Probleme Relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Relanti

    Buna ziua! Am o Dacia Logan, motor 1.4 MPI. Am instalatie de gaz pe ea, dar este neconcludent, deoarece defectul apare cand inca consumul este pe benzina (am incercat chiar sa merg doar pe benzina pt a fi sigur ca nu-i de la instalatia de gaz). De cateva saptamani a aparut un defect: dimineata sau oricand, motorul rece fiind, la pornire, cand vreau sa schimb vitezele, in momentul cand ridic piciorul de pe acceleratie, motorul se opreste, lucrul asta intamplandu-se de cateva ori pana se incalzeste putin motorul.
    Dupa o perioada de functionare, cand motorul este cald, se intampla altceva: la oprire, in relanti, motorul ramane turat la aprox. 2000 rot/min si nu descreste decat f greu.
    Am fost la service cu ea, au pus computerul si nu au constatat niciun defect. Am schimbat corpul motoras pas cu pas cu clapeta de acceleratie de la alta masina dar se intampla acelasi lucru.

  • #2
    esti sigur ca lau schimbat??
    motorasu MMP se curata cu spray de curatat franele,suflat cu aer,apoi spray de contacte electrice,,inundat,,la greu(asa le curat eu,fiecare cu metoda lui)montat la locu lui,pus contactu desfacut borna de +(plus) si ating borna de +(cea rosie)de cea a bateriei cu pauze de 4-5 secunde de 5-6 ori,daca nu face zgomot MMP-ul mai are viata daca face galagie se schimba cu altu nou,tot odata cand ating bornele el face o miscare de intrare-iesire de 1-2 mm si se regleaza in corpu clapetei singur,se poate face si cu testeru acest reglaj,nu se arde nimic si se da si impulsuri la pompa de benzina ca sa mai iasa din,,amorteala,, la cei ce merg pe GPL

    Comment


    • #3
      sunt f sigur, am schimbat motorasul chiar azi dimineata, de proba pt cateva zile, (cu un altul functional de la o alta masina... sunt f bun prieten cu mecanicul auto, ar fi culmea sa ma induca in eroare ), pt a observa daca se mai apare acelasi defect in ambele cazuri si situatia nu s-a schimbat deloc. Am precizat acest lucru deoarece stiam ca aceasta poate fi una din cauzele defectului si am vrut sa va informez cat mai precis cu putinta in privinta defectului.

      Comment


      • #4
        si de ce nu a curatat MMP-ul al masinii tale decat sa schimbe corpu cu totu ca poate si MMP-ul celalalt e murdar si pana la urma tot la curatat ajunge,sau unu nou,aia e metoda mea de curatire spune-io si lui poate nu stie

        Comment


        • #5
          Un tovaras de al meu si-a montat un corp clapeta cumparat de la mine ,pe supernova lui.Mergea perfect ,pana cand a venit frigul si ii facea acceleasi probleme.L-a curatat cum trebuie,iar la pornire statea turata ,peste 2500rot/min.Dupa 3-4 porniri/opriri masina si-a revenit, iar pentru ca a gasit un mpp foarte ieftin (25 ron),l-a cumparat ,iar masina porneste la sfert si turatia e una normala!
          Tinc fest !!

          Comment


          • #6
            Kalimera22 chiar MPP nou tot trebuie ,,setat,,pe corpu clapeta,la fel se face si cu cel de pe masina dupa curatare

            Comment


            • #7
              nikuniku!!! esti sigur ca nu se arde nimic luand borna de + si atingand borna bateriei de +?eu astazi am skimbat iakul si imi sta in 2000 pe relanti ...nu tot timpul

              Comment


              • #8
                nu nu se arde nimic ,e acelasi lucru ca si cum ai pune contactu de 3-4 ori la rand,ca sa faca cursa MPP-ul,poti sa pui contactul de 3-4 ori cu pauza intre puneri de 1-2 secunde

                Comment


                • #9
                  Si atunci de ce sa mai stai sa scoti borna bateriei,daca pui contactul de 3-4 ori la rand?
                  Doar asa,,sa ai ce mesteri!

                  Comment


                  • #10
                    ca sa tii mana pe MPP sa simti daca merge lin sau zdrangane in el,si daca esti singur,sa pui contactul si sa tii mana pe MPP cam greu, in doi merge si fara sa scoti borna de +(plus) daca merge lin e OK daca zdrangane Altu nou

                    Comment


                    • #11
                      nu cumva e posibil ca senzorul de temperatura apa sa fie defect, dereglat ori sa aiba vreo legatura cu asta??... (corpul motoras pas cu pas-clapeta de acceleratie l-am schimbat pt o perioada de cateva zile de la o alta masina, pt a fi sigur daca e defect sau nu) desi n-am fost din nou la service cu masina, am studiat pe net si am gasit un raspuns plauzibil... practic masina se comporta ca si cum ar avea socul tras: dimineata la pornire cand se opreste motorul e ca si cum s-ar ineca, iar dupa o perioada de functionare, motorul ramane turat cateva minute la aprox 2000 rot/min, asta poate insemna faptul ca senzorul "da ordin" computerului sa foloseasca socul, de unde si simptumele care apar.

                      Comment


                      • #12
                        posibil dar nu cred,,la tester au dat comanda pe actuatori,daca nu trebuia sa faca si asa ceva si vedeau(auzeau) cum face MPP-ul daca face galagie e defect,apa la cate liniute sta?? 2 sau 4,daca banuiesti si sonda schimbo si pe aia cu alta de la vecinu,de proba

                        Comment


                        • #13
                          fiind frig, m-am gandit ca e greu de depistat problema cu apa; totusi spun si acest lucru, ca sa fie mai concludent: daca nu pornesc caldura, se ridica la 4 liniute dupa 5-10 min la o temperatura afara de cel putin -5, -15 C, iar cu caldura pornita scade la 2, iar dupa o perioada, urca si la 4 chiar cu caldura pornita, dar fluctueaza

                          Comment


                          • #14
                            relantiul nu cred ca are legatura cu senzorul de temperatura.....eu detin un 1.4 din 2005 , de ceva luni de zile imi indica apa 2 liniute , am skimbat termostatul si sonda de temp. acum are oscilatii ba 2 ba 4 si nu i-am dat de cap inca ....
                            dimineata la pornire era mai greu o lua din a 5 -6 cheie, cineva m-a sfatuit sa schimb mmp *cica nu ar avea aer suficient*...l-am schimbat , acum are toane cind se tureaza *si ramane turata o perioada* cind nu se tureaza.... este cam ciudata treaba.
                            am pus masina pe tester m-am candit ca are erori ...rezultat masina merge in parametrii normali...
                            asa ca nu stiu ce sa mai cred cu mecanica asta .. astept sa isi revina masina din proprie initiativa

                            am incercat toate smecheriile citite de pe forum si degeaba....tot cum vrea ea merge

                            glassesman ai dreptate aici....acum o saptamana am facut manevra cu skimbatul termostatului *a treia oara* facand aerisirea *masina fiind data sa bage caldura* se ridica in 4 liniute pe relanti, cum am dat-o pe rece cum a pornit aeroterma si a scazut in 2, cam ciudat , dar tinand cont ca afara este frig , masina data sa bage caldura , mai ales in timpul mersului , cam greu sa porneasca aeroterma si din cauza asta ramane pe 2 liniute...
                            ma intriga faptul ca loganul prietenului meu sta tot timpul in 4 liniute, adica 90 de grade C.
                            Last edited by blackzilla79; 3 February 2011, 22:44. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #15
                              si eu am aceleasi probleme cu relantiul,nu scade sub 2000 bag in viteza si incerc sa plec scade,daca accelerez si las acceleratia iar se tureaza.Am fost pe tester cu ea si nu apare nici o eroare.Azi am pus un motoras nou si este mai rau se tureaza singura 2000-3000...si il opresc sa nu sara motorul afara.Logan1.4mpi din 2005 benzina+gpl.Urmeaza sa incerc varianta cu bornele de la acumulator si sa spun rezultatul.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google