Problema? Sau "lasa Dom'le Ca Asa Face Toate" ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Este euro 4 intr-adevar...dar cum am spus si la inceput, face problema asta doar daca opresc motorul imediat dupa o pornire la rece...ca si cum ar ramane inecat cu benzina. Daca opresc dupa ce ajunge motorul in regim termic normal e totul ok. Eram doar curios daca a mai observat cineva acest aspect sau poate reprezinta vreo defectiune in sine.

    Comment


    • #17
      curatat mpp,clapeta aer si senzorul de pe volanta.Astea sunt cele mai banale si dese probleme.
      "light up the darkness" Bob Marley

      Comment


      • #18
        @ionut.stavar....daca ar fi senzorul de turatie..ar porni greu..eu asa stiu...poate mai sunt si alte...simptome!!
        MY RYDE http://www.loganclub.ro/forum/zuzus_72_bmc-t44764.html

        Logan din Bicaz (Neamt)

        Comment


        • #19
          eu am patit exact acelasi lucru pe care il descrii tu.Solutia: curata senzor volanta(plin de rugina),mpp(f murdar,o mazga neagra de se blocase),corp clapeta(murdarie peste tot).A pornit din prima dupa ce am facut toate astea si de atunci nu mai am probleme

          a pornit s-a oprit am dat la cheie pana am consumat bateria care apropo o aveam doar de o saptamana
          Last edited by john Q; 2 February 2012, 14:52. Reason: Automerged Doublepost
          "light up the darkness" Bob Marley

          Comment


          • #20
            Originally posted by prae2orian View Post
            In diferite ocazii am observat ceva ciudat la Mcv-ul meu 16v si m-am gandit sa aprofundez problema si poate sa aflu si cauza. Daca pornesc masina pe vreme mai rece (10-12 grade) in asa fel incat sa intre socul electronic bine in functiune si turatia de ralenti sa fie ridicata peste 1000, mut masina sa zicem cativa metri si apoi opresc motorul si il las nepornit o perioada, atunci cand vreau sa il pornesc din nou porneste fara probleme doar ca primele 30 de secunde merge ca si cum ar fi in 3 cilindri si se accelereaza foarte nasol...apoi isi revine si merge normal................
            Si la mpi face ceva asemanator, in sensul ca daca o opresc cat timp are socu actionat, la pornire o ia mai greu, simptom ca ar vrea sa se inece.
            Toata treaba e cand a luat-o sa o turezi un pic si isi revine rapid.

            Deci cred ca e normal.
            Oricum nu e bine sa opresti motorul la scurt timp dupa pornire, cand e rece afara, ramane benzina nearsa in cilindri.

            Comment


            • #21
              In sfarsit luminaa... Credeam ca numai a mea face asa. Am sa tin cont de treaba asta si n-am s-o mai opresc imediat dupa pornire.

              Comment


              • #22
                @ionut.stavar....am sa dau maine senzorul jos...am sa-l curat...dar cu ce sa-l curat???? ca nu mai tin minte exact...si apoi am sa vad ce se mai intampla...Mentionez ca am la bord e aprins martorul de check engine....la tester a dar eroare la pistonul 3 masin trage foarte rau si nu merge rotund...Problema mea e de fapt la o OPEL ASTA G..1.4 16V 90CP....
                MY RYDE http://www.loganclub.ro/forum/zuzus_72_bmc-t44764.html

                Logan din Bicaz (Neamt)

                Comment


                • #23
                  se curata cu un spray de contacte si un smirghel de apa usor si cu grija.daca ai missfire la pistonul trei se schimba situatia putin.bujii verificate,bobina inductie(nu stiu daca ai si fise de bujii daca este 16v),injectoare

                  e bine ca il cureti senzorul dar nu o sa rezolvi problema
                  Last edited by john Q; 4 February 2012, 10:37. Reason: Automerged Doublepost
                  "light up the darkness" Bob Marley

                  Comment


                  • #24
                    s-a facut lumina....azi am reusit sa pornesc..stiam ca o fisa e crapata..am pus bobina unui 1.6 16V si s-a schimbat situatia.....acum caut sa cumpar o fisa de bujie...ce duce din bobina in capul bujiilor.Fisele sunt foarte scurte....are cineva de pe forum!!!! STIAM ca daca curatam senzorul nu rezolv problema.....nu l-am mai dat jos pe frigul asta!!!!
                    MY RYDE http://www.loganclub.ro/forum/zuzus_72_bmc-t44764.html

                    Logan din Bicaz (Neamt)

                    Comment


                    • #25
                      Am observat in ultimul imp ca imi arunca apa pe toba de esapament. Am verificat toate lichidele sunt ok, nu stiu de unde arunca apa aia, o fi condens?
                      niciodata sa nu contrazici o femeie......o va face ea singura dupa 5 minute...

                      Comment


                      • #26
                        intrebarea e raspunsul ,da condens

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google