Capetii De Bara Dusi Sau Pivotii?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Daca pleci la drum lung tinere,sa iti iei si carnetele de garantie la tine in caz ca ramai pe drum din cauza lor si suni la dacia asistenta sa vina sa te recupereze sa ai carnetele
    sigpic

    Comment


    • #17
      Ok Dalai Lama, o sa am grija sa am carnetele la mine
      No, apoi blana
      Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
      ...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste

      Comment


      • #18
        Originally posted by lau_swat View Post
        De ceva timp am observat ca atunci cand trec peste denivelari, sine de tramavai etc si rotile sunt bracate(nu neaparat la maxim) se aude un zgomot deranjant, intrebarea este ce ar putea fi dus? Capetii de bara? Pivotii? Bucsaraie? Maine as vrea sa dau o fuga pentru o programare si as vrea sa stiu si parerea voastra.
        Cati kilometri ai cu ea?
        Eu am 19500 si am aceleasi zgomote. Ai incercat sa dezumfli rotile putin? Sa zicem 2.0 sau 1.9 pe fata? Eu am facut asta si s-a atenuat considerabil dar tot se aude.
        Am vazut si o alta parere, cu roata virata. Daca se amplifica cu un clank infundat, in aceasta pozitie pe denivelare, e capatul de bara sigur. In aceea pozitie capatul de baza are momentul compus pe doua axe si ca urmare mult mai solicitant decat la o miscare pe drum normal, drept. Si bineinteles cei de la service nu simt nimic. Ca doar e in garantie extinsa

        Comment


        • #19
          @lupulucian:
          Cred (mai mult ca sigur) ca intampin si eu problema asta, insa am 37000km.
          Totusi nu exclud nici amortizoarele, care ar putea fi duse.
          Esti sigur ca, capetele de bara se schimba pe garantie (extinsa)?

          Comment


          • #20
            Am fost acuma seara cu masina si s-a auzit din nou, dupa ce vin din minivacanta ma duc la ei si fac scandal, asa ceva nu se mai poate, te fac prost in fata maimutoii dracului, o sa mai dau un mail la VC ca vad ca doar asa se poate rezolva. Da, masina e in garantie extinsa, nu ma intereseaza de magariile lor, scandal sigur vor avea, ca nu mai am timp de pierdut prin service cu ea, mie mi-e sa nu mi se ... Oricum un mail la VC clientului acuma a plecat.
            Last edited by lau_swat; 21 April 2008, 22:19.
            No, apoi blana
            Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
            ...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste

            Comment


            • #21
              Originally posted by Kojak View Post
              @lupulucian:
              Cred (mai mult ca sigur) ca intampin si eu problema asta, insa am 37000km.
              Totusi nu exclud nici amortizoarele, care ar putea fi duse.
              Esti sigur ca, capetele de bara se schimba pe garantie (extinsa)?
              Asa ar trebui. Dar nu si in Romania. Dupa cum am zis trebuie sa faci, nu stiu, sa le masluiesti, ca sa-i indepleci sa le schimbe. Amortizoarele mele la 19500 km au eficienta 62% iar limita de avarie este de....55%. Ce crezi, am avut succes? NIMIC. Si am doar 19500 km, rulati doar pe sosea, cu grija ca doar o masina am. Si am garantie extinsa pan in dec 2008. Trebuie facut ceva

              Comment


              • #22
                Iata raspunsul de la Dacia:

                Stimate domnule Leitan,

                Referitor la ultimul dumneavoastra mesaj subliniem ca unitatile service
                agreate DACIA sunt singurele abilitate de a realiza constatarea si
                diagnosticarea functionarii autoturismului si de a stabili masurile de
                remediere corespunzatoare, in cazul in care acestea se impun, dispunand de
                mijloacele tehnice necesare si de personal de specialitate calificat
                .Specialistii din unitatile service care efectuaza constatarile sunt cei
                care pot sa solicite analiza tehnica de la experii din DACIA daca ei
                nu gasesc o solutie de rezolvare.
                Va asiguram ca unitatile service DACIA sunt capabile sa solutioneza
                orice incident aparut la automobilul dumneavoastra. In urma unei
                constatari se va stabili daca automobilul functioneaza in parametrii
                tehnici prescrisi de producator si daca zgomotul sesizat de dumneavoastra
                este sau nu un zgomot specific in functionare.

                Eu unu nu stiu ce sa mai zic de "specialistii" astia de 2 lei de la Dacia. Daca la mana nu se simte inseamna ca nu bate.
                No, apoi blana
                Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
                ...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste

                Comment


                • #23
                  Asta putea sa iti spuna si grassu de la noi de la arad cand cei de la reprezentanta Dacia i-au verificat masina batand cu pumnul in ea
                  nu avea nimic desigur
                  Cine are nevoie de panouri solare, sisteme de iluminat cu leduri sau sisteme de incalzire, stie la cine sa apeleze
                  Dacia Logan Kiss 1.6 8v ... rosie ca

                  Comment


                  • #24
                    N-ai cu cine bah, n-ai cu cine... niste tarani

                    Eu as bate cu pumnul in capul lor ala gol.
                    No, apoi blana
                    Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
                    ...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste

                    Comment


                    • #25
                      O solutie clasaica pentru a te dumirii cat de cat care e problema:

                      ridica masina pe cric cate o rata

                      si incearca sa misti de roata in doua moduri

                      1- prinde roata cu mainile la ora 9:15 adica pe un plan orizontal la jumatatea rotii. Daca roata are un mic joc asa atunci e de la capatul de bara (trebuie sa fie fixa. Daca se misca fara ca in volanul sa se clinteasca atunci aici e buba)

                      2 - prinde roata la 12:30 de sus si de jos in plan vertical la mijlocul rotii si daca are joc atunci sunt pivoti sau bucsile. Pe cat posibil baga capul intre roata si aripa si misca de roata dar nu prea tara ca sa nu cada de pe cric si vei vedea unde are jocul

                      cineva zicea ca e joc la directie. Ca sa fie taota lumea impalcata jocul la directie se vede daca dau un pic de volan iar rotile daca sunt pe asfalt nu se misca deloc. Poate fi un joc maxim de 5 grade parca. Daca se aude zgomot la roata nu e de la caseta de directie.

                      concluzie: trage un pic de roata si vei afla care e buba.
                      1.5 dc

                      Comment


                      • #26
                        Incearca si la bieletele de directie ele fac zgomot ridicatio pe cric si luati jocu la roata .Se simte jocu ori la pipa daca nu la caseta de dir

                        Comment


                        • #27
                          o parere

                          Incearca si la bieletele de directie ele fac zgomot ridicatio pe cric si luati jocu la roata .Se simte jocu ori la pipa daca nu la caseta de directie

                          Comment


                          • #28
                            Si la mine e ochestie..........Cand merg la un prieten strada lui e pietruita.....Adica asa ca la tara.......Si merg cu a 1-a la relanti, o las sa merga din turatia motorului si atunci se aud niste bata cand trec peste denivelari, pitre sai gropi, ceva de genu, o sa o urc pe cric. Am 40k km. Voi ce ziceti? Ce se poate sa fie dus?
                            MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google