Cheia de desfacut roti!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cheia de desfacut roti!

    Cum vi se pare...oi fi eu mai nepriceput...dar la prima pana...am si strambat-o ...plus ca nu am reusit sa destrang roata cu ea!parca ar fi din plastic ...
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

  • #2
    Mie nu mi se pare asa proasta cheia aia, la mine chiar a mers sa desfac roata. Nici macar nu s-a strambat. Cheia a venit o data cu masina?
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #3
      daaa...e made by Dacia ;)
      Sau de cine o fi...faza e ca e toata stramba...
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #4
        Ori a fost roata ta stransa prea tare (desi nu cred), ori chei e mai proasta, masina ta fiind cumparata la inceput, s-ar putea sa difere producatorul si de aici si materialul mai prost.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #5
          la logan nu am avut "norocul" pana acum de vreo pana si nu am folosit cheia. insa am facut vreo doua la un matiz si daca vedeam ca tin si nu se desfac aveam un spray din ala degripant. l-am folosit o singura data. am dat pe prezoane, am asteptat cam 10 - 15 min si s-au desfacut mai usor.
          Dacia Logan Ambition 2006 1.5 dci 65cp
          10.000 km - 22.01.2007

          Comment


          • #6
            asta pentru aia care stiu sa schimbe roata...la mine au venit vreo 3-4 prieteni...unu singur a reusit
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #7
              voi va tineti bine ..... eu la prima pana nu am gasit cheia de roti ) asa ca am imprumutat una de la vecinu ......dupa ce am schimbat roata a venit vecinu si ma intrebat daca-mi bat joc de el sau ce fac tin cheia in vitrina ...sserios nu o vazusem acolo ascunsa
              Logan Ambition 1.5 DCI - 2006
              Passat 1.9 TDI - 2006
              Audi 80 1.9 - 1989
              Dacia PICKUP 1.4 - 2003

              Comment


              • #8
                cheia de roti si cricul sint o gluma proasta in golan. ocupa loc pretios.
                du-te la un schrot si ia un cric de audi, vw, bmw care se deschide in forma de V si o cheie de roti in forma de L tot de la audi, vw, mercedes sau chiar bmw.
                audi si vw le au sub forma de teava, mercedes in forma de L si minerul lung(suporta prelungitor de 2m si nu se indoaie) sau de la bmw in forma de L sau Z. oricare din astea ar fi, te urci cu toata greutatea ta pe ea si te tine! poti sa balansezi sus/jos pe ea daca prezonul face pe "duru".
                am precizat ca ar fi bine sa treci pe prezoane de 17"? , golanu vine cu 19"
                iar cheile de audi, vw, mercedes, bmw sint de 17
                Last edited by 1.5 DCI; 15 June 2007, 20:21.
                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                Comment


                • #9
                  N-am folosit, e la locul ei si nu ma deranjeaza. Am facut 6500 km si n-am pus mana pe ea. Acolo sa stea...

                  Comment


                  • #10
                    am revenit cu poze la cheie de roti si cric
                    ma repet, aceste chei le gasesti doar pentru 17 iar golanul are 19!
                    aici se poate vedea forma lor iar aici detaliile scrise pe cheie.
                    cheile de la mercedes si bmw sint extrem de rezistente, am pus teava de 2 metri pe cheie si am rupt prezoanele.
                    cea de la vw audi e ok pentru desfacut prezoanele, dar nu e chiar asa tare incat sa pui teava de 2 metrii pe ea. cedeaza cheia garantat :P
                    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                    Comment


                    • #11
                      mah eu am desfacut toate patru roti cu cheia de la dacia si nu sa instrambat....am dat si cu picorul in ea ca nu se desfaceu prezoanele si nu are nimic....atunci la inceput m-au chemat sa-mi schimbe cricul si cheia de roti ca cica nu erau rezistente

                      Comment


                      • #12
                        Pt cine crede ca cheia de roti de logan este slabuta incercati cu mare incredere la hipermarketuri sau la benzinarii este o cheie "telescopica" cu 2 capuri unul de 17 si unul de 19. Eu am reusit sa rup un prezon la o dacie amarita din 72, de 10 ani ruginea prezonul si am rupt 2 inelare inainte de "minunea" asta de cheie.

                        Comment


                        • #13
                          ce nu intelege nimeni e ca acea cheie vine stramba si ca defapt in timpul folosirii ea se indreapta)))
                          Easy 1.5 DCI

                          Comment


                          • #14
                            Am dat jos rotile din spate sa pun aparatori de noroi. Cheia de roti e OK dar cricul e o gluma foarte proasta. Sunt indignat peste masura de el. Ce mama naibii au vrut sa faca cand au pus pirghia aia cu care il manevrezi: sa-mi faram degetele de maini , sa zgirii masina? Chiar va descurcati cu jafurile astea cu nume de cric? Si cred ca era bine daca puneau si o talpita pe care sa sprijini cricul sub masina ca la Berlina ca sa pot folosi alt model sau sunt eu nostalgic. dupa Batrana Doamna?
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • #15
                              Tu ai cric si cheie de desfacut roti model vechi probabil, alea sunt foarte proaste...
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google