Probleme Cutia de Viteze

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stiu ca la Logan 2 e distanta mai mare fata de Logan 1. La un alt Ph2 ar fi interesant de masurat.

    Comment


    • O sa masor eu maine .
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • Distanta levier fata de consola in 0-1-2-3-4-5-R(pozele sunt in aceasta ordine).
        Attached Files
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • Deci e cam cu 1 cm mai in fata schimbatorul meu. Mersi de poze.

          Comment


          • Cu multa placere !
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • logan diesel din 2006

              Buna ziua.
              Am schimbat ambreiajul la masina iar acum nu mai stiu cum sa potrivesc tija dintre cautator si maneta.

              Acum par sa fie 2 viteze spre fata si 2 viteze spre spate (aici se aprinde becul de marsarier la amandoua) iar cel mai rau e ca nu gasesc pozitia de neutru.
              Pentru a porni motorul trebuie sa tin apasata pedala de ambreiaj.
              Cand am indepartat cutia de motor, am tras de pinioane, din greseala, fara sa ma gandesc. A cazut un stift dar l-am pus la loc iar pinionul cu furca s-a deplasat dar l-am impins la loc apoi am pus capacul. Cautatorul deplasa furca in 3 pozitii, parea ca e bine, ca n-am drereglat-o.

              Comment


              • Am inlocuit-o cu o cutie de pe logan pe benzina, merge bine dar electromotorul nu se potriveste , nu antreneaza volanta decat daca e lasat cu putin joc din cele 2 suruburi de fixare.

                Comment


                • Va salut,Stie cineva ce cutie se portiveste pe logan 1,6 8v sa fie cu rapoartele scurte?

                  Comment


                  • Bună ziua!
                    De ceva vreme am observat că la schimbarea din treapta 1 în treapta 2 și din treapta 2 în treapta 3 se aude o bătaie înfundată (”cloncănit”). Acest sunet se aude mai exact în momentul selectării treptei de viteză, la rece cu precădere dar nu numai, și este acompaniat de o anumită rezistență (nu pot spune că agață îngrozitor, dar se simte).
                    Am urmărit aceste două topicuri https://www.loganclub.ro/forum/forum...r/page6?t=856? https://www.loganclub.ro/forum/forum...utia-de-viteze dar nu am găsit nimic asemănător problemei mele. Țin să precizez că mașina are 141000 km, kitul de ambreiaj nu a fost schimbat niciodată și nici uleiul din cutie. Cursa pedalei de ambreiaj este asemănătoare oricărui Logan de 1.4 pe care l-am condus, ambreierea având loc în partea superioară a cursei pedalei.
                    De asemenea mă gândeam că sursa sunetului ar putea fi bieleta anticuplu, dar ținând cont că sunetul este exclusiv în momentul selectării treptei de viteză nu prea aș vedea logica unei astfel de defecțiuni.
                    Mulțumesc.

                    Comment



                    • Salutare. Sunt relativ nou in clubul posesorilor de Logan. Mașina nu este nouă, am luat-o în urmă cu 4 luni când avea deja în jur de 90000 km rulați. Este din 2011, cu motorizarea 1.2 75 cp benzină, varianta I facelift. La achiziție i-am făcut schimbul de consumabile, filtre, distribuție, bielete direcție și alte mici mărunțișuri pentru a circula liniștit cu ea o perioadă. De când o am s-au parcurs puțin peste 5000 km, din care jumătate în București, iar restul extraurban. Singura problemă mai serioasă pe care am identificat-o și la care se pare că nu prea reușesc să-i dau de cap, a apărut după vreo 2 luni de la achiziție. După un drum în București în care m-a prins o ploaie mai serioasă, cu bălți și tot tacâmul, am constatat că nu vrea să mai intre în treapta I de viteză, decât după mai multe încercări și cu mare greutate. Atunci am dus-o la un mecanic de la țară să se uite la ea. I-a pus ceva ulei în cutie și i-a reglat ceva pe la ambreiaj (care era reglat aiurea...cum ridicai piciorul 1 cm, țâșnea ...) și aparent își revenise. Încă două luni a mers bine și frumos fără nicio problemă (e adevărat că nici nu a mai plouat în București)...intra în viteză foarte ușor inclusiv în treapta 1. Astăzi, după ploaia torențială din București problema se pare că a revenit din nou. La plecare, aceeași poveste, după primii 100 de metri parcurși și oprirea la un semafor, nu mai voia să intre în treapta 1 decât după mai multe încercări insistente. Este adevărat că dimineață a trebuit să traversez câteva bălți mai serioase (a nu se înțelege până la geam, dar aveau undeva 5-10 cm adâncime, iar apa s-a împrăștiat în laterale). Nu mă pricep foarte bine dar tind să cred că problema este legată de trecutul prin bălți. Aveți vreo idee unde ar putea fi problema sau ce piesă ar trebui schimbată? Ați mai întâlnit această problemă? Este enervant, mai ales în București unde trebuie să folosești foarte des treapta I și te claxonează toți din spate că ții rândul pe loc...Mulțumesc!

                      Te rog nu mai schimba tipul fontului si dimensiunea acestuia (le folosim pe cele implicite).
                      Multumesc!

                      Last edited by 77sky; 4 September 2020, 19:34.

                      Comment


                      • sincron treapta 1-2 defect. Trebuie demontata cutia de viteze

                        Comment


                        • Mulțumesc pentru răspuns. Speram să fie o chestie mai puțin costisitoare...încă un defect din ăsta și ajung cu reparațiile la cât am dat pe ea...

                          Comment


                          • Mai degrabă cred ca e treaba de ambreiaj, sincronul nu-și revine după ce ai făcut reglaj la ambreiaj.

                            Comment


                            • Salutare. Revin cu ceva noutăți. În week-end am dus-o la mecanic. Recunosc că drumul până la țară a fost o adevărată aventură...ați încercat vreodată să traversați Bucureștiul prin ambuteiaje fără a folosi treapta I ? Cum necum am ieșit din oraș, dar cu frigiderul plin...Dar mă rog...problema a fost cam așa...sâmbătă aceleași simptome, refuza să intre în treapta I. Ajung cu ea seara la un mecanic după un drum de 2 ore. Când am ajuns la mecanic, ce să vezi surpriză...simptomele au dispărut, intra perfect în toate treptele. Omul s-a cam uitat ciudat la mine. Reiau povestea că simptomele au apărut numai după niște ploi mai serioase și traversatul bălților și că este posibil să-și fi revenit puțin după drumul de 2 ore, din care o ora fiind în extraurban nu a trebuit să schimb prea mult treptele. Îmi zice că dacă țin neapărat să schimb ceva, ar putea fi înlocuit kitul de ambreiaj, ca posibilă cauză. A rămas să-i spun dacă a două zi, cu motorul rece, ar fi făcut la fel. O pornesc dimineața următoare și toate mergeau perfect. A doua zi mă văd întâmplător cu un alt mecanic, căruia îi descriu problemele. Îmi spune că este vorba de un angrenaj al timoneriei aflat sub mașină care este cam gripat și care refuză să-și mai facă treaba când apa ajunge pe el. Și-a dat seama de asta după ce a mișcat schimbătorul și a văzut că anumite trepte se cam poticneau și nu aveau cursa ușoară. A pus vaselină pe niște piese pe la motor și pe la schimbător (mai puțin pe respectivul angrenaj, pentru că mașina ar fi trebuit ridicată pe elevator și nu aveam unde în acel moment) și iată că din nou intră perfect în viteză. Până când? ....rămâne să aflu, oricum mi-am propus să ajung cu ea într-o săptămână să o ridice pe elevator pentru a lubrifia și respectivul angrenaj, la care am înțeles că accesul nu ar fi prea ușor. Până atunci mă rog să nu mai plouă ...)
                              Mulțumesc de răspunsurile de până acum. Sper să fie doar atât...m-ar fi pus într-o dilemă serioasă dacă ar fi trebuit să înlocuiesc piese costisitoare....

                              Comment


                              • Salutare. Iaca speram sa revin cu vesti mai bune dupa un timp. Masina asta se pare ca nu se lasa asa usor reparata ... Dupa ce am parcurs etapele povestite mai sus, dar mai ales ultima cu ungerea / degriparea angrenajelor de la timonerie de pe dedesubt, aparent isi revenise. Vreo cateva zile a mers ok. Apoi in traficul din Bucuresti, care se pare ca nu-i prea prieste, vechea problema a revenit la fel de brusc cum a disparut...din 10 incercari sa zicem, cam in jumatate dintre ele refuza sa intre in treapta I. Nici in restul cazurilor cursa nu este lina cum era la inceput...pare ca se poticneste in ceva. Macar acum spre deosebire de situatia de la inceput, vad ca mai merge pacalita cu o incercare intr-a doua si apoi in prima treapta, mai fortat asa. Mi-am amintit ca prima oara cand m-am confruntat cu problema, am mers cu ea la un mecanic care după ce i-a pus putin ulei in cutie, si-a revenit pentru vreo 2 luni, pana la prima ploaie serioasa. Ma gandesc ca daca i-as schimba complet uleiul de transmisie (nu doar completare cu aprox 200 ml cum s-a facut prima oara), problema s-ar remedia...masina avand 9 ani vechime, nu cred ca uleiul din cutie a fost inlocuit vreodata, iar completarea nu a fost suficienta. Mi-am propus sa o iau pe incercate cu variantele cel mai putin costisitoare (schimb complet ulei cutie, apoi kit ambreiaj, dacă nu isi revine), urmand ca in ultimul caz, dacă nici așa nu va merge cum trebuie, să mă gândesc la sincroane și alte chestii mai complicate. Sper sa-i dau de cap pentru ca masina ruleaza preponderent in oras iar problema cu treapta I este foarte enervanta. Astept si alte pareri din partea voastră vis a vis de problema descrisă. Multumesc de raspunsurile primite pana acum!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google