Da, dar problema initiatorului nu e de la ulei.
Probleme Cutia de Viteze
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
dar de la ce este????..... ca nu mai inteleg nimic..... cred ca dc ma urc acum intr-un opel astra nu am probleme cu intratul in viteze...si intr-o dacie normal 1310 tot intra lejer....deci.....ce sa inteleg asa este masina ...in viteza 1 nu intra decat de pe loc????...sa o lasa asa.....sau trebe inlocuit ceva...dc trebe spuneti-mi si mie si maine sunt cu ea in serviceOriginally posted by andrei View PostDa, dar problema initiatorului nu e de la ulei.
multumesc frumos
Comment
-
Cu viteza I nu e nici o problema. Intra numai de pe loc, e normal.
Comment
-
In timp, se pot strica pinioanele.
Comment
-
In 70 de mii de km, am bagat 1-a si in mers (e drept ca dupa ce se incalzeste si uleiul din cutie ca altfel nu intra) si nu am probleme, nu caraie nu agata, nu nimic
. daca e cald uleiul intra foarte usor si nu face nici un fel de figuri. mai sunt unii pe forum care zic ca nu intra, si unii care zic ca intra si tot nu am inteles de ce e diferenta asta. :|
Don't touch! Never ever steal
Unless you're in for the kill
Comment
-
Tr. 1 si marsalieru sunt prost sincronizate. Cred ca ati vazut ce se intampla daca bagati mai grabit marsalier (caraie), deci e treaba de sincron.
Intra in tr. 1 si la viteze mici (gen 5/h...) cu ambreajul apasat bine la podea (multi - si eu - ignora ultimii ~2 cm de cursa la ambreaj.
Per ansamblu eu zic ca e o cutie destul de buna, se schimba usor treptele, precisa bine.
Doar ca nu e potrivita pt. varianta de 1.4
Comment
-
Aici iti dau dreptate Tavi, ar fi trebuit alte rapoarte pentru 1.4.
Cutia este buna, am mai mers si cu alte masini si la unele chiar am fost putin mirat ca nu e la fel de "fina" ca asta de la logan, sau asa mi s-a parut mie
Don't touch! Never ever steal
Unless you're in for the kill
Comment
-
Are si march-arrier-ul sincron, si treapta 5 la fel.
Comment
-
Adica are un sincronizator si un inel sincron in cutia de viteze.
Comment






Aha.
Comment