Probleme Cu Ceasurile De Bord

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    cauza 1: se strange cauciucul ce face contact intre placa de bord si display si nu mai face contact...
    cauza 2: ingheata cristalele; asta vezi ca pe masura ce se incalzeste, daca defilezi meniul cb, nu mai are intarziere in afisarea informatiilor, adica nu mai schimba cifrele ca afisajele alea vechi din gara.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      lipsa caracterelor stiu ca apare din proasta conexiune a gumei alea ce transfera informatia de la placa la display, desfa.l si desfa.i si guma aia, uite aici vezi cum se desface
      sigpic

      Comment


      • #18
        Multam fain,dar cred ca e mai bine sa schimbi afisajul ala daca e doar 30lei sau si mai bine ma duc cu ea la service ca mai am garantie daca face obiectul garantiei. Multumesc oricum, credeam ca e ceva grav

        Comment


        • #19
          Treaba este ca daca resetez calculatorul masinii acele ceasurilor nu o mai iau aiurea. Poate fi o problema de la softul masinii? Are soft? Scuze pentru intrebarile astea prostesti.Numai bine tuturor.

          Comment


          • #20
            da are soft, dar nu stiu daca ar putea fi din el..
            sigpic

            Comment


            • #21
              Treaba este ca daca resetez calculatorul masinii acele ceasurilor nu o mai iau aiurea. Poate fi o problema de la softul masinii? Are soft? Scuze pentru intrebarile astea prostesti.Numai bine tuturor.
              laus vad ca ai 177 de posturi nu crezi ca
              intrbarile astea prostesti
              ar fi putut fi evitate.
              nu te supara dar la atatea posturi cred ca ai citit destul ca sa ...
              poate din graba (si la case mai mari)
              numai de bine.

              ,,DE_TOATE,,

              Comment


              • #22
                Scuze atunci daca deranjez cu intrebarile mele. Se poate inchide topicul. Am rezolvat problema. Toate cele bune

                Comment


                • #23
                  kti, ti se pare mult sau putin atatea posturi?
                  si poate omul chiar nu a stiut, nu a gasit prin alta parte, asa ca nu sunt intrebari prostesti, nu stiu de unde ai tras tu concluzia asta...
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Salut! am umblat astazi la ceasurile de bord(schimb leduri) si,dupa ce am terminat operatiunea,toate bune si frumoase,am facut o diagnoza(sau cum se numeste operatia de apasare a butonului de pe ceasurile de bord si pusul contactului) pentru calibrarea acelor.Ei, aici a aparut problema:acul de la turometru se misca pana la 4000rpm si cel de kilometraj pana la 130km/h dupa care cad ambele la "0",fara sa se mai ridice.Ce s-a intamplat? Unde am gresit?
                    ubi concordia ibi victoria

                    Comment


                    • #25
                      Cred ca asta se intampla pt ca dupa ce acele incep sa se miste tu tii in continuare apasat pe butonul negru. Tinerea butonului apasat in continuare are ca efect resetarea instrumentului de bord si de aceea acele cad inapoi la 0. Dupa ce incepe miscarea, da drumul la buton.
                      http://www.imbunatatiri-logan.weebly.com

                      Comment


                      • #26
                        si eu cred tot la fel, deci tine apasat doar pana incep sa se miste acele, dupa care iei mana de pe buton si nu ar trebui sa mai "pice"
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          la mine e alta problema,mi sa topit siguranta de are legatura cu lampa din portbagaj,luminarea bordului ,cand e motorul stins,lampa din masina si mi se stingea(numai avea curent) casetofonul cand se ardea siguranta,acum nu se mai arde siguranta,mi se topeste siguranta,chiar daca pun cu un amperaj mai mic,oare de la ce o fi......

                          Comment


                          • #28
                            Ati avut dreptate! Eu tineam apasat incontinuu pe buton.Multumiri de ajutor !
                            ubi concordia ibi victoria

                            Comment


                            • #29
                              bravo, bine ca ai rezolvat.o,
                              apropo, ai calibrat acele?
                              Last edited by nicu_rcn; 31 March 2011, 17:19.
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                ce de virgule ai in mesaj, deci nu am inteles pana la urma ai probleme cu topirea sigurantelor? incearca niste sigurante klumea nu dalea la 10 mii setu

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google