Bloc lumini nu sta pe faza lunga

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bloc lumini nu sta pe faza lunga

    Am fost ieri la itp si nu stiu ce a facut ala dar nu mai sta deloc maneta pe faza lunga, revine pe faza scurta.
    Imi puteti spune va rog ce trebuie sa fac eu ca sa o repar?
    Mulțumesc mult

  • #2
    Dacă doreai să o repari, nu mai postai aici, monomaneta era deja desfăcută, verificată (mecanism tip pix cu pastă) și eventual (depinde de ce a făcut cel de la ITP) reparată sau o înlocuiai cu una nouă.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #3
      Nu am mai reparat pana acum maneta de la blocul de lumini.
      O sa desfac sa vad despre ce e vorba.
      Am auzit doar cand el fortase maneta, nu mi-a zis nimic, dupa care ieri seara am vazut ca nu mai sta pe faza lunga, cand circulam inafara localitatii

      Cat costa o maneta noua? Se înlocuiește greu?
      Mulțumesc foarte mult pentru sfaturi.

      De evitat statia ITP si serviceul DN&LX Autotrans din Chiajna.
      Nici macar foaia cu testele de frânare nu a vrut sa imi dea. De chitanta pentru contravaloarea itp, iarăși nu a vrut sa dea. Complet neprofesioniști!

      Comment


      • #4
        Boul de la ITP a dat pe faza lunga fara sa fie trecuta pe scurta, parca are o restrictie, nu stiu daca mai poate fi reparat, eu am reparat vreo trei dar cu probleme la faza scurta. Nu mai stiu exact cere e contactul pe faza lunga , dar din experienta e mai bine sa dezlipesti cele 3 sau patru fire care ies din bratul manetei pentru o demontare mai usoara.Fotografiezi tot ca sa nu uiti cum au fost.

        Comment


        • #5
          Mulțumesc mult. Maine de dimineața ma apuc de lucru.
          Omul era spagar, aveam pe fata roata de vara si roata de iarna și vroia sa ma pice.
          Era mana in mana cu un lucrător rar, imi spunea ca imi blocase masina, a venit in fix 7 min o mașină rar(se cunosteau intre ei cei 2) I-a spus ala sa lase vrajeala, ca masina corespunde e bun tehnic și mi-a pus abtipildul pe talon.
          A dat o hârtie in care scrie bun tehnic și aia a fost tot.
          Era ofticat ca aveam brate, capete de bara, burdufe, bielete, platouri de franare spate noi puse.
          Tot incerca sa caute nod in papura și nu gasea.
          Incercase sa minta ca vai doamne la ochi a decis el ca sunt proaste amortizoarele pe fata, ca sa zica vezi doamne langa un cauciuc, ca ma respinge.
          De evitat acel service, la telefon era mieros iar cand ajunsesem la ei in service, pusi pe capatuiala.
          Nu m-au lăsat sa intru in statia de itp sa vad ce face el, a zis sa stau afara si sa ma uit.

          S-a jucat cu franele pe aparat,de multe ori, incerca sa faca sa iasa naspa, dar erau perfecte.
          Il chema Marius pe acel inspector itp.

          Comment


          • #6
            Parerea mea: un meserias adevarat "castiga" si material mai mult prin profesionalism! Totusi de tinut minte -"De evitat statia ITP si serviceul DN&LX Autotrans din Chiajna"

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google