Este "actif" la mine ; nu are de-a face cu "calcatul" acceleratiei, pt ala ai "position mesuree du potentiometre papillon" care este exprimata in cifre
Problema Corp Clapeta....cred!
Collapse
X
-
Originally posted by ionutz.nit View PostCredema ca la cate porniri a avut ar fi trebuit sa se calibreze de 100 de ori...plus ca am obsevat ca motorul merge prost rau la rece..ca si cum ar merge in 3...dupa care isi revine dar nu de tot.Attached Files
Comment
-
Originally posted by Hirayama View PostEste "actif" la mine ; nu are de-a face cu "calcatul" acceleratiei, pt ala ai "position mesuree du potentiometre papillon" care este exprimata in cifre
Comment
-
Nu stiu ce-am vazut Nu m-am uitat la data.
Originally posted by leu_box View Post... cand am pus un alt calculator de pe alt logan merge bine.iar calculatorul de la masina mea merge bine la cealalta masina...
Comment
-
@matache
Dupa ce dai cu spray de contact, lasi sa se usuce putin, nu pui imediat
Vezi daca iti citeste pozitia pedalei, adica la "position mesuree du potentiometre papillon" cand apesi pedala trebuie sa iti arate in procente....
La mine la relanti arata 18......nu e capat de lume ca la tine arata 20,4 in loc de 20 dar vezi sa iti citeasca pe DDT si cand apesi pedala, inclusiv la "blana"
Iata cateva repereAttached Files
Comment
-
Pe cursor trebuia sa fie mai putin.....insa cum merge motorul? asta conteaza la final...
Cu pedala la maxim cam putin 90....insa banuiesc ca nu te intereseaza prea tare WOT; verifica eventual vizual daca iti deschide complet clapeta cu pedala la podea
Comment
Comment