Probleme Conducte AC (Suprapresiune, furtunuri deformate)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Si eu am acelasi lucru acummmm !!!!!!!!!!!

    la motor, in fata, imediat dupa masca este o conducta formata di aluminiu si parti de cauciuc (furtun ). La capetele furtunului care sunt bagate in um fel de prezon de metal, am 2 umflaturi, ca galmele de la camerele de cauciuc cand fac galme, cauciucul furtunului a devenit foarte moale. Si e si umed, cred ca pierde freon pe acolo. Acel furtun se inlocuieste cu tot cu conducta aceea de aluminiu ??? Am si o poza facuta, nu stiu daca pot sa o postez. In poze sunt incercuite locurile cu probleme.
    Attached Files

    Comment


    • #32
      la motor, in fata, imediat dupa masca este o conducta formata di aluminiu si parti de cauciuc (furtun ). La capetele furtunului care sunt bagate in um fel de prezon de metal, am 2 umflaturi, ca galmele de la camerele de cauciuc cand fac galme, cauciucul furtunului a devenit foarte moale. Si e si umed, cred ca pierde freon pe acolo. Acel furtun se inlocuieste cu tot cu conducta aceea de aluminiu ??? Am si o poza facuta, nu stiu daca pot sa o postez. In poze sunt incercuite locurile cu probleme.

      Originally posted by petremoisanu View Post
      A mai patit cineva ca la conductele de aer conditionat, furtunele sa faca umflaturi? Precizez ca in urma cu doua luni a trebuit sa inlocuiesc radiatorul de lichid racire motor (a inceput sa curga la imbinarea dintre plastic si metal) ocazie cu care s-a rupt o conducta de la AC. Conducta respectiva era doar din aluminiu si se conecta intre rezervorul de freon si radiatorul de AC. A costat 180 RON, iar bonus a fost incarcarea cu freon de la service-ul autorizat DACIA. Stiu ca are o supapa de suprapresiune, dar e posibil sa fi fost incarcarea cu probleme? Sau freonul agresiv????
      Toate cele trei conducte cu cauciuc sertizat sunt in jur de 500 Ron/bucata. Acesta e motivul pt care deschid thread-ul, deoarece sunt intrigat de pretul mare si calitatea slaba a acestor conducte (masina e din 2006, 126.000Km)
      Daca sunt printre voi care au patit aceeasi problema, va rog sa postati!!!!
      AZI AM CONSTATAT SI EU ASTA !!!!!

      la motor, in fata, imediat dupa masca este o conducta formata din aluminiu si parti de cauciuc (furtun ). La capetele furtunului care sunt bagate in um fel de prezon de metal, am 2 umflaturi, ca galmele de la camerele de cauciuc cand fac galme, cauciucul furtunului a devenit foarte moale. Si e si umed, cred ca pierde freon pe acolo. Acel furtun se inlocuieste cu tot cu conducta aceea de aluminiu ??? Am si o poza facuta, nu stiu daca pot sa o postez. In poze sunt incercuite locurile cu probleme.
      Last edited by geolog; 15 August 2011, 22:45. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #33
        mie mi s-a fisurat conducta din cauza vibratiilor , pun o poza sa va faceti idee (sper sa nu se supere geolog) , se poate schimba?
        Attached Files

        Comment


        • #34
          scuze daca postez si eu aici dar nu vroiam sa mai deschid alt subiect , la service mi-au rupt o conducta chiar de langa compresor (cea groasa) a fost sudata dar garnitura aia de pe ea nu mai este buna , rasufla pe langa ea , se gaseste doar garnitura aia sau este cu tot cu conducta ?

          Comment


          • #35
            Salut.
            Normal se gaseste,este un oring..........oricum poate gasesti tot in service,la conductele schimbate de ei.
            Numai bine.
            Un Logan----YNG-----
            Numai bine.

            Comment


            • #36
              da , despre oringul acele este vorba , mersi frumos pentru raspund

              Comment


              • #37
                cu placere
                Numai bine.
                Un Logan----YNG-----
                Numai bine.

                Comment


                • #38
                  @geolog: naspa. Se lasa cu inlocuirea conductei respective. Mai naspa e ca e posibil sa fie si senzorul de presiune defect, trebuie testat cu Laptopul pe masina sa vezi daca indica corect. La mine indica mereu aceeasi valoare si nu a sesizat presiunea foarte mare astfel incat sa fie data comanda de decuplare a compresorului...
                  @augustin-ing: nu e oring decat la cuplarea conductelor cu radiatorul din bord si la imbinarea dintre conducte in zona ventilelor. In rest etansarea o face o garnitura care e facuta dintr-un tub din metal pe care e turnat un cuciuc si care la capete are doua ridicari ca doua inele.....Eu nu am gasit...

                  @sergiu_psc: a trebuit inlocuita conducta, sau a mers sudata?
                  Last edited by LoganPetre; 26 September 2011, 10:58. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #39
                    problema cu umflatura o am si eu,am motor 1,4 cat costa conducta respectiva sau se poate repara cumva?umflatura se prezinta ca in pozele de la postul 1 am doar pe o conducta o sa folosesc o poza de acolo sper sa nu se supere colegul
                    Attached Files

                    Comment


                    • #40
                      am rezolvat problema conducta noua costa 600 lei am gasit la dezmembrari de la un ph2 am dat 100 lei,totul merge ok.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google