Probleme Turatie Logan Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Turatie Logan Diesel

    Logan Diesel 1.5 65CP
    De ceva vreme, mi se intampla urmatoarea problema:
    Cand accelerez, de obicei din viteza a treia, spre a 4-a si in a 4-a, cand calc mai bine acceleratia, turometrul creste normal, dar motorul nu creste imediat turatia, ramane in urma parca si cu greu ajunge la turatia pe care mi-o indica turometrul (cu greu inseamna o intarziere de aprox. 1-2 sec). Problema asta o am cam de 4-5 luni, dar acum s-a accentuat!
    Mentionez ca am 122.000 de km. Toate reviziile sunt facute conform manualului! Sa fie de la EGR, cumva?!?! Sau care sa fie cauza?!?
    Va multumesc anticipat!

  • #2
    poate sa fie de la evacuare

    Comment


    • #3
      turometrul trebuie sa fiseze turatia in functie de semnalul senzorului de pozitie al motorului. daca senzorul da smnal aiurea, ecu injectie nu poate gestiona corect motorul. as zice ca problema e in bord, sau la contactele de la ecu la bord. e o eroare foarte ilogica, la prima vedere...fa o diagnoza.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #4
        Da o diagnoza si daca este ok verifica filtru motorina eventual injectoare.
        sigpic #

        Comment


        • #5
          contacte imperfecte,diagnoza vezi ce zice,daca nu zice nimic scoate mufele bord,curata senzor turatie,mufa pedalei de acceleratie...sau chiar contactele in pedala,dizalu are acceleratia electronica,poate fi si EGR-ul,cauta la rubrica "How to..." si vezi cum se desface si curata,sau intra la mine la "my ride...furia blonda B 74 NYT si am si eu acolo poze cu EGR-ul...stima!
          sigpic
          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

          Comment


          • #6
            Va multumesc pentru sfaturi!
            Am sa merg intr-un final la un service. Am sa verific EGR-ul, sa-l curat si apoi sa vedem!
            Am mai discutat si cu altii... unii spuneau sa nu fie cumva de la ambreiaj. Sa fie oare posibil?? Oricum, am zis ca pleaca acul de la turometru... si motorul cu un zgomot parca infundat, revine la turatia respectiva dupa aproximativ 1-2 sec... dar, e ok.. merge.... .. si asta numai cand calc acceleratia.... din a 3-a cel putin (si in a 4-a, chiar si a 5-a - uneori)

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google