Buton Avarie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Frate da ce atata galben e TAXIU

    Comment


    • #17
      Apropo cu greva dacia , cei de la centru de piese nu lucreaza , asa ca daca nu sunt piese in stoc aveti de asteptat pana se termina greva

      sigpic

      Comment


      • #18
        Poi nu inteleg nu eu fac fitze ci butonul de avarie... ala face fite... ma oftica... maine merg la service

        Am fost azi la Service si m-au rezolvat pe garantie... totusi au comentat ca mi-am vopsit elementele de interior... in fine problema a fost butonul, a fost pe parte mecanica nu pe electronica... deci mi-au luat-o pe garantie )
        Last edited by andrei; 31 March 2008, 16:04.

        Comment


        • #19
          La butonul de avarie se poate pune led albastru inchis?
          SRF TARGOVISTE

          Comment


          • #20
            Se poate pune ce culoare vrei tu ?
            sigpic

            Comment


            • #21
              Am inteles,multumesc de ajutor!
              SRF TARGOVISTE

              Comment


              • #22
                Probleme buton avarie

                Salutare loganisti. Am si eu o problema cu butonul de avarie, nu mai pot porni luminile de avarie, dar daca il butonez de vreo 6-10 ori merge, il pot si porni si opri. Aveti idee ce ar putea avea? Aaa, si inca ceva, de cateva ori s-a intamplat sa palpaie usor indicatorul lumini de ceata fata cand puneam contactul, asta de la ce ar mai putea sa fie?
                Scuzati-ma ca pun multe intrebari dar sunt afon la masini

                Comment


                • #23
                  Contacte imperfecte buton, probabil.
                  Lipsa masa. Se pare ca acest defect pare sa fie o chestie generala intalnita la masinile Logan.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #24
                    Cred ca o sa merg la service, merci oricum.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by bagheracpdf View Post
                      Salutare loganisti. Am si eu o problema cu butonul de avarie, nu mai pot porni luminile de avarie, dar daca il butonez de vreo 6-10 ori merge, il pot si porni si opri. Aveti idee ce ar putea avea? Aaa, si inca ceva, de cateva ori s-a intamplat sa palpaie usor indicatorul lumini de ceata fata cand puneam contactul, asta de la ce ar mai putea sa fie?
                      Scuzati-ma ca pun multe intrebari dar sunt afon la masini
                      Foloseste un spray de contacte electrice si curata butonul. Referitor la indicatorul respectiv,o sa sesizezi ca se aprinde mai pregnant cind este umiditate in atmosfera.Problema se localizeaza intruna din lampile de spate,mai precis la cupla lampii,o sa gasesti un pin oxidat,incalzit,topit(partial),este pinul de masa ce trebuie curatat.Dupa citeva curatari,cind nu mai ai ce-i face se poate apela la un artificiu,prin realizarea unei punti demontabile(papuci mama+tata,cu izolatori),in paralel cu contactul defect(oxidat).

                      Comment


                      • #26
                        Salutare. Scriu pe acest topic, deoarece nu am gasit altul mai apropiat. Am o problema sesizata recent. Inchid masina din telecomanda masinii si daca deschis portbagajul cu cheia sau o usa, se aprind avariile si nu se mai opresc deloc pana nu o deschid si inchid din cheie. Mentionez ca am si alarma viper, dar nu cred ca e de la ea. Pe tester imi da o eroare, liaison relais alarme. Va rog sa ma lamuriti daca stiti ce e de facut
                        Cumpar volan de Duster

                        Comment


                        • #27
                          ai activata alarma din uch , e o alarma primitiva , clipesc avariile daca sesizeaza deschiderea mecanica a unei usi -capota. Mi-a activat-o cineva si mie cu ocazia activarii deschidere portbagaj la a doua apasare "deblocare usi" de pe telecomanda. Banuiesc ca activarea e reversibila , deci cu un ddt (am scris bine?) se poate dezactiva respectiva functie din UCH.
                          Pain brings out the truth in us all...
                          ...how much truth can you stand?

                          Comment


                          • #28
                            butonul de avarie se strica foarte repede,daca atunci cand il scoateti din consola si nu-l apasati ,adica sa fie pe pornit,se rupe o clemita de plastic din el atunci cand il trageti afara,si n-o sa mai cupleze. asa am patit si eu.data viitoare nu mai trag de el fara sa-l apas intai.

                            Comment


                            • #29
                              L-am scos pana acum de cel putin 10 ori din consola, si crede-ma ca nu are absolut nimic.
                              Absolut tot ce se face la masinuta, trebuie facut cu atentie, indiferent ca e lastun sau S-klasse

                              Comment


                              • #30
                                Te cred.probabil a iesit usor,dar la mine a iesit mai greu si s-a rupt.asa a mai patit si un prieten de-al meu.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google