Probleme Cutia de Viteze

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Mihai, n-am verificat ce spui tu acolo, dar ai dreptate. Acum explica-ne si de ce acel zgomot dispare atunci cand pui un kit de ambreiaj Sachs sau Luk.
    sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

    Comment


    • Zgomotul e de la kitul de ambreiaj. Priza e chiar arborele fix al cutiei...cand bate are alt zgomot.

      Comment


      • mai exact de la arculetele vietii? daca "fac galagie" se duc mai repede? sau doar fac zgomot...si atat.....??))

        Comment


        • Sunt doua variante.

          Sprijina piciorul pe ambreiaj fara sa il apesi.

          Daca se opreste zgomotul...e din rulment...daca face in continuare e din arcuri sau din amandoua.

          Comment


          • Originally posted by vitriol View Post
            @Mihai, n-am verificat ce spui tu acolo, dar ai dreptate. Acum explica-ne si de ce acel zgomot dispare atunci cand pui un kit de ambreiaj Sachs sau Luk.
            Zgomotul se amplifica odata cu uzura kitului ambreiaj. Problema e ca el se amplifica in timp. Totodata ne obișnuim si noi cu el.

            O cauza mai poate sa fie diferenta de cota intre canelurile de pe priza si canelurile din mijlocul discului. Nu am masurat asta, dar cineva care urmeaza sa faca lucrarea poate masura cu un subler.
            Last edited by MihaiiahiM; 9 May 2016, 20:35. Reason: Automerged Doublepost
            sigpic

            Comment


            • pentru cei care cunosc cutiile de viteze,am si eu o intrebare
              - unde este acel splint intre trenu fix si priza care intra in butucu discului de ambreiaj
              atasez si o poza cu--arbore primar cutie logan--
              „Nu ne tragem din maimuță, dar ne îndreptăm cu pași repezi spre asta.” — Arsenie Boca

              Comment


              • @alessandro - tot face....zgomotul se opreste doar la apasarea completa a pedalei.....

                Când ma jucam cu discul nou, si îl zdraganeam, arcurile făceau zgomot rau de tot.....si era nou......dzeu cu mila.....vedem....cat tine, tine....
                Last edited by enc_edy; 9 May 2016, 21:06. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • Tine fara probleme! Doar zgomotul e deranjant. E logica treaba...cand separi cutia de motor nu se mai aude, cand se invarte cutia...se aude.

                  Apesi pedala, eliberezi discul, se opreste cutia...dispare zgomotul.
                  Last edited by MihaiiahiM; 9 May 2016, 21:35. Reason: Automerged Doublepost
                  sigpic

                  Comment


                  • mihai cum ramane cu ,,stiftu,,,sau ai zis doar de dragu de a face postari
                    acum are joc butucu discului pe arborele primar,nu mai are joc in stift???
                    „Nu ne tragem din maimuță, dar ne îndreptăm cu pași repezi spre asta.” — Arsenie Boca

                    Comment


                    • Am schimbat ambreiaje de Renault si Logat cat sa mi ajunga 3 vieti. La nici un kit nu am gasit acel stift si de pe nici o masina nu am dat jos asa ceva.

                      Comment


                      • MihaiiahiM
                        colegu nostru la gasit
                        unde????
                        nu stiu si nici nu vrea sa spuna
                        „Nu ne tragem din maimuță, dar ne îndreptăm cu pași repezi spre asta.” — Arsenie Boca

                        Comment


                        • Vasile 66 - Nu înțeleg ce vrei sa spui!

                          Originally posted by alessandro View Post
                          Am schimbat ambreiaje de Renault si Logat cat sa mi ajunga 3 vieti. La nici un kit nu am gasit acel stift si de pe nici o masina nu am dat jos asa ceva.
                          Cate cuti de viteze ai desfacut?

                          Cel mai corect e sa va duceti intr-un service Dacia (reprezentanta) si sa cereti sa vi se spuna ce element genereaza acel sunet. Bafta!
                          Last edited by MihaiiahiM; 10 May 2016, 08:06. Reason: Automerged Doublepost
                          sigpic

                          Comment


                          • Originally posted by MihaiiahiM View Post
                            Priza e piesa separata si intra si se prinde pe tren printr-un splint. Acolo nu sunt cota pe cota si au joc, jocul de acolo genereaza acel sunet. Nu ai ce sa ii faci.



                            Priza e piesa separata si intra si se prinde pe tren printr-un splint. Acolo nu sunt cota pe cota si au joc, jocul de acolo genereaza acel sunet. Nu ai ce sa ii faci. La Dacia 1300-1410, priza avea doua puncte de sprijin, unul pe tren (in cutia de viteze) si altul in capatul vibrochenului, la logan priza nu mai intra in vibrochen.
                            uite colegu ca am vrut sa zic
                            unde este acel splint de care zici tu? la cutiile de logan

                            daca tias spune de unde vine acel zgomot as dezvalui un secret de stat,si as avea probleme cu sri-ul
                            sa stii ca nici in reprezentante nu vei afla de unde vine,nu au voie sa dezvaluie acest secret de stat
                            asta ca sa fie pe intelesu tau,alti colegi inteleg ei cam cum sta treaba
                            Last edited by vasile 66; 10 May 2016, 09:08.
                            „Nu ne tragem din maimuță, dar ne îndreptăm cu pași repezi spre asta.” — Arsenie Boca

                            Comment


                            • Originally posted by MihaiiahiM View Post

                              Cate cuti de viteze ai desfacut?
                              Multe. Am incetat sa tin vreo evidenta. Cu asta ma ocup. Reparatii cutii, motoare, modificari cutii si motoare.

                              Din nou...la nici un Logan care avea ambreiajul original de fabrica nu am gasit asa ceva.

                              Am schimbat kitul de ambreiaj cu Sachs sau Luk (oem nu modificari)...zgomotul a disparut.

                              Ca o fi aparut dupa 10 sau dupa 100 mii km...nu am de unde sa stiu

                              Comment


                              • Bun acum sa elucidam misterul piesei necunoscute care se fixeaza prin nu stiu ce splint.

                                Acea piesa nu este altceva decat...rulmentul cu simering al trenului principal. Se fixeaza pe carter iar priza / trenul fixe iese din cutie prin el.
                                E ceva banal.

                                )))
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google