Cablul Sarit De La Butonul De Reglare Al Caldurii Din Masina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cablul Sarit De La Butonul De Reglare Al Caldurii Din Masina

    Cred ca mi-a sarit cablul de la butonul de reglare al caldurii in masina, deoarece daca pornesc aeroterma imi baga aer rece chiar daca butonul e dat pe cald la maxim si parca se roteste ceva mai usor decat e normal.
    Imi poate explica cineva cum as putea sa verific si sa pun cablul inapoi daca e sarit.

  • #2
    Daca nu ai umblat niciodata la panoul de climatizare,mai mult ca sigur cred ca ai rupt "boltul" care actioneaza cablul ce comanda al clapetei rece/cald.De sarit este mai greu sa sara,doar daca ai umblat la el si l-ai bagat mai putin decat trebuia.
    Ce tip de logan ai PH1 sau PH2(difera putin panoul de comanda climatizare.)?
    Last edited by burtosu; 24 January 2012, 21:08.
    KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

    Comment


    • #3
      Daca PH1 inseamna modelul inainte de face-lift atunci modelul loganului (2007 e anul fabricatiei) meu e PH1.
      Mi-a fost umblat la panoul de climatizare acum 2 ani, am avut un chirias nepoftit in instalatia de climatizare care a inceput sa emane un miros irespirabil, atunci mi-a fost demonatat tot bordul. Pana acum nu am desfacut nimic cu mana mea la masina, toate reparatiile au fost facut in service.
      E o operatiune complicata, cea de a schimba boltul? As putea sa-l schimb singur, nu mi-e frica sa ma murdaresc.
      Last edited by tomi13nimic; 24 January 2012, 21:21.

      Comment


      • #4
        Ai niste poze sa te edifici(sper ca ti-au fost de folos).Nu se poate schimba niciun bolt,eventual panoul de comanda de la dezmembrari.Acum depinde de ce defect ai tu,eu doar am presupus ce defect ai putea avea,nu o lua ca sigura.E posibil ca atunci cand a fost montat cablul sa nu-l fi bagat bine si sa fi sarit,iar atunci ai scapat usor.Pana nu demontezi panoul de comanda climatizare nu poti face nimic.
        Attached Files
        KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

        Comment


        • #5
          Poate te ajuta asta http://www.tutorialelogan.ro/2009/09...-la-logan.html
          sigpic

          Comment


          • #6
            Mersi de ajutor.
            Panoul de comanda, are vre-un mod specific in care se desface?
            E prins in suruburi, sau e cu, cleme? Nu prea l-am bagat in seama pana acum prea mult.

            Comment


            • #7
              Mai mult ca sigur ca este rupt acel pinten de care spune colegul @burtosu.
              Eu mi-am facut-o cu mana mea cand am schimbat becul de acolo. M-am grabit la montaj si era si intuneric si l-am rupt.
              Am rezolvat prin inlocuire cu un panou din dezmembrari, m-a costat 100 de lei.

              Comment


              • #8
                vezi ca aceasta chestie am patit-o si eu asta vara imi baga caldura pe vreme de 40grade ... desfac consola si panoul de la climatizare si uitate daca e sarit sau nu cablul acela !
                Logan TAXI http://www.loganclub.ro/forum/logan_...4.html?t=27374

                Comment


                • #9
                  daca cumva boltul de prindere / sustinere sin poza este rupt , ai o varianta ajutatoare care te poate scuti de cei 100 ron cat costa un panou de climatizare .in prima poza este ok iar in a doua poza boltul vopsit de mine cu rosu este rupt , dai o gaura cu bormasina cu un burghiu de 1 mm acolo unde este desenat cu mov iar cu galben este desenat un soricel(colier) dela de plastic care introdus prin gaura facuta de jur imprejur peste cablul de comanda al incalzirii al va tine acolo fara a avea posibilitatea de a sarii din locas .
                  asta am facut eu atunci cand am rupt boltul din cauza schimbarii becului din panoul de climatizare
                  sper sa ajute aceasta inventie de criza .poza 1 (2).jpg

                  poza 2 (2).jpg
                  Last edited by tirum76; 25 January 2012, 12:11.

                  Comment


                  • #10
                    Am rezolvat pana la urma problema, dar, din pacate in service. M-a costat ceva dar nu reuseam in fata blocului sa remediez problema.
                    A trebuit dat jos tot bordul pentru a vedea de unde era problema, ceea ce e cam greu de facut pe ninsoare in fata blocului.
                    Era rupt un piciorus care tine sa nu iasa de la locul, nu stiu cum sa-i zic, dispozitivul care leaga cablul de paleta care directioneaza aerul cald sau rece.
                    Solutia a fost simpla, lipire cu super glue.

                    Multumesc inca o data pe ajutor.

                    Comment


                    • #11
                      Deci problema era pe partea de la aeroterma?
                      real power..... diesel power by

                      Comment


                      • #12
                        solutia mea era mai de durata , sa speram ca va tine , daca nu stii ce ai de facut

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by tomi13nimic View Post
                          Am rezolvat pana la urma problema, dar, din pacate in service. M-a costat ceva dar nu reuseam in fata blocului sa remediez problema.
                          A trebuit dat jos tot bordul pentru a vedea de unde era problema, ceea ce e cam greu de facut pe ninsoare in fata blocului.
                          Era rupt un piciorus care tine sa nu iasa de la locul, nu stiu cum sa-i zic, dispozitivul care leaga cablul de paleta care directioneaza aerul cald sau rece.
                          Solutia a fost simpla, lipire cu super glue.

                          Multumesc inca o data pe ajutor.
                          Dureaza 25-30 min in fata blocului, indiferent de vreme.
                          Se da jos panoul de climatizare, fara sa dai jos tot bordul. Este filmulet in sectiunea "How To".
                          In locul unde s-a rupt acea clema se pot gasi si ale solutii in lucul celebrului super glue care nu rezista la diferente mari de temperatura...
                          GL-22-TOF

                          Comment


                          • #14
                            Problema era in cealalta parte a cablului, nu la panoul de comanda al climatizarii.
                            Se poate umbla pe undeva langa aeroterma fara sa fie desfacut bordul?

                            Originally posted by cosmindan View Post
                            Deci problema era pe partea de la aeroterma?
                            Da. Era de la chestia care leaga cablul de clepata de directionare a aerului.
                            Last edited by tomi13nimic; 26 January 2012, 21:29. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google