Da Ulei Pe La Cureaua De Distributie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1. Sunt optimist , sungurul lucru care ma ingrijoreaza este profesionalismul si calificarea celor din service-uri legat de tot ce inseamna o masina la nivelul anilor 2008 (dar cand au fost ei profesionalisti )
    2. Nu cred ca este in totalitate vina celor de la SINTEROM , cred ca este o chestie mascata sau la mica intelegere ( s-ar putea sa fie deficiente in montaj ) .

    Comment


    • Este cineva care a avut probleme cu pata de ulei si sa fi rezolvat problema doar din reetansarea suruburilor respective?
      Din toate posturile, urmarind firul problemei, nimeni nu si-a rezolvat problema fara sa fi schimbat si pinionul.

      Multumesc.

      Comment


      • @madi, pai cam asa si este pentru ca altfel cei de la DACIA nu stiu ce s-ar fi facut in momentul in care aveau de schimbat vreo 10.000 de distributii deodata, ca sa nu mai spunem ca mai exista si OPC.

        Comment


        • Salut,

          Originally posted by Razvan_1980 View Post
          Este cineva care a avut probleme cu pata de ulei si sa fi rezolvat problema doar din reetansarea suruburilor respective?
          Din toate posturile, urmarind firul problemei, nimeni nu si-a rezolvat problema fara sa fi schimbat si pinionul.

          Multumesc.
          1. Vezi ce am facut eu aici http://www.loganclub.ro/forum/showpo...1&postcount=31 (nu cred ca ar merge doar cu strangere) cel mai sfant este prin inlocuire totala (masina fiind in garantie nu au fost cazu de cost manopera si piese =0 lei)
          2. Faza cu 1500 ron cred ca e cam exagerata...

          Comment


          • Informativ:
            - kit distributie la IPSO = 450 lei
            - kit distributie la Meridian = 350 lei
            - kit distributie la Magazin = 195 lei

            diferentele de pret sunt foarte mari, rezultand ca ar fi vorba de aceleasi produse dar fabricate de diverse firme, fiecare stie sa faca piese auto.

            Comment


            • Logan 2008,km 6500...Acum am sosit din service cu masina ..Pierderi ulei in zona distributiei .. Mi s-a schimbat la ea pinion (cel vechi era de Sinterom) , semering ,curea distributie ,surub etansare (habar nu am unde - era un surub de 10 cu ceva teflon sau mastic pe el ),garnitura baie ,etansare cu Loctite,facut geometria rotilor,completat cu ulei si degresate toate componentele demontate ..Toate pe garantie ,timp de executie 3(trei) ore .Am stat in tot acest timp langa mecanic ,tot respectul pentru el si service-ul AMAT . NU mi s-a inlocuit rola presoare (parca) de la cureaua de distributie intrucat nu face obiectul garantiei (spun ei) la aceasta interventie . Ceea ce m-a deranjat a fost ca au trebuit sa demonteze o gramada de piese pt a schimba un nenorocit de pinion romanesc , problema semnalata indelung pe forumurile de profil - astia de la Dacia(cei care isi da acceptul pt asa ceva) sunt prosti si mai si persevereaza in prostie . O recomandare pt cei carora au aceeasi problema (pierderi ulei pe la distributie) ...Nu se rezolva DECAT prin schimbarea pinionului si a semeringului,NU mai incercati cu etansari la suruburi sau alte prostii asemanatoare ,in final tot la asta ajungeti .

              Comment


              • Deci sa-nteleg ca noul pinion este original Renault?
                Exista cazuri cand acest pinion a fost inlocuit cu un altul tot SINTEROM?

                Comment


                • Da ,pe pinionul pe care mi l-au pus era sigla renault ,m-am uitat special

                  Comment


                  • Nu pricep ce legatura are geometrica cu schimbatul distributiei si a pinionului.
                    Am intrebat mai multi mecanici si toti zic ca nu are nici o legatura geometria rotilor cu aceasta operatiune.

                    Comment


                    • Din cate am observat acest lucru se intampla numai la benzinare, asa este?

                      Comment


                      • Originally posted by Razvan_1980 View Post
                        Nu pricep ce legatura are geometrica cu schimbatul distributiei si a pinionului.
                        Am intrebat mai multi mecanici si toti zic ca nu are nici o legatura geometria rotilor cu aceasta operatiune.
                        nu inteleg de unde ati scoso pe asta cu geometria rotilor

                        Comment


                        • Ieri am venit cu masina din service. Am stat de la 8 pina la 14,30. S-au inlocuit: pinion pompa ulei , siemering , curea distributie , rola presoare. S-au degrasat piesele demontate .S-a masurat intinderea curelei si s-a refacut geometria rotilor.
                          Din cate am observat pentru demontarea distributiei este necesar sa se desfaca si surubul care sustine caseta de directie , deci implicit acest lucru impune refecerea geometriei rotilor.

                          Comment


                          • Daca este in garantie as vrea sa vad daca dacia le deconteaza si geometria rotilor

                            Comment


                            • Ma gandesc ca nu sunt nebuni sa faca lucruri gratis...Tocmai cei din service!?Normal ca fiind masina in garantie va plati Dacia . Chestia este ca pe mine nu ma intereseaza cine plateste atata timp cat nu platesc eu. Treba lor poate sa plateasca si Papa de al Roma , esential este ca au remediat defectul la o masina aflata in garantie.

                              Comment


                              • ...Dar ca sa fiu mai concret ...Pe factura nu era trecuta geometria rotilor doar chitul de distributie..Oricum nu am platit nimic si nici ei nu mi-au cerut nimic. E...Ca am dat 20 de lei la mecanicul care a lucrat la masina..Asta e altceva...Doar traim in Romania si fara mici atentii , mai ales la service nu cred ca rezolvi mare lucru.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google