Sunet ciudat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Se poate merge cu ei fara sa fie reglati mult si bine, numai sa nu faca zgomote.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #32
      Originally posted by petroman View Post
      Se regleaza si la cld dar sunt alte distante de reglare la cald fata de cele la rece
      Dacia foloseste motoare(in cazul LOGAN) motoare tip K...-K7J;K7M;K4M;K9K, La aceste motoare-exceptie K9K- reglajul culbutorilor se face numai la rece diferentele de reglaj sunt diferentiate doar de inlocuire supape.La K9K nu avem culbutori,reglajul se face prin alte metode.
      Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

      Comment


      • #33
        Daca te uiti la postul 27 te repeti dar fiind primavara ai mai adaugat cateva floricele (acest forum nu este facut pentru a te impune ca meserias ci doar pentru scimburi de pareri si alte chestii dar fiecare intelege cum vrea.........la urma urmei important este sa se lamureasca cel ce a adresat o intrebare dar daca folosim termeni stiintifici cred ca ar trebui sa stea fiecare cu dictionarul langa el explicatile trebuie sa fie explicite si la obiect..parerea mea)
        Last edited by DRIVERMAN; 28 March 2008, 15:25.

        Comment


        • #34
          Iar la 1.4 ce tip de motor este?

          Comment


          • #35
            EURO 4
            - Tip motor: K7J 710
            - Putere maxima: 75 cp @ 5500 rpm
            - Marime cilindrii: 79.5 x 70.0 mm
            - Cuplu maxim (Nm) 112 la 3000 rpm
            - Carburant: benzina fara plumb

            Comment


            • #36
              Motoarele sunt codate de Renault
              K -primul caracter reprezita tipul motor,fizic materialul din care e turnat(fonta) si faptul ca nu are cilindrii amovibili,adica camasi sau cilindrii demontabili.
              7 - inseamna ca e vorba de injectie de benzina -multipunct- adica pentru fiecare cilindru in parte
              J-codificare la capacitatea cilindrica -in cazul de fata e vorba de 1400cc
              Ceea ce urmeaza 710 este un indice motor care prezita mici particularitati ale motorului
              Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

              Comment


              • #37
                Indiferent pe ce drum merg foarte bun sau rau se aude ceva parca ar fi un surub desfacut in partea dreapta fata in zona borbului nu stiu ce poate sa fie?

                Comment


                • #38
                  Asa si la mine, acelasi loc.... si se mai aude de vreo zi-doua si un greieras in portiera stangaa fata, pe langa broasca....
                  1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                  Comment


                  • #39
                    Trebuie dat bordul jos si repus la loc, ca zgomotul mai mult ca sigur vine de la slabirea suruburilor de prindere.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #40
                      Meseriarus si la dci cum ii ?
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        La service imi dau jos bordu da meseriasi de acolo o mai dat jos borduri nu vreau sa incerce pe masina mea

                        Comment


                        • #42
                          Si ce crezi ca se poate intampla? Crezi ca nu ti-l mai monteaza la loc? Totusi, oricine poate desface cateva suruburi si sa le puna la loc.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by andrei View Post
                            Ai aer in caloriferul din bord, care iti asigura incalzirea habitaclului. Tine butonul de incalzire pe caldura maxima, ca sa circule apa pe acolo si sa se auto-aeriseasca.

                            Asi adauga: controlati atanseitatea sistemului de racire, altfel problema va reaparea, posibil dupa o pauza mai lunga.

                            Comment


                            • #44
                              Dar galgaitul ala e o problema cu adevarat, adica s-ar putea intampla ceva mai putin placut, sau e doar zgomotul care provoaca "problema"?
                              1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

                              Comment


                              • #45
                                Zgomotul este de fapt un simptom al problemei = AER. Daca instalatia trage aer, de multe ori este si pierdere de antigel, iar racirea nu se mai face bine (fierbe motorul) Stati cu ochii pe ceasuri, controlati nivelul in vas.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google