Se Tureaza La Pornire Dimineata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ar trebuii sa faci o diagnoza. Fluctuatia aia de turatie la relanti poate fi de la supapa de dozaj de pe pompa. Ar trebuii verificata aceasta supapa.

    Comment


    • #17
      In Legatura cu acceleratia care face ce vrea

      Originally posted by AGENTUL NYT View Post
      ai curatat vreodata EGR-ul,ai schimbat filtrul de motorina,ai verificat si tu daca pe returul injectoarelor iti da motorina,pe tester ai pus-o vreodata sa vezi si tu ce erori ai...vad ca esti din bucuresti,incearca sa vii si tu pe la intalnirile de sambata de la sala polivalenta la ora 15:00 sau seara de seara la kisselef,se va gasi cineva sa se uite si la masina ta,avem si diagnostic si stergere erori
      AM si eu un Logan, 1.6 Laureat...am vreo 97000 KM cu el...si am avut o problema cu relantiul ( nu statea....era sub_turata) am fost la service cred ca mi-au curatat clapeta si nush ce au mai facut pentru ca la ceva timp imi urca singura la 1500 de RPM. In acel moment...o turam puternic si scadea.

      Azi a facut cum nu se poate mai nasol...Nu vrea sa stea mai jos de 3000 de turatii. Daca o tin in viteza cu piciorul pe frana nu vrea nimic, tot urca si mai stric si amreiajul. Ce e de facut????

      Tin sa mentionez ca am schimbat motorasul de relanti...dar nu cred ca e de la el..........eu ma gandesc sa nu fie senzorul de la clapeta de acceleratie.


      Daca exista cineva care a mai patit-o...dati-mi si mie un semn va rog.

      Ma puteti gasi si la omucupraz2@yahoo.com



      Merci

      Comment


      • #18
        Daca ai spalat motorul cu jet de apa , de acolo ii se trage...
        Curata senzorul de turatie.
        sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

        Comment


        • #19
          @omucupraz : S-ar putea sa iti mearga motoru' in regim de avarie sau "degradant" cum se cheama...pune-o pe un tester sa vezi ce erori are.
          Poate ai fost cu ea pe coclauri si ai busit catalizatoru sau ai agatat sonda aval ceva...oricum vezi ce apare pe tester...ar trebui sa coste oficial cam 40 - 50 lei testul.
          Keyboard error or no keyboard present.
          Press F1 to continue or DEL to enter setup...

          Comment


          • #20
            rasp

            Originally posted by aragorn23 View Post
            veau sa mai fac o mentiune:
            De vreo 5 zile de cand e mai cald noaptea nu mai apare aceasta problema.
            A inceput cand a venit frigu' noaptea iar cum am mai spus acum cand e mai cald porneste perfect si nu se mai tureaza. deci care ar fi problema daca face numai la frig?
            mersi
            e logica treaba..pt ca are soclu automat nu mai e ca la daciile cele vechi cand trageai de el ca sa stea masina turata ca sa nu se opreasca...asa imi sta si mie pe benzina cand e frig afara..numai bine


            nu mai scrie cu sh , tz, k si alte porcarii
            Last edited by Cristi_Xp; 6 December 2010, 01:32.
            Mobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
            Cine este interesat ma poate contacta pe privat
            sigpic

            Comment


            • #21
              Ceea ce spui tu faraonw e socul automat care se regleaza in functie de cat de rece e motorul.Dar ceea ce pateste omucupraz2 s-ar putea sa fie de la senzorul de turatie.
              Am patit si eu asa cu el statea accelerat la 2000 dar cand dadeam drumul la ambreaj isi revenea la normal.
              Doar incerca sa il desfaci si sa il cureti putin.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google