Paraie Avansul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Paraie Avansul

    Salutare,

    Am urmatoarea problema. In rampa, cand apas pedala de acceleratie mai tare, loganul nu are vlaga si incepe sa-i paraie avansul. Aceeasi situatie o intalnesc cand la drum drept ii dau brusc talpa. Sta, paraie avansul, dupa care incepe sa prinda viteza. Imi aduce aminte de Oltcitul de pe vremuri.

    Ce as putea sa-i fac?

    - Motor benzina 1.4 mpi, generatie 2009
    - Filtrul de aer are 1 an, nu prea este prafosat
    - Bujiile originale, masina are 24.000 km
    - Ulei schimbat acum 8000 km Castrol SLX 5w40
    - Folosesc benzina de 95 de la Mol
    - Nu am curatat niciodata injectoarele
    - Nu am curatat vreodata senzorul de turatie sau motorasul pas cu pas
    Last edited by Winnie; 20 August 2011, 15:28.

  • #2
    ar fi indicat sa ne spui si turatia de la care incepi sa accelerezi in felul asta si ai probleme
    daca e la 2000 rpm sau sub e clar chinuita masina......pentru ce ai spus tu iti trebuie turatie de MINIM 3000 rpm sau peste
    daca nu, da mai multe detalii sa te putem ajuta

    Comment


    • #3
      Salut

      Poate mergi si tu pe gazolina......a mea nu a vazut niciodata benzina din peco....

      Comment


      • #4
        Folosesc treptele de viteza conform specificatiilor producatorului si dupa cum aud motorul. De exemplu drum drept in treapta 4, daca am 2400 rpm si accelerez brusc la blana cum se zice, paraie avansul. Daca o iau usor nu se intampla nimic. Nu am subturat vreodata masina, daca turatia coboara in treptele 4 sau 3 sub 2000 rpm bag treapta imediat sub aceasta. Am crescut cu masini de turatie si pe logan il conduc la fel. La treapta a 5 o mai las la 70 km/h, dar nu aceasta era treapta in care s-a produs paraitul avansului. In panta (40 de grade inclinatie) eram in a 2. Iar la drum intins eram in 4. Ambele situatii peste 2400 rpm.

        Acest lucru nu mi s-a mai intamplat vreodata, masina tragea imediat. Consider ca ceva s-a intamplat, posibil sa trebuiasca o inlocuire a bujiilor sau o curatare a injectoarelor. Masina a devenit mai puturoasa, fara ca aerul conditionat sa fie pornit. Si benzina am pus mereu de la acelasi furnizor Petrom sau Mol.

        Comment


        • #5
          aceeasi problema s-a mai plans cineva cu sandero aici pe forum .
          Abia dupa ce foloseste alto101 mi-a spus ca nu se mai aude avansul ceea ce e foarte trist , si nu ar trebui sa se intample la o masina de strada )
          Nu stiu inca rezolvarea .Se pare ca e o problema din soft , aceleasi problema a patit-o un logan cu soft de sandero scris in el.
          kit tuning dacia logan,evacuare dacia logan,spoilere dacia logan ,jante dacia logan, chiptuning dacia logan
          Last edited by Cristi_Xp; 20 August 2011, 16:19.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #6
            la masina nu s-a umblat deloc, in afara de reviziile pentru garantie la termen. pusa pe tester la dacia service nu a aratat nimic suspect. iau in calcul si carburantul. cineva astazi mi s-a plans de un chevrolet lacetti 1.8l cu aer conditionat mergand si benzina de 95 de-abia trage. masina pana in 30.000 km. in germania aceeasi masina, dar benzina neamtului tot de 95 masina mergea unsa. am sa schimb CO la 98 de la OMV si vad ce se intampla.

            Apropo, exista un termen de timp sau km pentru urmatoarele:

            - schimbare bujii - eu stiu 30.000 km la cele originale venite pe logan
            - curatare injectoare
            - curatare pompa de benzina din rezervor

            Mersi tuturor pentru sfaturi

            Comment


            • #7
              poate e o problema de aprindere: incearca la noapte/mai pe seara sa pornesti motorul si sa te uiti sub capota la bobina de aprindere si la fise: pe intuneric se observa usor daca fac scantei
              in ceea ce priveste consumabilele;
              - bujiile erau la 30.000 km cand am luat eu masina in 2004, mai nou vad ca se schimba la 60.000 km(sfatul meu e sa le schimbi la 30 k ca nu-s o avere)
              - pentru curatare injectoare nu am vazut sa fie specificat vreun termen si nici nu sunt consumabile sa se inlocuiasca periodic
              - la curatare pompa combustibil la fel, se mai vorbea pe forum ca in carnetul de intretinere este prevazuta inlocuirea ansambului pompei la 120.000 km datorita faptului ca nu are filtru extern de benzina (la mine in carnet nu am vazut sa scrie asa ceva)

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google