Problema Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Logan

    Salutare.
    M-a lasat bateria la masina si am cumparat alta noua!
    Bun, pana aici toate frumoase insa am pus-o grabit pe semilumina si i-am pus bornele invers, a facut flama la baterie, a ciupit putin borna iar in zona fata stanga(cum te uiti cand ridici capota s-a auzit un tacanit ritmat in genul celui de bendix nu e cel mai fericit exemplu insa altul nu-mi vine in minte).
    Precizez ca nu am incercat sa o pornesc, am pus bornele si atat.

    Asta e, mi-am facut de lucru, invarte electromotorul, merg farurile insa masina nu mai porneste desi a stat putin cu bornele inversate (cca 6 secunde).
    Ma gandesc ca poate are si vreo protectie pe piesele mai importante.

    Daca ma poate sfatui cineva si are idee ce ar putea avea ii multumesc anticipat.
    Masina este un logan ambition 2005-1600 benzina.

  • #2
    Salut.
    Verifica sigurantele din compartimentul motor(alea mari),sigur sunt arse.Si mai vezi in interior,o verificare nu strica.
    Numai bine.
    Un Logan----YNG-----
    Numai bine.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Augustin-Yng View Post
      Salut.
      Verifica sigurantele din compartimentul motor(alea mari),sigur sunt arse.Si mai vezi in interior,o verificare nu strica.
      Numai bine.
      exact pe unde vin aceste sigurante?
      stiu ca sunt unele pe partea soferului pe lateralul bordului, cele de ma motor nu stiu pe unde sunt.
      daca sunt arse, se vede cu ochiul liber?

      Comment


      • #4
        Desfa capota si vei vedea in partea dr cum deschizii capota o cutie mare,neagra cu capac.
        E situata in spatele bateriei,nu ai cum sa nu o vezi.
        Da,se vad co ochiul liber daca sunt arse,dar trebuiesc extrase din soclu fiecare-n parte.
        Numai bine.
        Un Logan----YNG-----
        Numai bine.

        Comment


        • #5
          Chiar langa baterie in cutiuta aceea. Ti-am incercuit in poza!
          Attached Files

          Comment


          • #6
            va multumesc pt raspunsuri.

            Comment


            • #7
              Dupa ce termini de verificat sigurantele din acea cutie, daca tot nu porneste, verifica-le si pe cele din interior. Deschizi larg usa la sofer si se vede pe lateralul bordului un capac. Il scoti, si ai sa vezi sigurantele acolo.

              Pentru a verifica daca o siguranta este arsa (sau nu) ai nevoie de un aparat de masura.
              Ca sa scoti sigurantele usor, pe spatele capacului cutiei cu sigurante (ala de la interior, nu cel de la motor) gasesti o scula speciala cu care sa extragi usor siguranta din locas. Tot acolo ai sa gasesti si cateva sigurante de rezerva, puse acolo de producator.

              Daca gasesti o siguranta arsa, aceasta trebuie inlocuita cu una de acelasi amperaj.
              Sa ne spui ce ai rezolvat!

              Comment


              • #8
                daca dupa ce termini cu sigurantele tot nu porneste, incearca o diagnoza, posibil uch sau ecu injectie sa fie prajite. au mai fost cazuti, cand un tranzistor cedeaza inaintea unei sarme dintr-o siguranta...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  Revin cu precizari,s-a rezolvat problema, siguranta de 5A(de langa cea de 25A) de la motor era arsa, am schimbat-o si a pornit.
                  Inca o data, multumesc mult pt sfaturi.

                  Comment


                  • #10
                    Ma bucur ca te-au ajutat sfaturile noastre! La orice problema poti apela la noi! Aici toti suntem prieteni!

                    Comment


                    • #11
                      salutare. Am si eu o probloema. Nu stiu daca scriu unde trebuie dar nu gasesc nici un subiect tratat cu problema pe care o intampin eu si anume. In momentul in care pun contactul, mi se arde siguranta din compartimentul de langa baterie de sub capota, siguranta de 30A cea care alimenteaza injectia. Stie cineva pe unde as putea avea scurt sau de ce sare acea siguranta? mentionez ca am mai avut aceasta problema in urma cu 2 luni, sa ars, am schimbato si a mers totul ok pana acum. Am lasat masina in stare de functionare ok, in momentul in care am parcat si cand am pornit sa ars acea siguranta. Astept cateva pareri, nu cred sa fie ceva grav si sa ajung in service pt o nimica toata. Sapt trecuta am mai intampinat o problema si anume, am mers pe transfagarasan si in urcare imi urca apa si ventilatorul nu pornea deloc. Am oprit de cateva ori pana sus si de acolo nu mi sa mai ridicat mai mult de 4 liniute ceea ce e normal. Nu inteleg un lucru, am facut toate testele, am lasato pornita pe 40 grade afara si in soare sa se incalzeasca. dupa 3 ore de mers pe relanti nu a crescut apa mai mult de 4 liniute, dar nici ventilatorul nu a pornit niciodata in acest timp. cum se face racirea la masina asta, cine traceste apa daca ventilatorul nu porneste niciodata?

                      Comment


                      • #12
                        ventilatorul ajuta la racire , dar porneste numai la temperatura de peste 95 de grade (parca) . vezi sa ai dopul la vasul de expansiune infiletat la maxim. presiunea e necesara pentru ca apa sa-si faca circuitul.
                        AC ai ? porneste ac-ul si vezi daca porneste si ventilatorul. daca nu ai verifica-l sa vezi sa nu fie ars.

                        la prima ta problema nu prea ma pricep
                        o/____\o
                        (i)
                        .........

                        Comment


                        • #13
                          Trebuia sa porneasca daca ai lasat motorul pornit atata timp.
                          Last edited by Fyrestarter; 16 July 2012, 10:50.

                          Comment


                          • #14
                            la diesel nu stiu, dar sigur este siguranta de 30A?
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              stiu ca nu este chiar o problema dar vreau cateva sfaturi !
                              am un cd player CLARION DB178RMP de aproximativ 1 an + un BLAUPUNK track si am primit o oferta de schimb cu JVC KD-R401

                              CLARION+BLAUPUNKT la schimb cu JVC
                              astept pareri !
                              sigpicFGA-ul meu ... http://www.loganclub.ro/forum/tr_93_...9.html?t=25709

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google