Turbosuflanta defecta, cine ma poate ajuta?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turbosuflanta defecta, cine ma poate ajuta?!

    buna,tuturor! am un logan 1.5dci 65cp si ma scoate din minti!! are compresie buna dar scoate fum albastru si papa ulei cam mult, am dat jos turbosuflanta si e cat de cat ok daram gasit un fir de la mufa de pe furtunul evacuare de la turbo rupt. poate fi asta? ajutatima va rog!!!!!!!!

  • #2
    parerea mea este sa te duci la un specialist. firul acela sigur nu-i pus acolo de florile marului.
    Zilele petrecute la pescuit nu se pun la anii vietii

    Comment


    • #3
      problema mea era turbosuflanta! am schimbato si acum totul e ok!!!

      Comment


      • #4
        noua sau reparata?

        Comment


        • #5
          dak a fost noua.....cat ajunge una??

          Comment


          • #6
            Originally posted by Florin 1 View Post
            dak a fost noua.....cat ajunge una??
            1300 roni am luat eu de la un service de prin cluj,noua garantie un an,este made in germany KKK,identica ca cea de pe masina,la service dacia era aceeasi turbina 22 mil.

            Comment


            • #7
              @ Gabi - da-ne si noua codul turbinei , te rugam .
              Multumesc.
              , sunt cu ochii pe voi !
              :thumbsup:

              Comment


              • #8
                9 mil euro3

                Comment


                • #9
                  la reprezentantele dacia astia le pun sus cu 30.mil

                  Comment


                  • #10
                    daca e KKK ar trebui sa fie pe rulmenti , alea se defecteaza un pic mai greu si cred ca e ceva mai buna ca aia de fabrica cred ca si putere poate
                    mai multa .

                    Last edited by Cristi_Xp; 3 May 2011, 19:50.
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #11
                      @ Gaby 2010= este cumva codul asta ?

                      @ Cristi XP, daca este turbina din link , sigur e pe rulmenti.
                      , sunt cu ochii pe voi !
                      :thumbsup:

                      Comment


                      • #12
                        pai doar KP35 se potriveste pe logan , deci sigur ala e
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Cristi_Xp View Post
                          daca e KKK ar trebui sa fie pe rulmenti , alea se defecteaza un pic mai greu si cred ca e ceva mai buna ca aia de fabrica cred ca si putere poate
                          mai multa .

                          KKk vine echipat din fabrica .la logan nu am vazut alta marca sau poate cele mai noi sa fie echipate de garet.dar nu cred.

                          Nici o turbina nu are rulmenti,temperetaura si viteza extrem de mare a axului ar sparge rulmenti in cateva secunde, frecarea este elimanta de o pelicula de ulei in jurul axului.

                          Comment


                          • #14
                            cred ca nu stii ce vorbesti sau nu ai inteles la ce ma refeream ...
                            cauta turbinele garret seria GT sa vezi ca toate sunt ball bearing sau dual ball bearing .
                            Last edited by Cristi_Xp; 29 October 2011, 11:12.
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Cristi_Xp View Post
                              cred ca nu stii ce vorbesti sau nu ai inteles la ce ma refeream ...
                              cauta turbinele garret seria GT sa vezi ca toate sunt ball bearing sau dual ball bearing .
                              Nu te contrazic ma documentez si revin..

                              Ai dreptate Cristi seria GT sau T sunt pe baza de rulmenti , dar pentru logan cred ca iese din discutie o astfel de turbina chidusa ..
                              Last edited by claudiubpp; 30 October 2011, 09:04. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google