Am intrebat cat e garantia pe lucrare, un an.
                              Merg cu ea pana crapa, daca crapa.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google