Da Ulei Pe La Cureaua De Distributie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da era renault, am cerut eu sa ma cheme la masina cind il monteaza

    abs+ 1.4 mpi a/c alb glace

    Comment


    • Pentru cei care vor sa schimbe pinionul si semeringul mai tarziu un sfat!Nu depasiti 3000 ture,stergerea locului dupa o 1oookm sau un drum foarte lung.Eu asa facut si a dat rezultate.Fara ulei pe capota,pe curea si pe capacul din plastic.(am garantie dar prefer sa nu o fac pe garantie ci o fac in momentul in care scurgerile sunt foarte mari.
      Last edited by q_acdc; 27 August 2009, 18:48.
      AC/DC- RIDE ON

      Comment


      • Da, dar e cam greu mai ales la drum lung sa nu treci de 3000 rpm.

        Intrebare: mi se pare mie, sau numai variantele 1.4 mpi au vut problema asta?

        Comment


        • am mers pana la mare si inapoi...aproape 900 km...mers in jurul turatiei de 3500-4000 constant...la depasiri 5000 destul de des...
          se vede pe la capac o umezeala minima in plus...dar e super ok..daca a pierdut 2 ml de ulei e mult.... sunt bucuros..nu schimb inca nimic.
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • Treaba ta,dar eu zic ca nu e bine.

            Comment


            • Capacul de distributie e doar partea vizibila unde se vad petele de ulei. Asa am zis si eu cand mi-au aparut, ca nu e mare branza. Abia in service in timp de demonta mecanicul pe acolo am vazut partea de jos a motorului, lonjeronul, scutul, baia, pline de ulei mi-am dat seama ca e mult mai grav decat ce se vede la o privire superficiala.
              Mie in primii 8000 km mi-a consumat 1 litru de ulei, dupa aia mi-am dat seama ca nu l-a consumat ci la "scuipat" afara.
              Octavian___30, se pare ca da...
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • Originally posted by Octavian___30 View Post
                ...Intrebare: mi se pare mie, sau numai variantele 1.4 mpi au vut problema asta?
                Raspuns: Nu, eu am avut problema asta la 1.6 8V, am gasit-o la prima revizie (la vreo 7000 km)

                Comment


                • vitriol...m-am uitat cu lanterna si sub motor in partea aia nu exista scurgeri, daca apar, am sa schimb si eu pinionul buclucas si distributia.
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • eu am auzit ca si la 1.6 a fost un lot pentru ca eu am 1.6 si la 20 de mii mi-a schimbat simeringul si acareturile alea pe acolo
                    laureate 1.5l, albastru marin

                    Comment


                    • Probleme similare au fost si la motoarele 1.6 8v...treaba e ca cele de 1.4 sunt mai multe, in general...d-aia e si normal un nr. mai mare cu scurgerile de ulei.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • Mi-am rezolvat problema cu scurgerea de ulei, era intr-adevar acel pinion de care se tot vorbeste pe-aici. Mi-au schimbat si kitul de distributie. Reparatia a durat 3 ore si a fost facuta pe garantie.
                        http://images.spritmonitor.de/428841_5.png Logan 1.4 MPI

                        Comment


                        • Mai baieti,din cate se pare problema cu scurgerea aceasta la distributie este pinionul si NU simeringul! Daca aveti probleme cu scurgerea de ulei si aveti garantie nu mai stati pe ganduri,mergeti la service si insistati sa va schimbe pinionul , simeringul, cureaua de distributie si intinzatorul intrucat Dacia stie ca este "defect de fabricatie" . Daca iesiti din garantie aceasta operatie costa mult . Vedeti ca si pe pinionul romanesc este pusa sigla renault dar scrie pe el SINTEROM.Problema pinionului romanesc nu este cota cum se credea ci compozitia materialului din care este facut.A spus cineva mai in spate ca de vina e porozitatea materialului care permite sa treaca uleiul prin el.Si de aici scurgerea acestuia pe cureaua de la distributie.Nu se pune problema ca apare doar la 1.4 sau 1.6, apare la toate motoarele pe care au fost asamblate cu acest lot de pinioane.Cate or fi...cine stie.....Asadar, schimbati pinioanele caci ele sunt de vina.
                          = ABS Plus 1.6 Mpi =

                          Comment


                          • apropo de scurgeri am aflat si eu de la servis ca as avea scurgeri , dar as intreba alceva cu scuzele de rigoare ca nu ma prea pricep : distributia de la 1.6 se potriveste la 14???

                            Comment


                            • Costuri postgarantie

                              Salutare tuturor!Revin dupa o lunga perioada de absenta si ,cu scuzele de rigoare imi permit sa dau un sfat:REZOLVATI PROBLEMA CAT INCA MAI AVETI GARANTIE!
                              Va detaliez costul suportat de mine POSTGARANTIE:
                              -kit distributie=197
                              -curea accesorii=57
                              -semering=15
                              -pinion RENAULT=154
                              TOTAL = 423
                              Toate piesele au fost cumparate de mine personal;Pinionul l-am cumparat direct de la uzina(Colibasi)pentru ca in alta parte nu am gasit[COD PINION-8200313628]
                              MANOPERA NU M-A COSTAT NIMIC.Am un foarte bun prieten mecanic care m-a rezolvat la el la service.I-am dat ceva sefului sau si dupa program am ridicat masina pe elevator.FARA ELEVATOR NU VETI REUSI.
                              La service-ul DACIA mi-au cerut 1200 cu piesele si manopera lor.Ca medie a costului manoperei la alte service-uri(piesele mele)=700
                              Pinioane se gasesc la service-urile DACIA dar nu vi le vinde decat daca faceti lucrarea la ei.
                              Am facut aceasta reparatie in August 2009(33.280km).Acum am 47.112km si nu mai am nici macar o "umbra" de ulei pe la distributie.Oricum,pentru cei ce isi spun "CE SE POATE INTAMPLA?"ii rog sa intrebe pe cei ce au schimbat distributia-"CUM ARATA CUREAUA?!?"Cel putin a mea mi se faramita intre degete!!!!!!
                              Multa bafta si s-auzim numai de bine

                              Comment


                              • la tine arunca si ulei pe capota? sau numa lacrima ici colo?
                                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google