Probleme Stergatoare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by big_electro61 View Post
    Nu sunt deacord cu bataia,nici in educatie,nici la motorasele ce au stator cu magneti permanenti(sunt sensibili la socuri,crapa sau se desprind).In ceea ce priveste -perii lipite de colector-,recunosc faptul ca nu am vazut(am probleme si in a-mi imagina o posibilitate...grafit,cupru),dar niciodata,nu zic,niciodata...
    Cam multe nu ai vazut tu; decat sa ma "pandesti" pe toate thread-urile mai da un sfat util celui care are o problema. Teoria ca teoria, cu practica unii au o problema. Periile de la motorasul stergatorului au si un aliaj neferos in compozitie.

    Originally posted by dvidby0 View Post
    s-a rezolvat...cred k era motorasul blocat sau carbunii lipiti pe rotor...reparatia s-a efectuat in stil pur romanesc...un patent in cap la motoras si nu au mai fost probleme. ms mult
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #32
      Trebuie sa recunosc faptul ca nu am vazut,cite mi-as fi dorit.Faptul ca te simti "pandit",e posibil sa aiba diverse cauze...Sper,sa nu ma insel,dar cred ca esti singurul in aceasta situatie...nedorita! Acceptind ideea ca dumneata,nu ai probleme cu practica,consideri ca un producator de perii colectoare,nu alege cea mai buna compozitie,in ideea de a favoriza o "alunecare" corecta pe colector si nu o blocare(lipire)? Al 2-lea citat este copilaresc,in ideea de a sustine faptul ca periile se lipesc pe colector.De fapt in acel exemplu,periile nu atingeau colectorul,iar in urma unui soc extern(cu patentul),periile au facut contact cu colectorul si motorasul a functionat(o perioada...).

      Comment


      • #33
        Iti recomand sa citesti AICI, cu voce tare; niciodata nu-i tarziu. Iti povestesc in ce conditii se lipesc periile pe colector; cand rotorul e blocat si curetul creste.
        Last edited by IancuMIC; 19 March 2012, 22:55.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #34
          De curiozitate am citit cu atentie,cele indicate.Acum o sa spun ce am inteles eu.Carbunele(peria),nu a fost lipit de colector,ci,a fost blocat(lipit) in propriul suport,de fapt respectivul spune ca nu a putut sa-l scoata decit distrugindul-l.De fapt afirmatia respectivului ca siguranta era buna,dar motorasul nu mergea,ma duce la ideea ca rotorul nu era alimentat(nici pomeneala de rotor blocat si crestere de curent). Cred ca intelegeam aspectele,logic,chiar daca citeam...in gind! NICIODATA,SA NU ZICI,NICIODATA!

          Comment


          • #35
            Unii au inteles despre ce e vorba.
            Originally posted by Seba View Post
            iei o bucata de smirghel si-o infasori pe un tub de medicamente/coada de matura/etc de diametru cat mai apropiat de colectorul motorului si refaci curbura carbunelui. re-asamblezi totul cu grija si n-ar trebui sa ai probleme.
            Pe timp de iarna lamele stergatorului se pot lipi de geamul inghetat; de aici rotorul blocat si curent mare intre perii si colector.
            Macar acum ai inteles cum se pot lipi periile pe un colector?
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #36
              Intradevar,citatul este foarte elocvent in sustinerea "lipirii".In "putina" mea practica,am avut ocazia sa demontez suficiente motorase de stergator de parbriz arse(scrum),din diferite motive,si nu am gasit la nici unul carbuni lipiti de colector.Din start subiectul discutiei mi s-a parut un pic hilar,dar vad ca se insista... De fapt ideea cu lipitul carbunelui de colector,iti apartine.Cel cu problema a spus ca are un carbune(era de masa) -blocat-,iar tu l-ai intrebat -cum blocat,adica lipit-,si de aici toata istoria falsa...

              Comment


              • #37
                Am o problema la stergatoare :imi functioneaza doar pe treapta ce-a mai rapida.
                primul simtom, a fost acum vreo 3 saptamani (nu era gheata), la temporizare, stergatorul revenea foarte greu in pozitia de repaos, iar acum nu mai functioneaza temporizarea si pozitia 2.Care ar fi cauza?
                Tinc fest !!

                Comment


                • #38
                  Originally posted by IancuMIC View Post
                  Maneta de actionare(contactele) sau periile colectoare.
                  Cam acelasi raspuns ca si pentru colegul @zolyac; in privinta periilor ai una comuna pentru ambele viteze, iar celelalte cate una pentru cele 2 viteze.
                  Responsabile cu revenirea stergatoarelor in pozitia de repaos, sunt contactele de pe motoras.
                  Last edited by IancuMIC; 23 April 2012, 20:38.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #39
                    Salutare!
                    O rugaminte am si eu, se poate o poza/schema cu contactul care asigura revenirea stergatoarelor la punct fix?
                    La mine merg continuu atat pe pozitia oprit a manetei, cat si pe cea intermitent, asta daca actionez maneta in timpul functionarii auto. Daca in timp ce maneta este in pozitia temporizare iau contactul pentru scurt timp, se aude releul din UCH cum decupleaza si stergatoarele se opresc.
                    Si din aceasta cauza nu stiu de unde este problema> releul dedicat din UCH sau acest contact de pe motorasul ansamblului stergatoare?
                    Multumesc!

                    Comment


                    • #40
                      Cel mai probabil contactele (de pe motoras) de readucere in pozitie de repaus, sunt lipite.
                      Scuze ca nu pot urca schema (desen nr. 37 Logan schema)
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #41
                        Multumesc pentru raspuns, dar nu am schema asta. Am manualul service, dar nu este detaliata zona care ma intereseaza, este prezentat ansamblul stergatoare la modul destul de general. Eventual un termen de cautat pe google sa gasesc exact schema pe care o aveti sa ma ghidez dupa numarul indicat pentru foto? Multumesc !

                        Comment


                        • #42
                          Ai PM; link cu scheme electrice de la Logan; erau si pe forum dar nu le gasesc acum.Parca Marian Ivan le ridicase.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #43
                            Sper sa te ajute schema.
                            Verifica pinii si conexiunile de la UCH in primul rand, mai ales daca ai umblat pe acolo - pinii A4 si A6, precum si pinul B24.
                            Daca nu, scoate motorasul si verifica acolo discul rotativ si contactele lui.
                            Attached Files
                            GL-22-TOF

                            Comment


                            • #44
                              Am rezolvat problema, sper ca nu doar temporar. Ca idee, masina are 130.000 km si este din iunie 2006 pe drumuri.
                              Am gasit in piesa asezata pe motorasul ansamblului stergatoarelor o lamela rupta, exact cea care asigura oprirea la punct. Am lipit-o cu cositor si in zona lipiturii am pus ca intaritura o bucatica de conductor din cupru monofilar de sectiune 2,5 mm si cositor din belsug. Oricum, mi se pare destul de prost inspirata ideea, dar probabil a fost cea mai ieftina gasita de dacia. Atasez foto, am uitat sa fac dupa lipire.
                              Stie cineva, se gaseste piesa separat, sau politica tot ansamblul?
                              Multumesc celor ce m-au ajutat!
                              Attached Files

                              Comment


                              • #45
                                Sa nu te mire, dar acelasi sistem este si la: Ford, Renault, Fiat, VAG, Daewoo, etc.
                                Ceva electronic am gasit pe la Alfa Romeo - dar acolo daca s-a ars ceva ... schimbi tot.

                                Cred ca se poate schimba doar acea rotita, gasesti pe la dezmembrari sigur.
                                GL-22-TOF

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google