Cum se schimba pivotul ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ori nu sunt de origine ori sunt reconditionate si n-au fost bine pozitionate bucsele.
    dupa cum arata vopseaua si urmele de pe bucse (la "bascula noua") basculele nu sunt noi, ci sunt sunt reconditionate.
    ar trebui sa i le dai inapoi pentru ca exista riscul sa nu le impingi pe pozitie si sa modifici unghiul de cadere (volanul fie nu iti mai revine fie revine prea repede si impinge aiurea in capetele de bara)
    sigpic
    Ambition 1.5 dc

    Comment


    • deja le-am trimis omul a fost de cuvant acum nu stiu eu am fost ghinionist ori vinde el piese de origine numai q numele

      Comment


      • Multa bafta urmatorului cumparator al basculelor. La el poate se vor potrivi.

        Comment


        • nu cred ca si-ar strica reputatia pe site pentru o pereche de bascule.oricum nu am primit raspuns la ce ma interesa :daca sunt diferite basculele ph1 de ph2

          Comment


          • Nu-s diferite .

            Comment


            • mersi frumos pentru raspuns.oare cele de pe logan 2 merg pe logan1

              Comment


              • Scuze de off topic, o intrebare am si eu? Sa schimb pivotul sau bascula cu totul?

                Comment


                • Bascula cu totul.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • La cat muncesti si cata costa geometria, schimba bascula, e mai ieftin decat sa demontezi tot in cateva luni pentru bucsele de bascula.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • Daca schimb pivotul la bascula, mai este nevoie sa fac unghiul pentru directie?

                      Comment


                      • Doar pivotul nu,toata bascula de preferat da.
                        KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                        Comment


                        • Daca ai dat jos bascula ca sa schimbi pivotul, trebuie facuta din nou geometria. Si nu prea vad cum poti schimba pivotul direct cu bascula montata pe masina, deci parerea mea, e ca trebuie facuta geometria la schimbarea pivotului.

                          Comment


                          • Nu are nicio treaba ca dai bascula jos si schimbi doar pivotul,eventuale probleme apar cand schimbi bascula cu alta si poti avea surprize sa nu fie in dimensiuni,dar asta iti afecteaza caderea nu convergenta rotilor.
                            KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                            Comment


                            • Orice surub desfacut de la ansamblul directie-suspensie si pus la loc, modifica unghiurile. Aici e treaba de finete, nu de "lasa, bah, ca tot de acolo e".

                              Dar cel mai bine faci un calcul simplu. O geometrie costa 70 de lei, iar in cazul in care nu e nevoie de reglat ceva pentru ca unghiurile sunt bune, platesti mai putin; anvelopele de pe fata costa 400-500 de lei.
                              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                              Comment


                              • Si ma rog ce anume poti masura sau regla in momentul in care desfaci o bascula si o pui la loc?Ce se poate deregla?La logan nu poti regla decat convergenta,care se deregleaza umbland la bieleta-cap de bara directie.A,daca vrei sa dormi linistit dupa o astfel de operatiune(schimb pivot),poti face si o verificare a geometriei.
                                KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google