Probleme Cutia de Viteze

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Salutare! De cand cu temperaturile scazute din aceasta iarna am observat ca imi intra mai greu in viteze pana se incalzeste si in plus am un huruit in cutie desigur tot pana se incalzeste uleiul. Daca cineva a mai patit poate imi spune si mie cum a rezolvat, de exemplu daca a schimbat uleiul din cuite si cu ce la inlocuit. In service am fost la revizia de 40000 unde le-am prezentat si acest aspect dar am primit raspunsul Number 1 : Asa face toate de la -1 gr. C in jos )

    Comment


    • #62
      este normal fenomenul avand in vedere faptul ca la temperaturi scazute uleiul este foarte vascos

      Comment


      • #63
        Uleiul este mai vascos la temperaturi scazute si sincroanele isi fac treaba dar intr-un timp mai mare.

        Comment


        • #64
          incearca sa completezi cu valvolina parca 80w90 si vezi ce face,e normal sa intre mai greu iarna,ca de e uleiul foarte gros in cutie si frigul cu -(minus) al face si mai vascos,mai nasol e cu zgomotul,nu trebuie sa huruie indiferent de vreme,s-ar putea sa nu ai suficienta valvolina,ea fiind groasa numai face ungerea si nici numai se misca in cutie si de aici nici sincroanele si pinioanele numai stau cat si cum trebuie afundate in valvlolina,verifica si revino cu ce ai rezolvat
          sigpic
          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

          Comment


          • #65
            salut la mine se aude un scartit cand schimb viteza

            Comment


            • #66
              Originally posted by cosmin_BR View Post
              salut la mine se aude un scartit cand schimb viteza
              poate un harsait,scartait in cutie nu are,dar e altceva,pai cand face zgomot,la rece sau la cald sau tot timpul?
              mai multe detalii
              la tine poate fi si din cauza sincroanelor,sau uzat foarte tare,din cauza ca o mai carai si atunci se invart mai greu si da ca un fel harsait cand bagi in viteze,mergi la service si spunele problema sau daca te pricepi da valvolina jos din cutie si ea zice tot,daca ai pilitura de cupru e clar ca sunt duse sincroanele
              Last edited by AGENTUL NYT; 14 March 2010, 10:37.
              sigpic
              Poate pentru lume ești o singură personă,dar
              pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

              Comment


              • #67
                [QUOTE=B 74 NYT;549012]poate un harsait,scartait in cutie nu are,dar e altceva,pai cand face zgomot,la rece sau la cald sau tot timpul?
                mai multe detalii
                la tine poate fi si din cauza sincroanelor,sau uzat foarte tare,din cauza ca o mai carai si atunci se invart mai greu si da ca un fel harsait cand bagi in viteze,mergi la service si spunele problema sau daca te pricepi da valvolina jos din cutie si ea zice tot,daca ai pilitura de cupru e clar ca sunt duse sincroanele[/QU
                deci nu faci tot timpul numai cand schimbi viteza masina nu este forjata dar nu conteaza ce vreme este afara

                Comment


                • #68
                  pai la schimbul treptelor fac zgomot sincroanele,si nu trebuie forjata sa se duca sincroanele
                  sigpic
                  Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                  pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                  Comment


                  • #69
                    la schimbarea vitezelor scartaitul se poate auzi de la timonerie si de cand este vorba de valvolina in cuta de viteze?inca traim pe vremea mamelor dacii?

                    Comment


                    • #70
                      am gasit pe net la o firma urmatorul ulei pentru cutie costa cam 80 ron litru si cica este un ulei oem cu urmatoarea specificatie ATF G052 162 A2 . am sa pun si poza este recomndat de mai multe firme auto pentru ca are sigla lor pe bidon . intrebare merge si la golanu nostru .
                      Attached Files

                      Comment


                      • #71
                        Dute si cumpara uleiul recomandat ca sa nu ai surprize. Au mai pus altii uleiul recomandat de vw la cutie si iarna nu au reusit sa plece de pe loc, ca nu intra.

                        Iarna la orice masina de la japoneze pana la alea chinezesti intra mai greu in viteze.

                        Comment


                        • #72
                          La fel am si eu probleme cu intratul in vitezele 1 si 2. Ma deranjeaza cel mai tare ca nu intra in treapta a 2-a, cand sa iau o curba intr-o intersectie ma lasa si nu cred ca e normal. Mentionez ca asta se intampla dupa ce m-a prins o ploaie crunta in oras cu masina, de curgeau rauri pe strazi.Daca are cineva vreo solutie si m-ar putea ajuta as fi recunoscator.

                          Comment


                          • #73
                            La mine de ceva timp,in marsariere,cam agata cumva si nu mai intra la primul ambreiaj,mai ales la pornire.Cu agatatul vad ca se mai vaita lumea ,dar cu a doua pedala la ambreiaj?Nu cred ca este normal.Cu restul vitezelor nu sunt probleme.

                            Comment


                            • #74
                              sti linistit,nu esti singurul cu problema asta,cand vezi ca nu intra in marsariere tii fortat schimbatorul pe marsariere si dai usor drumu la ambreiaj,sau dupa ce masina s-a oprit din mers astepti vre-o 5 secunde cu ambreiajul apasat si apoi bagi marsariere

                              Comment


                              • #75
                                Salut, nu stiu daca s-a mai zis pe aici dar am si eu o problema cred, weekandu asta am facut un drum inafara si rulam cu 100 km/h in treapta a 5 a si am observat ca tremura tare schimbatoru de viteze. Masina este Logan 1.4mpi 2006 73000km. Ce poate avea?Cum as putea sa rezolv? Multumesc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google