Logan 1.6 16v Nu Mai Trage Ca Inainte

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    normal ca a crapat daca n ai umblat cum trebuie cu el...nu e nici un senzor, ala deschide canalu ala la relanti sa ti tina turatia care trebuie si merge pe baza de impulsuri...senzoru masoara ceva anume, asta nu masoara nimic..e exact cum ii zice numele, un motoras care se misca un pas inainte, unu inapoi ) n o lua in nume de rau, da daca nu te duceai la service sa ti zica de bujii nu ne credeai..dai inainte cu bujiile si o sa vezi ca mersu masinii...macar ia ceva de calitate, nu ce recomanda aia de la dacia...
    sigpic

    Comment


    • #17
      Originally posted by mada_rmx View Post
      nu am umblat la kpul ala de acolo(la nr de spire)doar am sters depunerea de pe acolo si l am pus la loc...am pornit motorul si s a oprit.a facut asa de kteva ori pana m am hotarat sa l pornesc fara mpp...pe urma am conectat si motorasul si si a revenit.oricum scoate un zgomot aiurea motorasul ala....am fost si am facut o diagnoza la un service si l a gasit defect..mi a mai spus sa schimb bujiile k nu mai functioneaza la parametrii normali.
      motorasul ala nici nu se numeste motoras pas cu pas din kte mi a zis baiatul ala....e senzor de aer si are o alta denumire...
      ideea e k e defect dar cred k puterea scazuta a masini sa fie de la bujii nu de la motoras...
      e senzor de aer capul lui prost si sec)
      la ce serviceuri mergeti ? la reprezentanta ? tot asa dobitoci sunt si acolo ?
      la dacia / renault peste tot asa le cheama asta , motoras pas cu pas .
      I s-o mai zice si senzor de relanti .
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #18
        Bujiile duse (ma mir in 46000 km) sau vreo bobina face figuri.

        Comment


        • #19
          s ar putea sa fie si ca tine, uitasem ca 16v are bobine separate pnetru fiecare bujie
          cum sa i zica senzor de relanti daca nu face nici un fel de masuratoare? orice se poate la reprezentante..pe mine m au refuzat la reglaj de faruri ca mi am schimbat farurile acasa, deci...
          sigpic

          Comment


          • #20
            deci...in primul rand eu banuiam inainte sa scriu pe forum k bujiile sunt problema...am vrut doar sa aud parerea voastra..nu aveam nevoie de confirmarea mecanicului pt k el nici makr nu s a uitat la bujii si nici acolo pe aparatu ala nu i arata nimic despre ele din kte am inteles de la el..eu i am zis de ele...a turat putin motorul si a vazut k trepida uneori si a zis k are tendinta sa ramana in 3 si a zis k posibil sa fie si bujiile duse..asa k nu mecanicu a fost cel kre m a convins de bujii
            in legatura cu motorasu ala knd i am zis prima data mi a zis k loganu nu are motoras pas cu pas...pe urma s a mai gandit putin si si a adus aminte...deci crede ma k nu prea l am bagat in seama..am vut doar sa vad rezultatele testului k ce zicea el..puteam sa zic si eu si mai multa baza puneam in nimereala mea dekt in experienta lui
            [Obiectiv protejat, Dumnezeu ma are'n paza]

            Comment


            • #21
              Originally posted by mada_rmx View Post
              in legatura cu motorasu ala knd i am zis prima data mi a zis k loganu nu are motoras pas cu pas...pe urma s a mai gandit putin si si a adus aminte...dekt in
              unde i gaseste frate
              off: m am dus cu canistra aia de vacuum cu filtru de carbon de sub far sparta si se uita...e clar, s a blocat cablu de acceleratie..il schimbam...zic nu schimbi nimic ca nu e ala..el:atunci daca te pricepi tu mai bine, rezolva ti problema..am cautat doua saptamani canistra aia si n am gasit pe nicaieri si inevitabil am ajuns tot la ei..si mi zice...puteai sa strici mai multe, daca n ai venit mai repede, o puneam pe tester, schimbam si rezolvam ) sunt oameni mult mai avizati pe forum decat in toate reprezentantele dacia )
              on: hai cu bujiile noi sa vezi diferenta...
              sigpic

              Comment


              • #22
                Originally posted by mada_rmx View Post
                deci...in primul rand eu banuiam inainte sa scriu pe forum k bujiile sunt problema...am vrut doar sa aud parerea voastra..nu aveam nevoie de confirmarea mecanicului pt k el nici makr nu s a uitat la bujii si nici acolo pe aparatu ala nu i arata nimic despre ele din kte am inteles de la el..eu i am zis de ele...a turat putin motorul si a vazut k trepida uneori si a zis k are tendinta sa ramana in 3 si a zis k posibil sa fie si bujiile duse..asa k nu mecanicu a fost cel kre m a convins de bujii
                in legatura cu motorasu ala knd i am zis prima data mi a zis k loganu nu are motoras pas cu pas...pe urma s a mai gandit putin si si a adus aminte...deci crede ma k nu prea l am bagat in seama..am vut doar sa vad rezultatele testului k ce zicea el..puteam sa zic si eu si mai multa baza puneam in nimereala mea dekt in experienta lui

                Mada_rmx...nu mai scrie MIRC!!!
                Last edited by Ivan Marian; 6 January 2011, 00:16.

                Comment


                • #23
                  vezi ca regulamentu zice ca n avem voie sa atragem atentia celorlalti si anume despre lucruri rezervate moderatorilor si nici sa scriem in alt format fata de cel normal...cum am facut eu acum, da nah ))
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    o sa schimb bujiile sa vad cum se comporta...
                    din ca cauza mi a atras atentia....ca scriu cu "k" in loc de ca :-?
                    [Obiectiv protejat, Dumnezeu ma are'n paza]

                    Comment


                    • #25
                      da...n ai voie cu prescurtari sau limbaj tip mirc, citeste in regulament
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Nu ma prea pricep, dar ai putea sa alimentezi din alta parte ca de obicei, sa vezi daca o sa existe vreo diferenta. Parerea mea este ca un motiv ar putea fi carburantul.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by mada_rmx View Post
                          deci......................a turat putin motorul si a vazut k trepida uneori si a zis k are tendinta sa ramana in 3 si a zis k posibil sa fie si bujiile duse..asa k nu mecanicu a fost cel .....................
                          Eu spun ca e o bobina dusa si nu bujie.
                          Din pacate incet incet daca moderatorii nu se implica (nu stiu decat sa dea warn pt ca asta e sarcina lor de baza) se pare ca nici un coleg de forum nu-ti impartasteste necazul si nu gasesti rezolvare concreta.
                          De multe ori asa se intampla pe LoganClub cand strigi dupa ajutor.
                          Aici stim sa facem rebus...multi.

                          Comment


                          • #28
                            Te rog să scrii normal, fără „k”-uri.
                            Bine ai venit pe aici.
                            16v-ul mai face așa atunci când benzina e foarte proastă sau injecția are mici probleme. La 3 bujii bune nu prea cred că ar porni la frigurile de afară sau ar face ca toți dracii.
                            Fă un efort, bagă plinul la benzină, pune un flacon de aditiv de curățat injectoare de la ABRO (găsești în Auchan și Selgros) și ieși la un drum mai lung. După ce motorul ajunge la temperatura optimă de lucru (4 linii la apă), oprești pe loc și pleci frumos, dar schimbi la peste 4000 (să nu ajungi în limitare). Dă-i o forjă zdravănă. Dacă își revine după forjă, a fost doar îmbâcsită. Baftă
                            The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                            Comment


                            • #29
                              am inteles ca in situatii asemanatoare ar putea fi de vina"filtrul de benzina" ce nu am inteles unde se afla acesta, in afara faptului ca exista o sita in pompa de banzina, in magazin am vazut ca se vand filtre de benzina pentru logan 16.16V, inca un motiv ar putea fi bobina de inductie, am mai vazut la unii posesori de logan ca din cauza unei bobine de inductie pierd putere , masina porneste greu, cand este in mediu umed, fura curent,(in cazul in care este fisurata).

                              Comment


                              • #30
                                o bobina dusa nu ar fi iesit la diagnoza?

                                nu stau prea bine cu banii..ce mi sugerati sa incerc prima data...sa schimb bujiile sau sa sa fac fac plinul si sa incerc cu aditiv de acela.
                                mereu am alimentat de la petrom..premium 95

                                am mai auzit si eu ca ar putea fi filtrul de benzina...de fapt sita aia din pompa de benzina ca din cate am citit pe forumuri nu are filtru...are doar sita aceea in pompa.pana acum ceva timp am inteles ca pompele se inlocuiau cu tot..acum exista posibilitatea sa se schimbe sita aceea...si desigur exista posibilitatea sa fie curatata cea pe care o am acum dar sincer eu nu mi as prea baga mainile prin pompa de benzina si nu cunosc pe nimeni care a mai facu asta ca sa l rog sa ma ajute...de service nici nu vreau sa mai aud si nici nu cred ca fac ei asa ceva...poate vreun mecanic in particular
                                [Obiectiv protejat, Dumnezeu ma are'n paza]

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google