Intrerupe La Peste 140km/h

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intrerupe La Peste 140km/h

    Masina in cauza Logan Mcv 1.6 16v , 2007 , 78000km
    Problema e urmatoarea, la forje lungi adica 1-2-3-4-5 schimbat aproape de limitare , cand ii dau a5a incepe sa se balbaie/ sa dea in gat , daca incerc so turez face si mai rau tre so las sa scada sub 3000 de ture si so turez incet/progresiv. are cineva idee , ce e? a mai patit cineva ceva similar? am patito doar de 2ori si am incercat sa ``re-constitui`` si nu prea am reusit...

    sigpic

  • #2
    da-i shaorma mai puternica de 101 calorii
    sigpic

    Comment


    • #3
      haideti sa incercam sa ne abtinem de la caterinci , sau facem si caterinci dar nu din primul reply...

      sigpic

      Comment


      • #4
        bujiile le-ai verificat?
        Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

        Comment


        • #5
          nu n-am verificat nimic , inca , azi o sa ma duc cu ea la o diagnoza , etc... ideea e ca nu stiu cum as putea verifica bujiile decat schimbandule cu altele si dupaia vad cum se comporta...

          PS. bujiile au 17.000km
          iar corpul clapeta a fost schimbat acum 20-30 de mii pe garantie...

          sigpic

          Comment


          • #6
            cum e stimabile domn sonykel,sa intrebi ceva si sa ti se raspunda la misto
            ai facut o diagnoza,daca 1-2-3-4 le merge bine si in blana,a 5-a sa nu iti sperie uCH-ul precum ca mergi in limitare si sa gatuie benzina,iti intra sau se activeaza o mica eroare in parametrii UCH,un prieten a patit aceasi problema,pina nu a verificat softul si l-a luat de la A la Z sa dea de buba,schimbase tot,bujii,fise,filtre,carburant...masina un GOLF 5,cumparat de nou din mag de la noi...sunt si eu curios cum ai rezolvato
            sigpic
            Poate pentru lume ești o singură personă,dar
            pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

            Comment


            • #7
              La mine nu intrerupe ,,ca am leduri in butoane
              Vorba lui Nyt,,nu cred ca e frumos cand esti disperat sa primesti raspunsuri de genul ala..la mistoc!
              Poate totusi ai vreo bujie defecta,,,sau nu ai scanteie la vreo bobina de inductie.

              Comment


              • #8
                nu cred ca cineva care a avut o problema importanta si reala i-am raspuns la misto sau i-am raspuns doar la misto...


                in fine nu e UCH , e UCE , daca tot facem misto...

                sigpic

                Comment


                • #9
                  Nu cred ca's de vina bujiile. Daca erau ele, intrerupea in fiecare treapta.
                  If it ain't broke, don't fix it!

                  Comment


                  • #10
                    azi daca se opreste ninsoarea si nu ingheata , o sa incerc sa ma duc cu a3a si dupaia cu a4a pe distante lungi , 5km sa zicem... sa vad daca face. cineva mi-a dat o explicatie ca se incinge motoru respectiv bujiile si fiind ``obosite`` dau rateuri daia face doar in a5a si doar atunci cand o iei in forja in toate treptele...

                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Eu zic ca poate fi de la pompa de benzina, nu trage suficienta benzina. Partea nasoala este ca in service nu ai cum sa le arati alora cum face la peste 140 km/h, ca sa-si faca o idee.
                      In nici un caz nu e de la aprindere, eu zic ca are legatura cu alimentarea, clar.
                      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                      Comment


                      • #12
                        nu zic ca nu-i pompa , si eu la pompa m-am gandit in prim faza , multi mi-au sugerat alimentarea adica pompa sau chiar injectoarele...
                        idee e ca , pompa e nasol cu ea , ca nu apare pe diagnoza din cate am inteles , si cand te lasa , te lasa din senin... o sa mai circul sa vedem daca se agraveaza...

                        sincer de pompa mie cel mai frica ca din cate stiu e vreo 6mil pompa si 1.5mil inelu de etansare... stiu bine?
                        in fine sper sa nu ma lase intr-o noapte , prin pustiuri si afara sa fie si un viscol dala nesimtit )

                        oare cum pot fi sigur ca e pompa , vreo sugestie de teste? ceva?
                        valentin , da e greu sa ma duc la mecanic in faza asta si sai zic ca de la 140 in sus se ``impiedica``
                        Last edited by SoNyKeL; 14 December 2010, 12:08.

                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          nu neaparat bujii sau pompa poate ca forjand-o tapan a tras ceva mizerii dai 5000 de ture si vezi ce faca dupa aia poate le trage. bujii eu am mers cu unele 45000 si tot curate le-am scos pompa daca ar fi facea la fel in orice viteza

                          Comment


                          • #14
                            ar fi simplu sa fie doar niste mizerii , dar cica nu am eu norocul sa scap doar cu atat...

                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              De unde alimentezi, de obicei?
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google