Raspuns Intarziat La Acceleratie,1 Sec(in Timpul Asta Parca Subtureaza)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Raspuns Intarziat La Acceleratie,1 Sec(in Timpul Asta Parca Subtureaza)

    Salut,am un logan 1.4 si urmatoarea problema.La apasarea brusca a acceleratiei in timp ce este pe liber motorul are o pauza de aproximativ o secunda,in secunda asta parca se aude un fasait de aer venind de la motor si da impresia ca este chinuit,depasit,subturat dupa care creste constant fara intreruperi in turatie.Ciudat este ca pe turometru nu se observa asta,creste constant instantaneu pe turometru,nu da inapoi in turatii,nimic.De la ce poate fi?Cablul de acceleratie se exclude,raspunsul fiind instantaneu dar nu cel asteptat.

    Mai ales cand este pornita la rece pana ajunge in patru linii efectul scris mai sus este mai pronuntat si mai de lunga durata.Am intalnit asta la dacia 1310 pe carburatie,dar am observat asta si la a mea aseara.
    Last edited by john Q; 15 December 2011, 14:46. Reason: Automerged Doublepost
    "light up the darkness" Bob Marley

  • #2
    ti-am mai zis ..curata corpul clapeta si senzorul de turatie ...in plus pune diagnoza pe ea si vezi la cat % ti se deschide clapeta cu pedala in podea

    Comment


    • #3
      Si eu am aceeasi chestie.Pe loc daca apas brusc pedala de acceleratie pana in podea.Timp de 1 sec ai senzatia ca e oprit motorul.
      sigpic

      Comment


      • #4
        multumesc,asta o sa fac dar maine cred ca o iau la servici si ii dau forja

        inca ceva,aseara i-am scos capacul de la filtru de aer si l-am pus pe taicamiu sa apese acceleratia(motor oprit) iar clapa aceea nu mi se parea deloc murdara dimpotriva avea aceeasi culoare aproape de nou.O fi mizerie ceva mai jos de ea sau mai are si altceva pe acolo care e murdar in afara de mpp?De asta te-am si intrebat de clapa daca se poate vede de la filtru

        este un senzor acolo la clapeta din ce am vazut nu,ce rol are?
        Last edited by john Q; 15 December 2011, 15:50. Reason: Automerged Doublepost
        "light up the darkness" Bob Marley

        Comment


        • #5
          pe clapeta sunt 2 senzori ... motorasul pas cu pas care regleaza relantiul si senzorul de pozitie al clapetei care ii transmite calculatorului cat la % este deschisa clapeta ...

          Comment


          • #6
            @ionut, daca masina e generatia noua, atunci ai accelerare electronica, de aici si mica intarziere la accelerarea brusca, la fel patesc si eu la a mea.
            Da mai multe detalii legate de masina de genul an productie, norma de poluare?
            Super Oferte Accesorii Logan

            Comment


            • #7
              an fabricatie aprilie 2008, norma poluare euro4,acceleratie este pe cablu,se poate observa in spatele cutiei cu filtrul de aer cablu acela care vine prins pe bratul de acceleratie

              am citit intr-un post de pe forum si anume UCE injectie face citire la senzorul clapetei de acceleratie de 10x/sec iar la alte motoare(modele masini renault) citirea este de 15x/sec si de aici raspunsul intarziat al acceleratie la apsaarea brusca a acceleratiei,singura solutie fiind resoftarea.Nu bag mana in foc in cazul meu, fiindca eu am si alte probleme gen oprire brusca a motorului(1 singura data cu motor rece),"da in nas"(pornire dupa o perioada de cateva zile) iar acum mai nou de doua ori nu porneste din prima.Solutii am gasit aici pe forum, o sa le aplic si sper sa fie cu noroc
              Last edited by john Q; 16 December 2011, 13:05. Reason: Automerged Doublepost
              "light up the darkness" Bob Marley

              Comment


              • #8
                numarul de esantionari/secunda nu se modifica la resoftare, doar parametrii de injectie/avans. diferenta de esantionare pot exista, dar, cum am spus, nu e neaparat un parametru ce se schimba la resoftare.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  Daca ai schimbat bujiile cu unele mai puternice(gen patru electrozi)scoatele si punele pe cele originale.Daca ai intrat cu masina in apa mai mare(pana la praguri)scoate sonda a doua(de sub masina)curata cu spray papucii si incearca sa clipsezi mai bine mufa iar daca tot nu merge duo pe tester si reseteaza toate erorile.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google