A Murit Motorul In Mers Si Acum Nu Mai Porneste

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A Murit Motorul In Mers Si Acum Nu Mai Porneste

    Salut,

    Am dat si eu de o problema la loganul meu de 1.6 benzina. In timp ce mergeam pe drum mi s-a oprit motorul si nu a mai vrut sa porneasca. In mers am incercat sa mai pornesc motorul ridicand ambreiajul incerca putin dar nu reusea sa se dea peste cap. Cand dau la cheie invarte, dar e ca si cum nu ar avea benzina sau nu trage pompa. Mentionez ca nu mai merg nici geamurile electrice fata si nici dezaburitorul spate. Am verificat sigurantele si sunt toate bune inclusiv cele din cutia de la compartiment motor.
    Posibil sa fii cedat pompa de benzina? Sau sa fie infundata cumva?

  • #2
    suna la dacia asistenta ,glumeam.vezi ca ai 3 sau 4 relee maro mai mici langa baterie in cutia aia neagra,vezi carre e dus.tre sa ai unu de la pompa de benzina
    Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

    Comment


    • #3
      cum imi dau seama ca e ars? Se vede pe undeva ceva ?
      la dacia asistenta m-am lamurit cand am vrut sa fac revizia de 60.000 km cu 2000 de lei cat cereau ei .

      Comment


      • #4
        scoti cate unu si le sucesti putin intre ele daca nu ai altele, si iti dai seama care e ars .asta e o cauza. sa nu te gandesti ca mi pot da seama ce poate sa aibe ,masina.poate e sarita de la punct poate....tre sa vad masina ..
        Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

        Comment


        • #5
          cand pui contactul pui mana pe ele si vezi ca 2-3 cupleaza se simte la mana
          unul este pompa
          le pui pe toate in locul celui care se simte si astfel le verifici pe toate pe rand daca sunt bune
          oricum faptul ca nu merg unele accesorii(plusuri)asta te trimite in alta parte asa ca verifica tot in amanuntit
          apropo pompa trb sa se auda cand pui contactul vezi un releu mic

          ,,DE_TOATE,,

          Comment


          • #6
            Pompa de benzina se verifica foarte usor daca functioneaza prin bazaitul care trebuie sa fie prezent la punerea contactului. Daca nu zice nimic e clar de acolo problema.

            Comment


            • #7
              un sfat bun pe viitor, nu conteaza ce masina e, daca-ti moare in mers...NU mai incerca sa pornesti din ambreiaj, e cel mai sigur mod de a o face sa sara de pe punct, sa indoi ceva prin motor sau sa rupi curele
              aceeasi problema am avut si eu, imi murea in mers, dar am gasit buba, bobina de inductie, era dusa, si nu-mi mai dadea scantei la aprindere, daca scoteam mufa aia principala de pe ea si o bagam inapoi pornea, dupa 10-20-100 km facea la fel...am schimbat-o si mere
              da si tu mai multe detalii, gen daca ai mai avut probleme la injectie, la aprindere, cu bateria...apropo, mai ai cureaua de accesorii? doar o intrebare prosteasca, dar asa stiam ca daca se rupe, mai merge masina cat ai curent in baterie si apoi pa, moare

              P.S. cum am vazut bobina ca e dusa? m-am uitat la baza ei, partea aproape de motor, era plasticul topit, si se vedeau lamelele bobinelor din interior
              Life is short...play more!
              http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

              Comment


              • #8
                Am venit cu un mecanic, care s-a uitat si mi-a zis ca este rupta curea de distributie pentru ca nu invarte motorul. Mi-a aratat acolo la busonul de ulei ca nu se invarte culbutorul cand da la cheie. Cica ar trebui sa schimb si supapele daca s-a rupt curea si implicit pompa de apa( nu am schimbat-o odata cu distributia), data distributia jos etc. Distributia a fost schimbata la 58.000 km in service autorizat si cu piese de la ei.

                Probleme nu am mai avut cu ea, a mers perfect si la pornire si pe drum pana la 86.000 de km cat are acum. Pompa de benzina nu are nimic pt ca se aude cand pun contactul.
                Last edited by drakuxxx; 9 March 2011, 16:48.

                Comment


                • #9
                  e bine ca ai gasit buba...dar s-ar putea sa fie nasol cu stricaciunile, roaga-te sa fie bine, si sa fi ramas supate si etc intacte
                  bafta
                  Life is short...play more!
                  http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578

                  Comment


                  • #10
                    Macar o supapa tot este indoita, sa te rogi sa nu ai stricaciuni pe axa cu came sau pistoane...

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by drakuxxx View Post
                      ............. Distributia a fost schimbata la 58.000 km in service autorizat si cu piese de la ei.

                      ..................
                      Mergi la service cu garantia. Poate te mai incadrezi ca timp.

                      Comment


                      • #12
                        am incercat la service, dar distributia fiind facuta in 2009, ei acorda doar 1 an garantie deci nu ma mai incadrez. Ce ma pune pe ganduri de ce a cedat cureaua asa repede dupa doar 26.000 de km, masina mergand in ritm normal, fara forjari in ultimii 2 ani.Ba chiar mai mult a stat in ultima perioada datorita benzinei scumpe

                        Comment


                        • #13
                          din cate povestesti tu nu ai auzit zgomote ciudate
                          tu spui ca oprit din mers ca si cum ar fi simplu.
                          trebuia sa spui ca bate, scartaie, freaca,chiraie...etc
                          ca doar nu se rupe cureaua si gata mai ales ca incercasi sa o mai pornesti cea ce presupunem ca odata invartit arborele ,pistoanele intalnesc cel putin o supapa deschisa si daca da in ele nu cred ca este atata liniste cum spui tu uite:
                          Attached Files

                          ,,DE_TOATE,,

                          Comment


                          • #14
                            Am vrut sa scriu ... sa te uiti la curea dar...

                            Fac pariu ca ai mers ca tot omu la service si ai facut distributia cu piesele lor ca sa ai garantie.

                            Fac pariu ca ai curea Powwergates made in UK ... Mare atentie cu aceste facaturi montate de reprezentante...

                            Kiturile cica de origine sunt cel mai piratate pentru ca se vand cel mai bine si atunci merge treaba.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by kti View Post
                              din cate povestesti tu nu ai auzit zgomote ciudate
                              tu spui ca oprit din mers ca si cum ar fi simplu.
                              trebuia sa spui ca bate, scartaie, freaca,chiraie...etc
                              ca doar nu se rupe cureaua si gata mai ales ca incercasi sa o mai pornesti cea ce presupunem ca odata invartit arborele ,pistoanele intalnesc cel putin o supapa deschisa si daca da in ele nu cred ca este atata liniste cum spui tu uite:
                              daca era sa se strambe , s-au strambat exact in momentul cand s-a rupt cureaua ,dupa aia poti sa invarti tu cat vrei de motor ca pozitia supapelor ramane aceeasi ca atunci cand s-a rupt cureaua .
                              La 8v mai ai noroc sa mai scapi sa nu strambi deloc ,si daca se stramba se stramba una-doua .
                              In functie de cate supape ai strambe , ti se renteaza sa iei sau nu alta chiulasa
                              Last edited by Cristi_Xp; 9 March 2011, 19:20.
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google