Zgomot Avansuri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot Avansuri

    salut

    Sandero , 1.4 din 2008, aproape 40. 000 km, f bine intretinut.
    Are un zgomot teribil de avans in accelerare mai ales daca ma aflu in urcare.
    Zgomotul apare atat cu motor cald si cu motor rece, benzina de orice fel (95,98,100).
    De fapt sa fiu sincer, cu motorul rece mi e frica sa i dau blana , zgomotul este teribil.
    A facut asa de cand am cumparat o.
    Dupa multe interventii autorizate in care am schimbat:
    - distributie
    - pompa de apa
    - reglat culbutori;
    nu am reusit sa rezolv aceasta situatie situatie.
    Pt cazuri similare, uzina a schimbat motorul masinii. La mine nu mai e cazul deoarece a iesit din garantie.
    Mentionez faptul ca zgmootele sunt comparabile cu cele ale vechii dacii 1300 pe gaz sau cand ii bagam gazolina din aia la bidon de 5L
    Mai are cineva aceasta problema?
    Ce idei mai aveti, unde ar trebui sa mai umblu?
    JIJI

  • #2
    Resoftare.
    Cel mai lent 1,6 8v

    Comment


    • #3
      mai sunt vreo 2-3 pe forum care se plangeau de acelasi lucru ,din pacate nu am auzit niciun fel de rezolvare.Si la ceilalti tot despre sandero era vorba .Daca problema e din calculator,s-ar putea incerca softul din logan.Alta idee nu imi vine , mai era cineva la care i-a si aprins check engine,zica el ca din cauza unui injector .
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #4
        Originally posted by gigibecali View Post
        salut

        Sandero , 1.4 din 2008, aproape 40. 000 km, f bine intretinut.
        Are un zgomot teribil de avans in accelerare mai ales daca ma aflu in urcare.
        Zgomotul apare atat cu motor cald si cu motor rece, benzina de orice fel (95,98,100).
        De fapt sa fiu sincer, cu motorul rece mi e frica sa i dau blana , zgomotul este teribil.
        A facut asa de cand am cumparat o.
        Dupa multe interventii autorizate in care am schimbat:
        - distributie
        - pompa de apa
        - reglat culbutori;
        nu am reusit sa rezolv aceasta situatie situatie.
        Pt cazuri similare, uzina a schimbat motorul masinii. La mine nu mai e cazul deoarece a iesit din garantie.
        Mentionez faptul ca zgmootele sunt comparabile cu cele ale vechii dacii 1300 pe gaz sau cand ii bagam gazolina din aia la bidon de 5L
        Mai are cineva aceasta problema?
        Ce idei mai aveti, unde ar trebui sa mai umblu?
        Normal ca ma intreb de ce a trebuit sa astepti iesirea din garantie,ca sa-ti rezolvi problema? Daca pentru cazuri similare,uzina a inlocuit motorul,ce rost mai are inlocuirea soft-ului? Eu inclin sa cred ca problema ar fi in lantul cinematic al distributiei: canal de pana dezaxat,la unul din pinioane,semn de montare distributie,marcat cu un dinte inainte sau inapoi.Diferenta este mica de doar un dinte,dar efectele sunt deranjante,si motorul e posibil a se incalzii,excesiv. Daca e facut canalul de pana gresit pe vilbrochen sau axul(axele) cu came,e mai complicat.Cel ce descopera cauza,e profesor...

        Comment


        • #5
          zic de soft , pentru ca niste meseriasi s-au trezit sa puna pe un ECU de logan softul din sandero si pana nu am pus softul de logan inapoi in locul la ala de sandero , masina prezenta aceleasi simptome , merita incercat , e o procedura care nu costa cine stie ce,plus ca se gaseste vreunu pe aproape p-acolo care sa faca operatiunea .Probabil a fost dus cu zaharelul schimband diverse piese pana a iesit din garantie si asta a fost.
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #6
            Si eu am aceeasi problema expusa nu demult aici. Tot Sandero 2008. Daca bag a 2 in panta si apas tare pedala incepe si "paraie" avansul. Nu face mereu, cred ca este o problema de benzina. Masina nici nu trage si tinde sa se opreasca. Totusi in Germania a mers unsa, i-am dat si 170 cu talpa apasata rapid si nu a avut nimic. Asta ma duce cu gandul la benzina, filtru aer, .... Pe tester nu arata erori.

            Comment


            • #7
              Problemele ce tin de aprindere, inclusiv calitatea benzinei, sunt supravegheate de un senzor de detonatie,deci ar aparea cod de eroare.

              Comment


              • #8
                doar daca nu se pot face corectii de avans se memoreaza cod de eroare/aprinde bec ... in principiu corectii de avans sunt la ordinea zilei ,se fac tot timpul .
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #9
                  Poti incerca o harta de avans un pic mai mica. Nu trebuie modificata toata, ci doar zona de turatie unde auzi zgomotul.
                  Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                  Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                  www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Cristi_Xp View Post
                    doar daca nu se pot face corectii de avans se memoreaza cod de eroare/aprinde bec ... in principiu corectii de avans sunt la ordinea zilei ,se fac tot timpul .
                    Avansul poate primi corectii(ce tin de calitatea benzinei) intr-un anumit domeniu.Ce depaseste acest domeniu(ce nu poate fi corectat,adica detonatiile),este pus in evidenta prin cod de eroare,generat de senzorul de detonatie.Defectiunile sistemului de aprindere,nu pot fi corectate.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google