Problema Motor 1.5 Dci Se Tureaza Singur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    pai doar la relantii face , cand sunt in mers cu ea turata nu fluctueaza deloc

    Comment


    • #17
      dci

      schimba imv -ul de la pompa de inalta presiune
      Last edited by 77sky; 11 April 2012, 07:29.

      Comment


      • #18
        pot fii doua cauze
        1 un injector se blocheaza si da sa se opreasca dar nu se opreste deoareca ecu simte si compenseaza pe celelalte inj. si de aceea se tureaza
        2 probleme la colectorul alternatorului
        ambele se remediaza chiar usor

        Comment


        • #19
          cum le remediez ? da mai multe amanunte te rog
          Last edited by 77sky; 11 April 2012, 07:30.

          Comment


          • #20
            cand am zis ca se fac usor nu ma-m referit strict la tine ci la costuri daca intelegi
            1 un inj. de reparat este 240 ron
            2 la colector este undeva la 200 ron

            Comment


            • #21
              sau setul de 4 buc la 800 preturile includ si manopera

              Comment


              • #22
                exact aceasta problema o am si eu. la relanti se intrerupe turatia, numai ca acu sta normal. doar daca il tin la 1500 de ture se vede cum urca incet acul si coboara. in jur de 500-700 de roatii variaza.problema mea e ca doar cand motorul e cald atunci se manifesta. cand e rece motorul totul e ok.am auzit urmatoarele pareri
                1. parafina din motorina nu e buna ( bag motorina numai de la omw motorina de iarna)
                2. regulatorul de care zicea colegul
                3. filtru motorina e naspa ( lam schimbat la timp si numai original am pus)
                4. foarte multi au problema asta la noi in oras din 10 loganuri 8 tremura
                poftiti in logan sa va odihniti !!! taxiul lui ciak norris !!!

                Comment


                • #23
                  ai remediat problema?

                  Comment


                  • #24
                    tot de la filtru e problema ca si simptom cand e infundat cu parafina motorul galopeaza iar cand e accelerat si esti in sarcina mai ingenuncheaza adica ramane fara vlaga se intampla mai ales pe timpul rece "iarna" parafina se ingroasa si se depune mai repede in filtru
                    Mai bine taci si doar pari prost .. decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala !!!

                    Comment


                    • #25
                      eu cred ca este regulatorul de presiune din pompa

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by petroman View Post
                        tot de la filtru e problema ca si simptom cand e infundat cu parafina motorul galopeaza iar cand e accelerat si esti in sarcina mai ingenuncheaza adica ramane fara vlaga se intampla mai ales pe timpul rece "iarna" parafina se ingroasa si se depune mai repede in filtru
                        Acum serios la tine toate problemele sunt din cauza filtrului??
                        Am scris mai sus si au scris si altii problema asta se manifesta cand ai probleme la IMV.
                        I HAVE A !sigpic
                        fara linkuri externe in semnatura

                        Comment


                        • #27
                          la sfarsitul lunii schimb distributia, uleiul si filtrul de motorina.toate le voi pune din nou original , uleiul tot castrol magnatec. o voi pune pe tester si am sa rezolv problema. dupa operatiune am sa scriu ce am rezolvat. ma deranjeaza faptul ca la foarte multi loganuri diesel tremura motorul la relanti !!!
                          poftiti in logan sa va odihniti !!! taxiul lui ciak norris !!!

                          Comment


                          • #28
                            Se accelereaza dar nu trage....

                            Salut,

                            De curand mi-am luat un logan second,de la o firma si abia dupa ce am mers mai mult cu el, am sesizat o problema.
                            Merge bine ,dar in treapta a 3 si a 4 a daca acclelerezi brusc( te dai mai tare la ea) motorul se tureaza repede si nu trage ,urca turometrul de la 2500 la 3000 imediat viteza creste fff greu ,dupa ce ajunge la 3000 turatia incepe sa revina la normal si masina prinde viteza..Am mers cam 200 km si alte probleme nu are. viteza maxima 170,mai mult mi-a fost frica din cauza turatiei...
                            Nu stiu ce ar putea fi?
                            Va rog daca puteti sza ma ajutati cu ceva sfaturi,sau daca a mai intalnit cineva simptomele.(relenti-ul imi sta bine 8-9 sute).

                            Multumesc si astept

                            Comment


                            • #29
                              din ce sp[ui asta este simptoma de patinare ambreaj citi km are?motorul se tureaza si nu se ridica viteza si ca ai mers cu 170 ma cam pui pe ganduri mai ales zici ca ai simptoma asta

                              Comment


                              • #30
                                sal.
                                am si eu o problema asemanatoare .am un logan 1,4 benzina, si la mine se tureaza singura in timpul mersului dar si la relanti ( si cu ventilatorul pornit dar si oprit). la relanti la interval de 5- 10 sec.am fost cu ea la revizie si le-am spus problema dar au zis ca nu are nimic ca ei au pus-o pe tester si nu a aparut nici o eroare.
                                Dupa revizie tot a continuat sa se mai tureze SINGURA DAR MAI PUTIN .acum se tureaza mai des cind o pornesc , CARE CREDETI CA AR FII PROBLEMA.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google