Problema Corp Clapeta....cred!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Este "actif" la mine ; nu are de-a face cu "calcatul" acceleratiei, pt ala ai "position mesuree du potentiometre papillon" care este exprimata in cifre

    Comment


    • #17
      Originally posted by ionutz.nit View Post
      Credema ca la cate porniri a avut ar fi trebuit sa se calibreze de 100 de ori...plus ca am obsevat ca motorul merge prost rau la rece..ca si cum ar merge in 3...dupa care isi revine dar nu de tot.
      Ai incercat sa cureti senzorul de turatie (parca asa se numeste)? Un coleg de-al meu avea simptome asemanatoare, a curatat asta si a rezolvat.
      Attached Files

      Comment


      • #18
        Din 2011 cred ca a rezolvat problema....

        Comment


        • #19
          Originally posted by Hirayama View Post
          Este "actif" la mine ; nu are de-a face cu "calcatul" acceleratiei, pt ala ai "position mesuree du potentiometre papillon" care este exprimata in cifre
          Am avut o problema, nu mai facea contact mufa de la potentiometrul clapetei de acceleratie si am dat cu spray de contact pe acolo si acum pozitia de relanti o vede la 20,4 inloc de 20 pana acum iar la "position papillon pied levé" cand calc acceleratia arata inactiv iar cand revine la relanti activ si cred ca s-a bulit potentiometrul.

          Comment


          • #20
            Nu stiu ce-am vazut Nu m-am uitat la data.


            Originally posted by leu_box View Post
            ... cand am pus un alt calculator de pe alt logan merge bine.iar calculatorul de la masina mea merge bine la cealalta masina...
            Eu stiam ca nu se poate asa simplu. Se inlocuieste pur si simplu sau trebuie mai multe modificari?
            Last edited by Fanez; 9 April 2016, 21:23. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #21
              @matache

              Dupa ce dai cu spray de contact, lasi sa se usuce putin, nu pui imediat

              Vezi daca iti citeste pozitia pedalei, adica la "position mesuree du potentiometre papillon" cand apesi pedala trebuie sa iti arate in procente....

              La mine la relanti arata 18......nu e capat de lume ca la tine arata 20,4 in loc de 20 dar vezi sa iti citeasca pe DDT si cand apesi pedala, inclusiv la "blana"

              Iata cateva repere
              Attached Files

              Comment


              • #22
                Astazi am schimbat mufele de la mpp si potentiometru si am spalat potentiometrul cu spray de curatat franele si dupa aceste operatii a revenit la 20 pentru pozitia de relanti iar cu pedala la maxim ajunge la 90,2.
                Am masurat si potetiometrul si am 1060 pe pista si 1050-1950 pe cursor .

                Comment


                • #23
                  Pe cursor trebuia sa fie mai putin.....insa cum merge motorul? asta conteaza la final...

                  Cu pedala la maxim cam putin 90....insa banuiesc ca nu te intereseaza prea tare WOT; verifica eventual vizual daca iti deschide complet clapeta cu pedala la podea

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google