Senzorul De Apa Se Aprinde

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Senzorul De Apa Se Aprinde

    senzorul de apa se aprinde si motorul nu mai are putere isi pierde toata vlaga.mam uitat la nivel antigel totu e ok.numi explic.poate stie cineva mai bn.la tester mia zis ca pompa de injectie e dusa.nu inteleg ce treaba are cu senzoru de apa.bine ca mia zis ca are el o pompa reconditionata cu 17 mil.

  • #2
    martorul pentru temperatura apei sau cel pentru apa in filtrul de motorina?
    daca este cel de pe filtrul de motorina si masina nu trage este din filtrul de motorina. cand se imbiba cu apa elementul filtrant nu mai trage cum trebuie si se intampla sa moara motorul cand nu esti in sarcina.
    daca nu ai bagat de seama semnalele de la senzorul de apa in motorina este normal sa se duca pompa de injectie pentru odata intrata apa in pompa de inalta, lichidul de lucru nu mai are aceleasi caracteristici (comportare la presiune si ungere) pe care le are motorina si adio pompa.
    sigpic
    Ambition 1.5 dc

    Comment


    • #3
      daca se aprinde cel de temperatura apa, problema este de la injectie. pulverizarea neuniforma a injectoarelor duce la cresterea temperaturii foarte rapid. pompa de injectie nu o sa-ti aprinda niciodata acel martor!
      Instalare computer bord, Xenoane, LED-uri bord, activari diverse functii UCH, montaj alarme, reparatii pompe directie asistata...BUZAU

      Comment


      • #4
        sint injectoare cu probleme acolo..

        Comment


        • #5
          ca este alba ca este neagra tot la mecanic rezolvi problema ta aici doar stam la barfa ,ca masina tot la mecanic se repara.

          Comment


          • #6
            fa i o diagnoza si aflii mai multe,..

            Comment


            • #7
              salut! sper sa nu fiu pe langa subiect aici. la mine(diesel 2007de 70cai)se aprinde dupa pornire senz. de apa in motorina-ala cu arculetzul portocaliu, nu?-si sta asa cam 10 min apoi se stinge.asta e de vreo luna.vad ca masina trage de rupe, n-am inca probleme. oare urmeaza sa am probl. ca andreicatalin?

              Comment


              • #8
                fa-i o diagnoza si vezi ce zice .Aia nu inseamna neaparat apa in motorina ,inseamna eroare la sistemul de injectie.
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #9
                  Sper sa nu ai probleme grave dar trebuie sa iei masuri.La mine fara sa se aprinda senzorul mi-a gasit la diagnoza apa in motorina(probabil ca e mai putina)si m-i recomandat o inlocuire a filtrului si daca tot persista sa curat rezervorul.

                  Bafta si nu astepta sa vina problemele.
                  sigpicPasionat de MCV si natura

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by padurarud View Post
                    Sper sa nu ai probleme grave dar trebuie sa iei masuri.La mine fara sa se aprinda senzorul mi-a gasit la diagnoza apa in motorina(probabil ca e mai putina)si m-i recomandat o inlocuire a filtrului si daca tot persista sa curat rezervorul.

                    Bafta si nu astepta sa vina problemele.
                    ai dreptate.nu am mai schimbat filtrul de motorina de vreo 18.000 km si un mec. mi-a spus in toamna sa nu ma prinda iarna cu filtrul asta. am sa-l schimb si va spun daca sunt schimbari.mersi!

                    Comment


                    • #11
                      pai senzorul de apa se aprinde daca temperatura ajunge la o anumita valoare,nu ti se ridica si liniutele? senzor de de detectare a temperaturii apei defect,electrocontactor care proneste ventilatorul defect,ventilatorul defect,termostat defect si poate mai fi si pompa de apa,daca apa se incinge prea tare,logic ca dilata si componentele motor si de aici iti si trage masina mai greu,ori verifica cu o diagnoza,ori mergi la cineva autorizat,dar nu o mai lalai ca poate calezi motorul
                      sigpic
                      Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                      pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                      Comment


                      • #12
                        sal.am facut si eu un test ddt2000 si printre care mi-a iesit fuel rail compresion.ce poate fi sticat la ea?

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google