Nu Mai Trage Masina Problema Injectoare?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu Mai Trage Masina Problema Injectoare?

    Buna ziua de 2 saptamani brusc a inceput masina sa nu mai traga si pe parcurs a devenit tot mai rau simptomele sunt urmatoarele..:

    La pornire nu mai o ia din prima face de 3-4 ori .. si pe urma porneste dar cu trepidatii inecata parca .. dupa curbe moare aceleratia si mere in hopuri acuma a inceput sa faca si in linie dreapa .. degaba acelerez ca urca foarte greu .. CONSUMUL a crescut brusc de la 8.5 la 11 si acuma il am 17 asa imi arat pe bord .. ..
    ezitări in momentul accelerării, lipsa de putere a motorului, cuplu motor scăzut, consum ridicat de combustibil...

    Am schimbat bujii noi motorasul pas cu pas nou, pompa benzina noua .. ce ar putea fi va rog un raspuns am cheltuit pana acuma vreo 12 mil .. ..


    Si imi recomandati un servici in Timisoara pt curatarea injectoarelor si ce pret se practica ,.. MS mult

  • #2
    o diagnoza i-ai facut ?
    mai sunt cateva cauze , ai putea sa verifici starea catalizatorului sa nu fie infundat ,distributia sa nu fie sarita de la punct , culbutorii stransi prea tare...
    Last edited by Cristi_Xp; 25 May 2011, 23:03.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      culbutori se strang singuri aia ca nu a fost umblat in masina .. problema asta a inceput brusc dintr-o data ..

      catalizatorul de la ce se infunda:??

      Comment


      • #4
        in general se destrang , dar pot fi cazuri si cand se strang .
        Daca se sparge ceramica in catalizator sau cine stie ce obtureaza traseul de evacuare e posibil sa se comporte asa .
        Verifica si clapeta sau mai bine verifica cu alta clapeta , sau curata`o sa nu fie prea jegoasa si sa se blocheze , la fel de verificat si cablul de acceleratie . Verifica de asemenea mufa de la bobina de injectie ,sau chiar bobina ...
        De preferat o diagnoza ca sa vezi sa nu fie nimic din senzori etc si apoi sa te orientezi pe partea mecanica.
        Astea sunt chestii mai simple care le poti verifica inainte de a da vina pe injectoare .
        Injectoarele pica cam greu la un benzinar ,de aia te sfatuiesc sa cauti inainte problema in alte locuri .
        Last edited by Cristi_Xp; 26 May 2011, 00:23.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          nu stiu eu exclud catalizatorul dar nu de tot becul acela nu s-a aprins din bord si mecanicul a urcato pe rampa si banuiesc ca observa .. ca simptome dar ar putea fi .. sunt exact la fel ..

          ms de sfaturi cristi dar credema sunt cu nervi la pamant ca nu stiu ce are si am bagat deja 14 mil numa poma de benzina a fost 6 mil .. spunemi ce test tre sa fac ca sa iasa problema .. ajunge testul acela de motor asa am inteles ca se cheama si se masaora presiunea si injectoarele .. cu ce pot verifica catalizatorul ms
          Last edited by myhayy; 26 May 2011, 00:23. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            Da... trebuie sa faci o diagnoza, trebuia s-o faci de prima oara. Tu ai schimbat piese orbeste... probabil piese bune.

            Comment


            • #7
              Salut.
              O diagnoaza costa mai putin decit ce ai schimbat tu la ea.Cum au spus si colegii nostri,ai schimbat piesele orbeste.
              Verifica masina pe tester/diagnoza si vezi de ce sufera.
              Numai bine.
              Un Logan----YNG-----
              Numai bine.

              Comment


              • #8
                Stiu am gresit dar acum nu pot da inapoi vreeau doar sa gasesc problema .. ce e de preferat test motor sau diagnoza ...

                Ieri am schimbat pompa , azi la lucru cu masina spre surprinderea mea spre dupa masa dintr-o data a inceput sa meraga mai "bine" la cum mergea pana atunci..... dar tot are acele hopuri si trage greu mai ales cand plec cu 1 de pe loc cand schimb din a 2-a in a 3-a .. ..

                vroiam sa intreb si alceva eu am umblat mult cu antigel doar pe fundul borcanului se poate sa fie ceva de la acel lucru?

                SI Consumul in bord nu mai imi arata cum trebuie oscileaza la un moment dat am avut 23 litri .. daca statinoesc cu masina pornita urca consuul incet in momentul cand plec incepe sa scada .. si tot asa.. nici nu pot sa stiu cat mai am in rezervor oricum cnsumul e foarrte mare ..

                ms mult de sfaturi poate mai ma ajutati ..

                Comment


                • #9
                  Trebuie sa faci o diagnoza, sa-ti verifice toti parametrii din ECU. Fugi la reprezentanta si vorbeste cu baietii de acolo, spune-le cum face masina si cere-le sa-ti faca o verificare. Nu cred ca are legatura cu antigelul... doar nu ti-a fiert motorul, eu zic ca alta e problema. Iar consumul afisat pe computerul de bord e irelevant din moment ce-ti merge asa de prost motorul.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by myhayy View Post
                    sunt cu nervi la pamant ca nu stiu ce are si am bagat deja 14 mil numa poma de benzina a fost 6 mil ..

                    Inseamna ca ai avut un mecanic ff bun...de te-a sfatuit sa arunci asa cu banii. Dupa cum au spus si colegii mai inainte, mergi si fa un test, o diagnoza, si vezi apoi care buba la partea mecanica.
                    Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

                    Comment


                    • #11
                      Salut.
                      Auzi,dar benzina de unde ai bagat in ultimii 500km?
                      [intreb asta deoarce am mai avut un coleg cu aceleasi probleme,se oprea motorul,nu mai tragea.....si i-am recomandat sa bage o perioada benzina de la rompetrol""ëfix""....la care bupa vreo suta de km i-mi spune ca masina merge foarte bine acum]asta ca o paranteza
                      Deci conteaza si de unde bagi benzina.........si sanu mergi mult cu ea pe rosu.........
                      Poate nu-i si cazul tau.............dar asteptam vesti despre ce ai facut si rezolvarea problemelor tale.
                      Bafta la rezolvarea acestora........
                      Numai bine.
                      Un Logan----YNG-----
                      Numai bine.

                      Comment


                      • #12
                        benzina am bagat de la mol si rom petrol efix ultimii 400 de cand s-a intamplat ..

                        si am acelesi simpome dar cum spuneam de 2 zile simptomele sunt mai pronuntate dimineata la prima cheie cand masina nu porneste bine si are vreo 40 5- secunde cu ezitari si trepidatii ,rateuri care se aud si in teav de esapament.. si oricum nu trage asa bine mai ales cand schimb vitezele din a-2-a in a-3-a ..

                        Am revenit de la auto europa azi am facut Diagnoza masini .. : concluzie:

                        Pompa benzina buna(oricum era schimbata nou) injectoarele bune nu mi-au zis nici macar ca sunt infundate ceva, catalizator bun . banuiesc ca si senzor lambda banuiesc ca se vedea daca avea probleme..

                        M-au intrebat ce benzina am bagat ca nu stiu ce reactie au simtit ei .. .. si m-au zis sa alimentez 20 litri cel putin si sa bag injector cleaner .. am facut si asta .. acuma astept rezultatele


                        ps: in momentul cand s-a schimbat pompa de benzina am vazut pe fundul rezervorului un fel de reziduri, ca nisip mult si ceva albicios mai moale era.. .. ar trebuii sa fac si o curatiere a rezervorului ..:??

                        Ms mult de sfaturi ma-ti ajutat .. daca mai aveti alte idei ce ar putea cauza problema mea va rog sa raspundeti .. UN weekend placut..

                        Comment


                        • #13
                          Salut.
                          Pai cind ai schimba pompa de benzina nu ai si curatat rezervorul?
                          Trebuia sa cureti bine si rezervorul de acele decantari.
                          Numai bine.
                          Un Logan----YNG-----
                          Numai bine.

                          Comment


                          • #14
                            catalizatorul daca e infundat nu cred ca se vede pe tester , si altfel nu vad cum au putut verifica ei .
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #15
                              explicami ce sa fac sa verific catalizatorul.. banuiesc ca au urcat-o pe rampa si au verificat-0

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google