Compresor?catalizator?egr?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Compresor?catalizator?egr?

    Sunt disperat.Am un dci 65c.p.si am patzit urmatoarele:^n mers,am auzit ca un oftat si am ramas fara putere.Simptome clasice de "prea putin aer,prea mult combustibil".p^na in 2000 ture mergea,peste 2000 nu....Maxim 2.500 ture, cu mult fum.Eram chiar l^nga Dacia service si m-am dus la ei.Tester.Concluzie?Nu se stie.Posibil turbina,poate si catalizatorul.Mi-au curatat E.G.R-ul. A mers o idee mai bine,dar p^na in 2000 ture.pornirea era f. buna,la relanti statea f. bine,mergea f. rotund.Meseriasii mi-au recomandat ca vreo 2 zile,(era ^ntr-o vineri),sa "trag" de ea, poate se "desfunda", si sa revin luni.Asa am facut.Am mers la un drum de vreo 400 km.si am mers p^na in 2500 ture,mai mult nu mergea.Degeaba.Duminica deja n-a mai pornit dec^t la a 10-a cheie.Uitasem.Vineri,la service,am schimbat toate filtrele si mi-a verificat injectoarele,care au iesit O.K.duminca,dupa problemele cu pornirea,am mers usurel la alt service,care era deschis si aveau si acolo tester.Cu motorul cald ,pornirea era din prima.La service le-a "iesit" clar ca nu lucreaza turbina.^n loc sa creasca presiunea aerului c^nd dadeau pedala,scadea...se vacea vacuum.Aici mi-au spus ca nu trebuia sa ^ncerc sa o turez,cum mi-au spus ceilalti,ca mai rau fac.^i dadeam mai mult combustibil si aer IOC.Luni n-a mai pornit deloc.Sunt disperat. CE DRACU sa fac? Masina are 61.000 km, e din 2006 dar e iesita din garantie.CEVA SFATURI? V-as ram^ne profund ^ndatorat

  • #2
    Mai mult ca sigur e de la catalizator. Ai mers cu ea subturata?
    Fumul ce culoare are? Albastru sau negru?
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #3
      Ca localizare esti in Romania...ce sa mai zic,asta imi ocupa mie tot timpul...E ff greu sa faci un diagnostic prin telefon sau prin alte metode in care nu ai contact direct cu subiectul in cauza.Din ceea ce am inteles citind cele spuse de tine, inclin sa cred ca e vorba de turbina-cu exceptia cazurilor in care ai pierderi de aer pe tubulatura de admisie...Daca esti din zona AB cred ca te pot ajuta.
      Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

      Comment


      • #4
        Meseriasule,sunt din galati,si fumul e negru.Am ^nceput deja sa caut compresor si catalizator.dar faptul ca nu mai porneste e tot de asta?Sau s-a mai ^nt^mplat vreo nenorocire pt. ca mi-au spus Imbecilii aia de la service sa merg " vreo 2 zile mai forjat"???

        Comment


        • #5
          Se poate sa fie turbina...sunt curios cat costa o turbina noua la orice reprezentanta dacia?

          Comment


          • #6
            Colegul de pe forum VDO_racing a patit sa nu ii mai porneasca deloc . diagnostic : injecotare
            sigpic

            Comment


            • #7
              Originally posted by duiu57 View Post
              Sunt disperat.Am un dci 65c.P.Si am patzit urmatoarele:^n mers,am auzit ca un oftat si am ramas fara putere.Simptome clasice de "prea putin aer,prea mult combustibil".P^na in 2000 ture mergea,peste 2000 nu....Maxim 2.500 ture, cu mult fum.Eram chiar l^nga Dacia service si m-am dus la ei.Tester.Concluzie?Nu se stie.Posibil turbina,poate si catalizatorul.Mi-au curatat E.G.R-ul. A mers o idee mai bine,dar p^na in 2000 ture.Pornirea era f. Buna,la relanti statea f. Bine,mergea f. Rotund.Meseriasii mi-au recomandat ca vreo 2 zile,(era ^ntr-o vineri),sa "trag" de ea, poate se "desfunda", si sa revin luni.Asa am facut.Am mers la un drum de vreo 400 km.Si am mers p^na in 2500 ture,mai mult nu mergea.Degeaba.Duminica deja n-a mai pornit dec^t la a 10-a cheie.Uitasem.Vineri,la service,am schimbat toate filtrele si mi-a verificat injectoarele,care au iesit O.K.Duminca,dupa problemele cu pornirea,am mers usurel la alt service,care era deschis si aveau si acolo tester.Cu motorul cald ,pornirea era din prima.La service le-a "iesit" clar ca nu lucreaza turbina.^n loc sa creasca presiunea aerului c^nd dadeau pedala,scadea...Se vacea vacuum.Aici mi-au spus ca nu trebuia sa ^ncerc sa o turez,cum mi-au spus ceilalti,ca mai rau fac.^i dadeam mai mult combustibil si aer IOC.Luni n-a mai pornit deloc.Sunt disperat. CE DRACU sa fac? Masina are 61.000 km, e din 2006 dar e iesita din garantie.CEVA SFATURI? V-as ram^ne profund ^ndatorat
              Stiu exact ce ai.
              Cand turezi motoru peste 2500 se aude un fasait la motor ?
              ai putea sa dai jos capacul de la filtru de aer chiar si filtru de aer si sa te uiti la furtunul ala care iese din turbina si intra in EGR. Sigur e spart. Poti sa te uiti si pe peretii motorului .. Sar putea sa vezi ulei...
              costa 2.3 mil la magazinele "de la coltu strazii" dar nu gasesti asa de usor. Daca vrei iti zic de la ce magazin sati iei si te si ajut sa il montezi in caz ca nu resusesti
              turbo makes torque and torque makes fun

              LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5

              Comment


              • #8
                Zice bine noyz...Ai un dizal aspirat cu soft de turbo. De aia merge ca ceaiul.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  Am patit si eu tot la fel cu "oftatul asta"si sarise furtunul de plastic care intra din filtru in turbina a sarit de acolo nu am strans colierul bine cand am schimbat turbina,si tot asa a "oftat"si numai avea vlaga deloc in ea
                  Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google