Intrerupe La Peste 140km/h

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Am avut tirisitii alaturi de mine , am aflat la timp ce si unde se instaleaza...
    PS . Am contribuit si la uscarea soselei
    Mecevica POWER!!!

    sigpic

    Comment


    • #32
      revin cu probleme , masina a mai facut de vreo doua ori , o data eram in mamaia m-am alergat cu unu la un moment am lasato in frana de motor de la vreo 140 pana la 120 si cand am vrut din nou sa accelerez nu a mai vrut si a trebuit so las sa ajunga pe la 80... asta in treapta 5 si dabia dupaia am accelerato batraneste....

      ieri eram in oras forje in treapta 2-3 si mers in 5000 mult , la un moment tot asa lasat in frana de motor cand am vrut sa ma infig din nou nu a mai vrut am calcat ambreiaju ca sa scot motoru din sarcina , si am observat ca statea turata la 3000 si daca calcam pedala nu raspundea in nici un fel , cand o bagam in sarcina tremura si nu vroia sa se tureze , am lasat-o pe liber si a stat turata la 3000 cam 1min-2 scazand usor ffff usor , cand a ajuns la relantii si-a revenit a inceput sa raspund prompt la acceleratie... dupa aceasta faza am mai facut vreo 10km prin oras si am mers in toate modurile dar nu sa mai manifestat...

      are cineva idee ce are? nu am verificat nimic , nu am ajuns cu ea la mecanica inca... ca nimeni nu are nici o idee...
      dar pana acum nu mi-a ramas turata...

      am schimbat benzinaria si i-am bagat si un aditiv...
      de cand sa manifestat prima oara problema am facut cam 6500-7000KM , ma gandesc ca daca era pompa de benzina pana acum ceda.
      Last edited by SoNyKeL; 9 February 2011, 09:24.

      sigpic

      Comment


      • #33
        Motorasul pas cu pas nu revine sau ai o sonda jegoasa sau bulita.
        The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

        Comment


        • #34
          Care sonda? Motorasul pas-cu-pas e nou, din cate stiu eu. Eu am zis ca ar fi cablu de acceleratie, sa ii fi iesit sarmulite si sa agate cand e lumea mai draga.
          sigpic

          Comment


          • #35
            Pai eu nu stiam ca MPP-ul e nou. Dar si ce daca? Nu se poate duce dracu'? De acord cu cablul de acceleratie, dar ar trebui sa simta ca pedala nu revine sau revine in socuri...
            The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

            Comment


            • #36
              de la sonda ar fi trebuit sa se aprinda OBD-ul sau macar sa palpaie de cateva ori . Si eu tot la motorasul pas cu pas ma gandesc (asta in cazul ca nu ramane cablul de acceleratie agatat pe undeva) . La 16 V motorasul e separat de corpul clapeta propriu zis deci mai greu de probat daca e din motoras sau din clapeta de aer. Ar fi bine sa cauti un mecanic bun , asta dupa ce incepe sa se reproduca mai des defectiunea
              Pain brings out the truth in us all...
              ...how much truth can you stand?

              Comment


              • #37
                eu am avut problema asta la clio de curand . dupa 120 kmph in treapta 4 sau 5 dadea in nas dupa care isi revenea mai tragea putin , iar punea botul pe labe si tot asa . am rezolvat-o simplu cu carrera 100 cu aroma de forja . cred ca am prins ceva mizerie .

                Comment


                • #38
                  E pusa pe tester masina si ambele sonde au iesit ok. Martorii nu se aprind. Imi permit sa raspund eu pentru ca sunt in tema.
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Atunci raman 3 variabile: MPP (chiar daca-i nou), cablul de acceleratie si mizerii pe circuitul de alimentare.
                    The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                    Comment


                    • #40
                      andi mersi ca ai raspuns in locul meu ca eu chiar nu am avut timp.
                      da corect mpp-ul e relativ nou adica are un an... a fost schimbat pe garantie , cablu cade din start , daca era cablu ramanea blocat si nu trebuia sa se balbaie motoru nu are nici o legatura cablu cu comportamentul masini mele.
                      un MPP cat costa? aveti idee? dar un corp clapeta nou? nu preturile de dealer ca palea le stiu...
                      intreb asa ca fapt divers... daia nici nu m-am dus la mecanic ptr ca nu am ce sa-i arat , si ieri cand a facut fitze eram cu andy in trafic am trecut cu greu intersectia andy a oprit imediat dar pana sa se dea jos si sa vina la mine deja isi revenise... deci astept sa faca din ce in ce mai des , si sper sa nu ma lase noaptea pe la dracu in praznic...

                      PS. o sa incerc sa-i bag un metabond in carburant si probabil si un carerra 100 un full de carerra in martie cand plec la brasov...

                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Problema la tine e ca ai multe variabile de luat prin eliminare. Aprindere (bujii, fise, bobine), alimentare (pompa, injectoare), admisie (MPP) si mai sunt cateva ce nu-mi vin in minte.

                        Chiar daca MPP-ul e nou, asta nu inseamna ca nu poate avea probleme. Din ce-ai descris, eu tind sa cred ca tot pe acolo e problema, in special faptul ca a ramas turata in gol.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #42
                          Cand ai schimbat bujiile sau au fost schimbate pana acum?Din cea ce spui asta e mers de dacie 1300 sau Cielo cand bujiile erau gata.Tot asa dupa o blana in a 5-a murea motorul si trebuia sa il iei usor.Pompa nu are treaba si nici bezina ca nu pune de pe camp.Eu nu as mai baga in ea tot felul de aditivi.Bobine,bujii si cablaj cam astea ar fi de vina.Daca prindea aer fals avea probleme cu pornitul si la relanti.
                          Welcome to the Club, We Have Jackets !

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google