Originally posted by csebalyn
View Post
Cutie De Viteze
Collapse
X
-
Vreo 600 euro, cam asa...
-
Au dreptate, e normal. E din cauza proastei sincronizari a march-arrier-ului.
Comment
-
Multumesc pentru raspuns.Totusi nu ma simt deloc mai bine acum ca stiu ca problema mea e universal valabila.Mi s-ar fi parut normal sa fim macar anuntati ca s-ar putea sa avem probleme,ce sa mai zic de faptul ca o firma asa serioasa ca Renault ar trebui sa recheme masinile cu probleme chiar daca scrie pe ele Dacia.Mai sunt oare si alte surprize la fel de " normale" la care trebuie sa ma astept pe viitor?
Comment
-
In cazul asta nu exista masini cu probleme, ci la toate se intampla asa. Cutia de viteze a fost gandita prost, de aia se intampla asta.
Comment
-
am patit-o si eu... e destul de enervant... totusi m-am obisnuit... si am observat ca face chestia asta cand dupa mers inainte (orice treapta de viteza) bagi marche-arrier... oricum acum dupa o las putin pe liber la relanti si dupa bag si marche-arrier ...si s-a rezolvat problemaOriginally posted by a32bicaic View PostDe ce uneori nu vrea sa intre in mars-arier? Cei de la reprezentanta au spus ca e ceva normal si ca nu trebuie sa ma alarmez,dar totusi nu mi se pare normal la o masina noua
Dacia Logan MCV 1.5 dC 85 CP
sigpic
Comment
-
Marche arriere
Cred ca sunt multe persoanele ce nu cunosc faptul ca in momentul cuplarii treptei de mers inapoi, rotile trebuie sa nu fie in rulaj; nefiind sincronizata aceasta treapta, daca exista miscare va "face nazuri"
Incercati pe viitor (pentru a elimina aceasta posibila cauza), sa "imobilizati" masina, si dupa aceea sa cuplati "marche-arriere-ul"Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
@dybo66: E exact ce se discuta aici, probleme la sincronizarea march-arrier-ului, care sunt prezente la toate masinile.
@77sky: March-arrier-ul de pe Logan e sincronizat...
Comment
-
Deja sunt intrigat, Andrei...La service in momentul in care am avut niste probleme cu a mea cutie de viteze (anumite manevrari greoaie, in anumite conditii) d-nul inginer mi-a zis ca marche-arierrul nu are sincron; in mai multe locuri de pe net am gasit informatia conform careia aceasta cutie nu are sincron.Originally posted by andrei View Post@77sky: March-arrier-ul de pe Logan e sincronizat...
Foarte interesant...si curios
Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Exista reperul asta, sincron march-arrier, deci este sincronizat march-arrierul.
Comment
-
Desi sunt vechi posturile, eu abia acum le-am vazut si cum nimeni nu s-a sesizat, comentez eu
adica? pozitionat transversal? si ce-i cu aia, la masinile cu motor fata longitudinal (vezi passat, audi, dacia berlina) diferentialul fata e ca ala de pe spate, deosebirea o face faptul ca cel din fata e montat de cealalta parte a pinionului de atac fata de dif spate. au acelasi raport de transmisie, aceeasi constructie, difera coroana dintata, corpul diferentialului e acelasi.Originally posted by memphis_Taz View Post... grup diferential au si masinile cu tractiune pe fata... faza e ca acele masini cu tractiune pe fata nu au cardan ci au altfel grupul diferential...
nu inteleg ideea. asta unde-ai citit-o? ce are traction controlul cu satelitii? daca satelitii nu ar angrena ambele planetare, masina nu s-ar deplasa. deci satelitii angreneaza ambele planetare, tot timpul. sistemul traction control nu se bazeaza pe blocarea satelitilor, eventual al planetarelor cu carcasa diferentialului. chiar si la diferentialele autoblocante satelitii angreneaza ambele planetare.Originally posted by memphis_Taz View Post... in alta ordine de idei Loganul nu are Traction Control, deci satelitii nu cupleaza ambele roti... intelegeti ideea?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Pe logan nu este sincronizar mars-arrier-ul asta e facuta pentru ca sa se elimine posibilittea de a baga in aceasta viteza in timp ce masina se deplaseaza in fata. Sa zicem asa e un fel de protectie pentru cutie. Laguna are sincronizare pt mers inapoi.1.5 dc
Comment
-
Esti sigur? Vino cu argumente daca e asa...
Comment












Comment