Plafoniera

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    La Sandero 2008, "cuiele" acelea ,s-au făcut cu totul din metal, la vremea aceea , mi le-am "achizitionat"(hâc) din Uzina, in același scop , dar au rămas nemontate și în ziua de azi, în sertar. Le-am dat cu banda tesa neagra și am refăcut "bandajul la nevoie( 2-3 ori în 11 ani). Dacă ai locui prin apropiere, ti le-as înmâna personal, gratis.

    Comment


    • #17
      M-am mai uitat cu atentie la cuiul din montant de care se prinde zavorul de la usa soferului. Are totusi un reglaj!
      Daca se desface mai mult surubul (nu de tot) el are un joc, ca si cum gaura din montant este mai mare decat diametrul surubului.
      Se poate regla putin stanga-dreapta, sus-jos si ulterior strange.
      Am incercat sa-l pozitionez cat mai spre interiorul masinii si l-am strans cu o surubelnita cat am putut de bine.
      La inceput totul a fost OK. Dar dupa ce am dechis-inchis usa de vreo 5-6 ori cuiul s-a deplasat spre exterior iar usa nu s-a mai inchis perfect.
      INTREBARE:
      Cu ce se poate strange bine cuiul respectiv. Am atasat o poza cu el in postul #6..
      Nu merge cu surubelnita (normala, stea) si nici cu imbus.
      Stiu ca exista dispozitive (un fel de inbus cu cap stea).
      CUM SE NUMESC EXACT?
      Last edited by abc; 3 weeks ago.

      Comment


      • #18
        Iti trebuie o surubelnita tip torx, presupun ca e vestitul nr. 20.
        In manualul de service apare ca ar fi reglabil, pe cele 2 axe.
        Aparent se poate regla, dar nu! Am discutat si la tinichigerie la reprezentanta, nu modifica nici ei pozitia acelui ax.
        M-am jucat destul de mult cu subiectul si iti atrag atentia ca e cel mai bine sa il lasi exact cum a fost. Nu au fost modificari ale pozitiei usii, risti sa afectezi broasca de pe usa.
        Schimba de ce ti-am sugerat, bandoul de uzura si vei avea liniste.
        Logan Ambition-dCi, 70 CP; C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie sigpic

        Comment


        • #19
          Acel cui necesită torx de 40 (obligatoriu bit cu antrenor dacă vrei să faci ceva) și după posibilități, pasta de blocare filet (loctite albastru).
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • #20
            Asa este cum spune t0rquemada ,odata strans cu torxul de 40,nu se mai desface nici mort,iar de reglat se regleaza acel "cui",eu am facut-o la o usa spate.
            KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

            Comment


            • #21
              Problema rezolvata

              Am cumparat de la Dedeman Baneasa Bucuresti:

              - 2 buc cap torx de 40 cu 8 lei, marca sdv (daca nu gresesc); erau si Bosch dar mai scumpe si mai proaste dupa cum zicea vanzatorul; oricum nu ma intereseaza calitatea deoarece le folosesc foarte putin; se vindea numai la set de doua bucati;

              - o surubelnita (in forma de tirbuson) cu 37 lei pentru cap torx; era si in forma de surubelnita clasica la 29 lei dar am preferat prima varianta deoarece se poate strangea cu ea mult mai bine.

              Am fixat cuiul de la usa in pozitia initiala (max 1 mm eroare) - daca strangi incet cu mana surubul se aseaza aproape la fix pe pozitia initiala (nu stiu cum sa explic); in plus a ramas pe montant urma cu pozitia initiala a lui si poti sa-l potrivesti la fix; nu l-am desfacut complet niciodata.

              Am strans bine de tot - e foarte buna surubelnita in forma de tirbuson.

              Totul e ok.

              Am facut vreo10 km, piatra cubica + intersectii cu linii de tramvai dar mers cu grija cum merg de obicei. Nu s-a mai aprins plafoniera.

              Multumesc tuturor pentru ajutor.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google