Logan 2, nu intra din prima in marsarier

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan 2, nu intra din prima in marsarier

    Salut, am nevoie de opinia celor ce cunosc bine cutia de viteze de pe Logan 2, 1.5 DCI,, 90 c.p.
    Din graba si neatentie, din treapta 3 cand am vrut sa trec in treapta 4, m-am dus usor spre dreapta si am actionat comanda catre marsarier. Bineinteles, nu am fortat-o, dar timp de maxim 1 secunda, a inceput sa caraie. Acum, nu stiu daca sa ma ingrijorez, dar cand vreau sa dau in marsarier, se intampla ca din 10 incercari, la 3-4 din ele, sa nu intre din prima in marsarier. Nu caraie, dar nu se duce cursa pana in capat daca nu dau dupa aceea in alta treapta de viteze, pur si simplu nu intra in marsarier. Nu pot fi sigur daca inainte facea la fel iar daca facea, nu luam in seama, insa acum corelez cu acest mic incident.
    Cutia acesta este tot asincron la marsarier? Daca este asincron, nu imi mai bat capul, la loganul 1 benzina, se intampla des asta. Daca este sincronizata pe marsarier, cred ca am ciobit usor inelul sincron sau altceva; voi ce credeti ?
    Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
    Last edited by mariusg; 14th June 2019, 23:33.

  • #2
    Am Sandero 2, 1.5 dCi, manuala. Si la mine mi se intampla sa nu intre la marsarier, ramane putin cuplata, nu pana la capat. O aduceam la nul si apoi inca o data si intra. Alta data am remarcat ca nu intrase si am impins inca putin, fara sa o duc la nul si a intrat. La fel am patit cateodata si la Logan 1.
    Pare cam des 3-4 din 10, esti sigur? Daca era 1-2 din 10, era mai acceptabil.

    Comment


    • #3
      Stai calm la toate este la fel, inclusiv la seat... Marsarierre nu este sincron... Deci asta e, nu intra, mai incercam o data...
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • #4
        Calci ambreiajul inca o data, ferm. Si apoi bagi R. E o chestie de aliniere intre pinioane.
        Cate masini am condus, toate au avut nevoie de repetitia asta.
        Daca ar fi o manifestare frecventa si daca ambreiajul ar fi actionat prin cablu, asta ar fi un motiv sa banuiesti ca s-a lungit cablul si trebuie reglata cursa moarta inferioara.
        Daca e hidraulic, nu stiu, dar poate fi semn ca decuplarea nu e totala si e miscare de rotatie in trenul mobil de pinioane.
        Si in primul rand sa nu fie miscare la roti.

        Comment


        • #5
          Din manualul de diagnoză:

          Pasul 1 Verificați poziția covorașului de la șofer - să nu fie sub pedale.

          PS: Inclusiv la Toledo-ul din flotă intră din prima
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • #6
            Iar incepi...


            Se stie ca marsarierul nu este sincronizat, si nu la la 'flota' ta ma refer...



            Si ceva fara sa citezi stii?

            Ps intra din prima doar cand vrea ea si la 'flota' ta ma refer aici Eu la oricare dintre masini, cand nu intra in marsarierre, apas ambreajul si mai bag o data in tr3, dupa care intra din prima. Asta fie fiat, fie seat, fie golf, fie logan.
            Last edited by mumus; 18th June 2019, 12:32.
            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

            Comment


            • #7
              La școala de șoferi trebuia să înveți ceva: viteză zero, apăsăm ambreiajul, cuplăm marșarier eliberăm ambreiajul - așa intră din prima.

              Că inițiatorul și alții de pe aici confundă R(marche arrière /marșarier) cu Rachetă e altceva dar rezultatul va fi același
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • #8
                Gresesti din nou... Nu intra....
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • #9
                  Te dai destept, dar nu esti... Nu inteleg de ce iti este greu sa sa accepti anumite fapte care sunt normale sau uzuale tuturor... Si nasol e ca doar contrand, nu faci altceva decat sa devii si mai penibil .
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • #10
                    Va multumesc pentru comentarii, problema am sesizat-o dupa ce, accidental , am cuplat din trepta 3, usor spre R. Am sesizat, dar acel carait a fost prezent timp de 1 sec. Acim , am o usoara fobie, am forta furca si ciplaj marsarier, are inel sincron pe marsarier? Majoaritatea, stou ca sunt asoncron, ceea ce explica decalajul, dar daca este cu inel sincron, posibil frezare usoara a pinionului de R. Intrebarea este simpla, este cutie sincron pe R sau model "barbar" asomcron?

                    Comment


                    • #11
                      Probabil asincron
                      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                      Comment


                      • #12
                        Marsarierul nu este sincronizat.

                        Comment


                        • #13
                          Si am facut la fel ca tine intr-o inprejurare dar am vrut din treapta 5 sa-i dau pe a 6-a

                          Comment


                          • #14
                            Eu pe logan 1 o acceleram foarte usor si intra din prima, altfel nu intra din prima niciodata, nici macar atunci cand "voia ea"

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google