Da Ulei Pe La Cureaua De Distributie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am fost la Dacia, si cu oferta de 25% reducere ma ducea toata tarasenia vreo 1000 RON. Pentru un simering mi se pare foarte mult, nu e audi si un motor sh cred ca se gaseste si pe la 1500. Am schimbat la un service particular simeringul si cureaua de distributie, simering elring + curea conti si manopera 150 lei. Va tin la curent! Important e ca am garantie 1 an.

    Madi, din ce an/luna este loganul tau? Loganul cu care am probleme este al tatalui si este 1.4 mpi.
    Last edited by cristianpaul; 9 November 2014, 21:21. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Salut, si eu am avut problema asta cu ulei la distributie. O sa schimbi simeringul degeaba, asa a fost si la mine, tot curgea. A trebuit sa pun pinion de Renault, deoarece cel de pe masina era de Sinterom. Dupa schimbare nu a mai dat ulei.

      Comment


      • Originally posted by vladoi View Post
        Bai baieti voi nu aveti ce face cu banii mergeti pe la toti hotii de mecanicisi isi dau cu parerea pe banii vostri eu am un dci 2007 cu 200 de mii de km si kiar de noua imi pateaza cu ulei pe acolo si tot am schimbat distributii si merge in continuare tare bine si frumos cei care bagati atatia bani in piese e mai mult un moft ptr.ca nu da in cantitati mari mereu verific uleiul si sunt in grafic cu el acuma fiecare face ce v rea cu masina lui,va salut.
        sal,ca bine ai mai spuso ,si eu am pe acolo ceva scurgeri dar verific mereu nivelul dar nu scade atat de tare sa fie de speriat.


        Originally posted by juann View Post
        De putin timp am observat si eu la masina mea ceva ulei in zona bujii nr. 1(in poza de mai jos) si nu stiu ce sa fac,s-o mai las,sa merg in service,sa ma alarmez?Mentionez ca am in jur de 30.000 km.Daca chiar da ulei chiar asa repede sa se intample,pai cand o avea 100.000 km ce-o sa faca o sa crape?
        Sal, eu asa o am de 4 ani acolo ,,transpirata,, cu ulei si nu este nici o problema, exact cum spunea colegu mai jos.

        Originally posted by rao View Post
        Am gasit acest thread si cred ca ma asteapta vremuri grele. Problema o pot descrie in poze. uleiul pur si simplu e imprastiat pe tot motorul, pe distributie etc.
        Cam ce trebuie schimbat si cam la cce costuri duce fiecare/total?
        Am aceasi problema ca si la tina ,daca fac poze nimic nu apare diferit ,am fost in primul an (2007) la dacia serv era in garantie cica au facut ei ceva ,dar cand mam intors din concediu Iasi _Constanta era la fel ma-m dus la ei si stii ce mi-au spus ! sa n-ui dau mai mult de 120 km .Si asa am ajuns in 2015 si nu i-am facut nimic. Am sai fac in Aprilie distributia ca are 8ani si 48000km sunt si eu curios cum arata distributia dupa 8 ani .Am sa atasez poze cu cele schimbate.Cam asta este situatia la mine

        Originally posted by rao View Post
        Am gasit acest thread si cred ca ma asteapta vremuri grele. Problema o pot descrie in poze. uleiul pur si simplu e imprastiat pe tot motorul, pe distributie etc.
        Cam ce trebuie schimbat si cam la cce costuri duce fiecare/total?
        Am aceasi problema ca si la tina ,daca fac poze nimic nu apare diferit ,am fost in primul an (2007) la dacia serv era in garantie cica au facut ei ceva ,dar cand mam intors din concediu Iasi _Constanta era la fel ma-m dus la ei si stii ce mi-au spus ! sa n-ui dau mai mult de 120 km .Si asa am ajuns in 2015 si nu i-am facut nimic. Am sai fac in Aprilie distributia ca are 8ani si 48000km sunt si eu curios cum arata distributia dupa 8 ani .Am sa atasez poze cu cele schimbate.Cam asta este situatia la mine
        Last edited by nixon; 7 March 2015, 18:23. Reason: Automerged Doublepost
        avansat

        Comment


        • Am observat si eu zilele trecute la sandelu meu din 2008 la o inspectie de rutina.. ulei pe conducta de la servo care trece pe sub "rotita" de jos de la distributie, putin stropit si pe planetara..am verificat cu mana este ulei .. m-am uitat si pe sub masina era putin si pe cadru motor.(pe curea inca nu a aparut)
          Faza e ca am avut masina in garantie pana in 2013, in septembrie 2009 am schimbat distributia la 60 mii acum am 83 mii.
          Se pare totusi ca uleiul care a fost schimbat anu trecut in septembrie, cu toata ca a curs pe acolo este si acum putin peste maxim 1-2 mm.
          Intrebarea este cum isi da seama daca trebuie schimbat si pinionul? sau cum imi dau eu seama..
          sandero 1.4 owner

          Comment


          • Fantastica mea scurgere de ulei pe la "DISTRIBUTIE" constatata de catre o armata de mecanici (90% de la dealer-i autorizati DACIA) a rezolvat-o UN MECANIC de cca 30-35 de ani de la DACIA pur si simplu dupa o vizionare a problemei respective si a facturilor de schimbare a distributiei, a sugestiilor facute de catre ceilalti mecanici. Acesta, spre onoarea lui si a meseriei pe care a demonstrat ca o cunoaste, a spus ca pierderea respectiva este de la suruburile de etansare care in urma schimbarii distributiei, nu au avut si solutie de etansare.
            Acum cca 2 saptamani cand service-urile DACIA au avut promotii la verificare gratuita a masinii, a rezolvat problema cu suruburile respective, mi-a GARANTAT ca aceasta era problema si mi-a sugerat sa fac un drum mai lung in regim sportiv pentru a ma convinge si eu ca nu vor mai exista pierderi. Spre surprinderea mea, a avut dreptate. Dupa un drum de cca 700 km in doua zile nu au mai aparut pierderi.

            Anexez imagini cu suruburile respective si cu grinda pe care era ulei.


            Comment


            • este si asta o solutie veche... prima oara asta se facea.

              Comment


              • Da,asa este Sorin.Nu stiu daca ai citit postarile mele mai vechi dar dupa astea am inlocuit distributia cu tot tacamul cu piese de origine si dupa cca. 2 ani au aparut pierderile respective.Anterior schimbului distributiei am inlocuit si pinionul buclucas cand masina era in garantie.SPER TOTUSI SA NU AI DREPTATE!

                Comment


                • Salutare , a inceput si Loganelul meu 1.6 MPI fabricat in 2007 sa aiba scapari de ulei . Am 115000 , si distributia a fost schimbata la 105000.Imi furnizati va rog referinta Renault pt. pinionul acesta.La fel si pt. semering. Multumesc.

                  Comment


                  • Simering arbore cotit: 7700 273 776 sau 8200 934 092
                    Ptr. pinion, prima poza are si cod:
                    Totul despre intretinerea Daciei Loganr. Uleiuri logan, filtre logan, placute de frana logan,consumabile logan etc.
                    Last edited by Kojak; 7 May 2015, 10:45.

                    Comment


                    • Sorin,din nefericire ai avut dreptate!Scurgerile au reaparut si mi s-au parut chiar mai mari decat erau inainte.Am fost nevoit sa ma reantorc la domiciliu cu cca.80 km/h conducand foarte batraneste.Pana imi voi permite sa schimb iarasi distributia voi fi nevoit sa conduc astfel chiar cu riscul probabil sa pice ulei pe curea si sa o rupa(cu efectele dezastruoase pe care le produce).

                      Comment


                      • Fie ca se rupe la 80 sau 140km/h, efectele (dezastruoase) sunt cam tot alea...

                        Comment


                        • nu are nici o legatura viteza cu care mergi... nu se va rupe instant dar va slabi in timp din cauza uleiului. poti sa mergi asa cateva mii fara probleme...
                          pana la urma te vei duce la un service si vei inlocui acel pinion "8200313628"(NU sinterom, asam etc) cum a pus Kojak si simeringul aferent.
                          daca baietii de la service isi fac treaba corect nu vei mai avea probleme.

                          Comment


                          • Stiu perfect ce se intimpla la ruperea curelei, indiferent de viteza.Am mentionat viteza de cca.80km/h deoarece pierderile de ulei sunt mai mici, evident datorate turatiei mai mici necesare acestei viteze.

                            Comment


                            • Se poate schimba simeringul (doar simeringul fara pinion) fara a mai da baia de ulei jos?De vreo mie de km a inceput sa curga si la mine si nu prea as da 10-12 mil sa-mi desfaca jumatate de masina.Ce e mai rau ca nu am facut decat 10mii de km si un an de la schimbul distributiei si acum trebuie sa o schimb iar.Loganul e din aprilie 2005 si are 50k km.Din cate am citit pe aici nu pare sa aiba pinionul facut de sinterom.

                              Comment


                              • Eu am schimbat doar simeringul. Nu aveam pinion de sinterom, si masina tatalui e din 2005 iunie. Aveam 14k km de la schimbul distributiei si n-a picat bine scurgerea de ulei dar asta e. Cand schimbi simeringul se vede daca e pinion de sinterom sau de renault. Multa bafta!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google