Probleme La Franare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme La Franare

    La 20000 de mii de km am schimbat placutele de frana cu unele de logan dar neoriginale. din acel moment franele nu au mai prins asa bine. eu am varianta fara abs dar cand rfanez mai violent rar se intampla se blocheze rotile. nu am observat ca distanta de franare sa fie mai mare dar totusi nu mi se pare normal. poate ma lamuriti voi. mersi

  • #2
    nimeni nimic?

    Chiar nu stie nimeni nimic in privinta asta?

    Comment


    • #3
      1)Placutele emit si un zgomot la franare ?2) Ce tip de placute ai pus ?

      Comment


      • #4
        Originally posted by bciprian82 View Post
        La 20000 de mii de km am schimbat placutele de frana cu unele de logan dar neoriginale. din acel moment franele nu au mai prins asa bine. eu am varianta fara abs dar cand rfanez mai violent rar se intampla se blocheze rotile. nu am observat ca distanta de franare sa fie mai mare dar totusi nu mi se pare normal. poate ma lamuriti voi. mersi
        Deci cand franezi violent se blocheaza rotile,sau nu se blocheaza ?Daca vrei sa verifici eficienta franarii,mergi la un service si faci un test franare,bineinteles sa aibe stand pt.frane,nu asa cum am vazut la unii ca se duc cu masina in probe pe drum si trantesc o frana sa demonstreze clientului ca aceasta functioneaza,conteaza si dezechilibrul franarii intre roti pe punte.
        LOGAN--> <--TOYOTA

        Comment


        • #5
          Am pus placute neoriginale dar nu mai stiu de la ce producator(au costat 40 ron). rotile nu se mai blocheaza la franari violente si cateodata mai scartaie cand franez.

          Comment


          • #6
            Pai daca nu se blocheaza si ai franarea buna nu este nici o problema.
            LOGAN--> <--TOYOTA

            Comment


            • #7
              Cati kilometri ai deja cu placutele respective ? Pentru ca am citit pe un threat similar ca trebuie sa faci cativa kilometri cu placutele noi pana se uniformizeaza , sper ca m-am exprimat corect si asta sa fie rezolvarea la problema ta.
              Bart: I am through with working. Working is for chumps.
              Homer: Son, I'm proud of you! I was twice your age when I figured that out.

              Comment


              • #8
                Incearca sa faci si o aerisire la instalatie. Ii dau dreptate lui Rudy, dar daca tot nu vei avea frane ca anainte, inseamna ca placutele sunt de proasta calitate (prea dur ferodoul) Dacia recomanda piese de origine.

                Comment


                • #9
                  Posibil sa fie placutele proaste (din material mai moale) si sa nu ai franare buna, deci nu se blocheaza roata sau sa fie drepte si pana se muleaza pe disc franarea sa fie mai slaba.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #10
                    Cum spunea si Rudy placutele nu au inca o suprafata de contact uniforma .

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by andrei View Post
                      Posibil sa fie placutele proaste (din material mai moale) si sa nu ai franare buna, deci nu se blocheaza roata sau sa fie drepte si pana se muleaza pe disc franarea sa fie mai slaba.
                      Asta in cazul cand ai santuri pe discuri, daca ai mers cu celelalte pana au ajuns fier pe fier. iar in cazu asta trebuie sa astepti cum spune si ANDREI sa se faca mulajul perfect, sa fie contact100%.

                      Comment


                      • #12
                        Santuri se fac si fara sa mearga fier pe fier.Santuri care necesita si ele acomodare cu placutele. Cand merge fier pe fier se fac canale foarte adanci. Andrei are dreptate in ambele cazuri.
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • #13
                          Aprape fier pe fier, ma corectez. ca daca ar merge cu adevarat asa, ar lua foc. Daca se schimba din timp, nu cred ca fac nici macar sentulete, ca sa ma exprim asa.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by andrei View Post
                            Posibil sa fie placutele proaste (din material mai moale) si sa nu ai franare buna, deci nu se blocheaza roata sau sa fie drepte si pana se muleaza pe disc franarea sa fie mai slaba.
                            Cu siguranta ca placutele sunt de proasta calitate!O placuta cu materialul de frecare-frictiune -moale are un randament de frinare mult mai bun ca unele de textura mai dura!Un test de frine pe un stand de frinare e mult mai concludent decit cele spuse de mine.
                            te-ai uitat la bani dar ai simtit ca nu ai frinele asa de bune ca si inainte,vei observa ca rulind cu placutele astea nu vei face acelasi nr de km,-se vor uza mult mai repede -si discurile de frina se vor uza si ele mai repede.
                            ABS nu mai intra in faza de reglare presiune,tot din acelasi motiv.Chiar daca nu cumperi din reprezentanta ,schimbale cu ceva mai bun -e vorba totusi de siguranta ta!
                            Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

                            Comment


                            • #15
                              Eu am pus unele ferodo si parca nu tine ca prima oara, ca cele originale, am 5000km cu ele, abs parca nu mai intra asa des ca inainte...oricum de tinut tine bine, dar parca nu asa de periculos cum erau cele din fabrica, oricum si placutele alea erau tot ferodo.
                              Last edited by gogoasha69; 11 April 2008, 23:08. Reason: edit
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google