Bec Apa Aprins Pentru Putin Timp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bec Apa Aprins Pentru Putin Timp

    se aprinde becul la apa si se intrerupe pentru putin timp din sarcina motorul am verificat absolut tot si pare in regula si sistemul de alimentare si inj.
    a da eroarea cum ca nu mai este presiune in rampa de la inj. dar asta cred ca din cauza ca se intrerupe pt putin timp alimentarea dar de ce se aprinde martorul de apa?

  • #2
    martor aprins apa dupa pornire motor defect gravitate 2 depinde ce def se inregistreaza pe tester

    Comment


    • #3
      nu se aprinde dupa pornire ci in timpul mersului si asta aleator deci nu se stie cind si nici cat de des nu are o ritmicitate anume si aroarea este performer regulator1

      Comment


      • #4
        asa am patit io si mi sa gasit filtru de motorina infundat si aveam si putin condens in el ,pe fundul filtrului de motorina este un senzor care arata daca ai condens in el si e legat de becul de apa, de aia iti arata ca nai presiune la injectoare si la mine cand o piscam mai tare ingenunchia ramanea fara vlaga luam piciorul de pe acceleratie si isi revenea- schimba filtrul de motorina fara alte sapaturi si ai rezolvat problema - facem si pariu
        sa ne zici si noua ce ai rezolvat
        Last edited by petroman; 13 February 2011, 20:30.
        Mai bine taci si doar pari prost .. decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala !!!

        Comment


        • #5
          de ce nu faci diagnoza cu clipul ?ar putea sa fi regulatorul de presiune.

          Comment


          • #6
            e posibil nu neg dar ceea ce ma nedumireste este ca am verificat si filtrul si nu am gasit urme de apa

            nu este eroarea iese sau se datoreaza faptului ca nu ajunge motorina cu usurinta in pompa
            asta banuiesc

            posibil cum sa zis sa fie filtrul o sa schimb si revin k
            Last edited by db-75-mai; 13 February 2011, 20:30. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #7
              nu e posibil ,e sigur ,exact ce ai povestit tu am patit io,nare rost sa faci alte sapaturi
              Mai bine taci si doar pari prost .. decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala !!!

              Comment


              • #8
                1:senzorul de apa din motorina nu aprinde becul de la temperatura apa
                2:in functie de versiune si de an de fabricatie senzorul de la filtru aprinde martorul de la bujii indicind o defectiune sau aprinde martorul de apa din bord.

                Comment


                • #9
                  sa fie oare din cauza ca se opreste motorul , si se aprinde becul la apa ca si cum e contactul pus ?
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #10
                    stiu ca ma repet dar de curand am patit exact ce se discuta aci em mers la reprezentanta miau facut diagnoza si miau spus ca e filtrul si tot ei miau spus si de sonda de sub filtru ca e legata de becul de apa de aceea sustin ceea ce spun mi lau schimbat sai gata cu problema cand miau rasturnat filtrul intr-un vas transparent curgea parafina ca si un lapte batut sa intamplat pe la inceputul lui ianuarie, pe deasupra mai si galopa motorul se mai balbaia si ramaneam fara pedala in timpul accelerarilor mai fortate
                    Mai bine taci si doar pari prost .. decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala !!!

                    Comment


                    • #11
                      Dupa cum a zis mai sus colegul Zlate58, martorul de temperatura semnifica "defect injectie gravitate 2", nu e comandat de senzorul de apa din filtru. In manual nu e explicat termenul, dar din experienta iti pot spune ca ori filtrul e infundat, ori sistemul de alimentare nu e etans si trage aer pe undeva.
                      INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by petroman View Post
                        stiu ca ma repet dar de curand am patit exact ce se discuta aci em mers la reprezentanta miau facut diagnoza si miau spus ca e filtrul si tot ei miau spus si de sonda de sub filtru ca e legata de becul de apa de aceea sustin ceea ce spun mi lau schimbat sai gata cu problema cand miau rasturnat filtrul intr-un vas transparent curgea parafina ca si un lapte batut sa intamplat pe la inceputul lui ianuarie, pe deasupra mai si galopa motorul se mai balbaia si ramaneam fara pedala in timpul accelerarilor mai fortate
                        Iti zic eu SIGUR ca daca ai apa in filtrul de motorina iti aprinde martorul de bujii. Iar pe tester aproape 70% iese in diagnosticare ca ai apa in filtru fara sa fie adevarat.
                        I HAVE A !sigpic
                        fara linkuri externe in semnatura

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google