Zgomot ciudat intre1500&1800 RPM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot ciudat intre1500&1800 RPM

    Daca stie cineva ce e cu zgomotul ciudat care se aude pe la 1500 - 1800 Rotatii
    si daca e normal (Benzina 1.4 , 1020 KM ).aceeasi discutie am vazuto si la diesel.

  • #2
    Sigur nu e de la turmoetru?
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #3
      Nu, Se aude de la motor sicum am mai spus aceleasi probleme le-am vazut si la Diesel si inca vreo 3 Benzinari.

      Comment


      • #4
        la acele turatii accelerezi?
        e posibil sa fie subturata.
        o alta cauza ar fi rezonanta. orice intra in rezonanta la o anumita vibratie.
        de exemplu la mine fetele de usi si bordul trepideaza doar cind sint sub 2000rpm.
        in plus, descrie cu mai multe detalii acel zgomot
        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

        Comment


        • #5
          Nu stiu daca e la fel dar eu aveam un zgomot destul de tare, aparea aleator, mai ales la turatii joase, care ma enerva cumplit. Am descoperit ca era de la limba de la centura, care vibra si batea in plasticul de pe stalp.

          Comment


          • #6
            pai sa vedem...o fi din cauza ca tu schimbi la 2000 si pica in 1500 adica o subturare de zile mari pt motorasul de 1.4?
            daca vroiai sa mergi la 1500 trebuia sa iti iei diesel

            Comment


            • #7
              @Robert Stefan: Verifica suruburile de la scut sau suruburile de la capacul filtrului de aer, ele pot intra in reoznanta la anumite turatii.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #8
                Am fost la service Azi si mi-a schimbat pinionul de la pompa de ulei, semering si tot ce tine de distributie (masina cu 1000 Km la bord.) si zgomotul care se auzea cica era de la un rulment de la cureaua de accesorii . (exact ce vorbeam aseara legat de scurgerea de ulei pe la transmisie) Din cate am inteles toate loturile din 2007 au sau o sa aiba probleme cu pinionul de la distrbutie si simerngul (pinioul este unul facut in romania ),astazi mi la schimbat cu unul original de Renault, in mare cam asta ar fi singura problema.
                Inca ceva , se recomanda ca dupa ce se schimba ''distributia '' sa va faca si geometria(eu am cerut sa mi se faca geometia dupa ce am observat ca volanul statea putin in stinga).

                PS. pentru IANCU CEZAR am antrebat si se pare ca ai aceeasi problema cu pinionul de la pompa de ulei d-aia se strica simeringul(fabricat In ROMANIA). daca iti schimba pinionul si simeringul sigur nu o sa mai ai probleme.

                Apropo, ca sa se rezolve astazi a trebuit sa fac scandal ,ca altfel ma mai plimba de vreo 2 ori pe la service(cica trebuia sa-mi etanseze niste suruburi si dupa vreo 500 de Km sa vin din nou la constatare si abea atunci daca mai avea scurgeri schimba''DISTRIBUTIA'').
                Last edited by andrei; 25 February 2008, 21:15.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google