Pocnet La Pornire, Cred Ca Mecanic...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pocnet La Pornire, Cred Ca Mecanic...

    Salut
    ieri seara, la pornire, s-a auzit o pocnitura destul de puternica, care din cate cred sau am impresia, a venit din dreptul cutiei de viteze (repet cred). am oprit, dar nu era nimic suspect la masina. la plecare, totusi parca intra mai greu in viteza, dupa debraiere (atat brusca cat si lenta) cand cupleaza se simte un soc, parca pocneste ceva. totodata, dupa 2500 rpm, motorul se aude mai tare (parca nu am fitru sau merg cu filtru sport). cu toate ca am citit ca e ceva frecvent, sau cvazinormal, se aude un harait cu motorul pe liber acesta disparand in momentul calcarii ambreiajului. treaba asta e veche, de la aproximativ 5000-10.000 km, dar de aseara parca s-a agravat. cel mai devreme pot sa ajung in service sambata dimineata, adica o sa ajung 100%.

    mentionez ca masina e un Logan preferance, iunie 2006, 1,4 mpi ~35.000km si am optat pentru garantie extinsa (garantia extinsa acopera tot ceea ce acopera si garantia normala?!).

    postez in speranta de a primi ajutor, sau o explicatie logica pe care sa le-o expun celor din service. am cautat solutie pentru acesta problema pe 2 forumuri, acesta si unul dedicat logan-ului, al carui nume nu stiu daca am voie sa il dau.

    va multumesc si astept raspunsul dvs.
    sigpic

  • #2
    Nu cumva ai pornit motorul si schimbatorul era intr-o pozitie neutra intre viteza si liber? Ca se mai intampla ...
    sigpicMy ride

    Comment


    • #3
      Da si eu am patito am vrut so bag in a1a si nam nimerit a ramas intre , si cand sa plec de pe loc(am vrut sa plec la impresii mai carait cutia rau...) apropo azi cand so pornesc era motoru cald a pornit ptr o fractiune de secunda si sa oprit si era aprins ala de la temperatura apa dar avea doar 4liniute si intro zi tot asa am pornito avem proiectoarele aprinse si am dat repede sa plec am luat maxim de volan si mia clipit martoru de la ulei... e normal , andrei?

      sigpic

      Comment


      • #4
        Originally posted by SoNyKeL View Post
        Da si eu am patito am vrut so bag in a1a si nam nimerit a ramas intre , si cand sa plec de pe loc(am vrut sa plec la impresii mai carait cutia rau...) apropo azi cand so pornesc era motoru cald a pornit ptr o fractiune de secunda si sa oprit si era aprins ala de la temperatura apa dar avea doar 4liniute si intro zi tot asa am pornito avem proiectoarele aprinse si am dat repede sa plec am luat maxim de volan si mia clipit martoru de la ulei... e normal , andrei?
        a?! - nu am inteles nimic sony...

        @deluxe - nu cred... mai degraba era in 1 si ambreajul calcat (din reflex calc ambreiajul cand dau cheie).

        sa inteleg ca excludeti o eventuala detonatie? Din cate stiu daca "pocneste" in admisie se cam topeste filtrul de aer... sa fie de aici sunet mai grav al motorului?

        ms
        sigpic

        Comment


        • #5
          Pai ia vezi filtru de aer e la locu lui?

          sigpic

          Comment


          • #6
            Ai avut o detonatie pe galeria de admisie. Trebuie desfacuta carcasa filtrului de aer si sa te uiti acolo, mai mult ca sigur e ars.
            Problema poate provenii de la circuitul de recuperare a vaporilor de benzina (a fost o problema la un lot de masini prin 2005 parca), ori de la un injector stricat.
            Ori de la o aprindere prea rapida comandata de UCE injectie, desi nu prea cred ca a fost de la asta.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #7
              Andrei raspunde-mi si mie , ca sa nu mai fac un topic nou...
              Ieri cand so pornesc(aveam maxim o ora de cand o oprisem) a dat sa porneasca ptr o clipa dar sa oprit si cand m-am uitat in bord era martoru de apa aprins...
              si in alta zi am pornito in graba am luat repede de volan maxim stanga si cand sa plec am cam subturato si in bord a clipit o data martoru de la ulei... e ok? Sa-mi fac ceva griji?

              sigpic

              Comment


              • #8
                Ieri ai avut un rateu pe admisie, daca nu s-a aprins martorul OBD (pentru defecte la catalizator si sistemul de admisie) nu e nici o problema.
                A 2-a problema, daca masina era subturata, plus consumul de curent de la servodirectie, a vrut sa se opreasca motorul si si-a revenit, nici o problema si aici.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #9
                  Daca a clipit martorul de ulei inseamna ca aproape ai calat motorul, dar in ultima clipa si-a revenit. ei, in momentul ala cand aproape "murise", n-ai avut presiune de ulei. logic, la 300rpm n-ai suficient ulei , contactul fiind pus, se aprinde becul...
                  nu-i nimic grav, se mai poate intampla, daca repeti figura. am patit-o si eu, nu-i absolut nici o problema...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #10
                    Verifica carcasa filtrului de aer, in mod sigur e sparta...ai avut o detonatie pe admisie.

                    e o problema destul de frecventa la logan modelele 2004 pana prin 2006.
                    Fuarte Nervos !!!

                    Comment


                    • #11
                      Poi daca am avut o detonatie... banui ca e grav (din cate stiu eu astea sunt date de o interpretare gresita, de soft eronat->????). o sa ma uit la filtru de aer.

                      si totusi de ce imi intra mai greu in viteza? De ce pocneste un pic la debraiere, in momentul in care cupleaza?

                      ms si spor la dezbatut probleme pe topicul meu PROPRIU SI PERSONAL
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Am sunat acum, omu nu mi-a spus nimic (daca sa mai merg cu ea sau nu), dar o tot tinea cu "sunati la dacia asistenta daca nu va porneste masina".
                        le-am explicat ca porneste dar se aude un "huruit", un zgomot etc.
                        Cum e si normal, oamenii au liber de Sarbatorile Pascale, programandu-ma miercurea viitoare pentru test.

                        ce m-a ingrijorat a fost tonalitatea omului. din plictisit in brusc interesat (tot dupa a inceput povestea cu "sunati la dacia asistenta") dupa ce am expus problema telefonic.

                        ce sa fac... las masina in garaj 4 5 zile? Vin sarbatorile, o sa am de alergat...
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Daca a fost detonatie pe admisie nu e grav. Sa nu fi fost altceva...
                          Dar totusi, suna la Dacia Asistenta sa vina ei sa vada care e problema, eventual o pun si pe tester si vad exact.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #14
                            Sony, am glumit ma, nu ma deranjeaza sa se posteze aici (ar fi culmea!!!). ai dreptate, oricum dupa Paste ii vor face ceva, doar si ei sunt crestini si e normal sa aiba sarbatorile linistite.

                            daca sun la dacia asistenta si nu descopera nimic... ma costa ceva? Solicitarea fara motiv stiu ca se plateste, si... daca ai avut sau nu motiv banui ca echipa de interventie hataraste.(1. masina e in garantie. 2. nu ar fi bai daca ma costa dar sa fiu pregatit).

                            filtru de aer e ok, deci nu cred sa fi fost detonatie. imi e frica sa nu fi pocnit ceva pe la cutie sau diferential... cu toate ca masina nu era in sarcina.

                            merci
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Daca masina nu porneste, deci nu se poate merge cu ea la service, Dacia Asistenta nu-ti cere bani. Asta daca masina e in garantie.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google