Se accelereaza singura masina!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pai am precizat in primul meu post: benzinar din 2005
    Mi-a fost lene sa ma mai repet

    Comment


    • #17
      logan diesel

      am un logan diesel de 85 cai, imi porneste mai greu dimineata la prima cheie si are si tendinta dupa ce porneste de a se tura singura, dupa vreo 20 de minute merge rotund, ce e de facut? daca ma poate ajuta cineva cu cateva idei.(am schimbat supapele la injectoare, curatat rezervor, filtru motorina etc.)va multumesc.

      Comment


      • #18
        salutare,
        si eu am aceeasi problema...
        deci pana la urma care o fi cauza accelerarii..?

        Comment


        • #19
          buna seara .aceiasi problema o am si eu .cand incerc sa schimb vitezele observ ca se tureaza fara motiv si dupa cateva secunde scade .marea problema e ca circul cu ea acum iarna si cand doresc frana de motor ea din contra se accelereaza .daca poate sa ma ajute cineva cu un raspuns .multumesc anticipat

          Comment


          • #20
            Daca accelerezi cand schimbi viteza normal ca se tureaza mai repede decat atunci cand e in sarcina. Atunci cand esti in frana de motor pe o panta pronuntata si totusi se tureaza e ceva normal. Esti cumva incepator? Nu vreau sa fiu rautacios...

            Comment


            • #21
              poate atunci cand schimbi treptele nu iei piciorul de tot din gaz simai ramane putin accelerata masina.

              Comment


              • #22
                @tonici: este prima ta iarna ca sofer?
                @fd2204: nu are nimic, asa face si a mea. Schimba viteza fara frica ca nu sughita.
                @Fyrestarter: cu ambreiajul calcat se tureaza pana la 2000-3000RPM. Normal cu acceleratia libera. Si numai la rece face chestii din astea. Am inteles ce a vrut sa spuna omul. Nu este vorba de cele 2-300 rpm ce cresc in momentul cand schimbi treptele pentru o fractiune de secunda, e o turatie mai mare care poate dura si cateva secunde.
                Last edited by Cristi_LCD; 9 February 2012, 16:41.
                Cel mai lent 1,6 8v

                Comment


                • #23
                  nu sunt incepator si am permis de 15 ani,te rog sa citesti cu atentie ce am scris ,masina se accelereaza singura fara ca eu sa calc acceleratia!

                  Comment


                  • #24
                    va salut si incerc sa ma adresez celor care nu prea se pricep ,insa dau explicati care nici ei nu le inteleg ,in legatura cu acele accelerati (turatii)in turometru la relanti prima problema ar fi MPP A doua problema este din cauza acelei clapete trage aer fals si nu inchide la loc senzur acela de la mpp ;remediu ar fi curatarea si ungerea cu acel spray .Montatorul acelei piese a gindit cind a pus piesa pe masina cind umbli la ea ori i aduci u remediu de viata ori o inlocuiesti ,va rog sa ma scuzati daca am spus ceva gresit

                    Comment


                    • #25
                      Mi s-a intamplat si mie de două ori in patru ani să accelereze la blană, din senin. Motorul - aproape rece. Nu am fost gâgă să prind preșul (de tip tavă) sub pedală. Intreb: dacă s-a manifestat sporadic, trebuie să îmi pun probleme?

                      Comment


                      • #26
                        si la mine uneori cand o pornesc la -15 grade sta la relanti la 1500 rpm dupa scade incet si ajunge undeva la 600...dar uneori cand este mai frig scade creste scade creste ...*creste pe la 1100 si scade pana pe la 800* si tot asa vreo 10 sec dupa se stabilizeaza de la ce poate fi? face destul de rar asa iarna asta a facut vreo 2 ori cand erau -18 -19 grade cand ii mai cald nu are nimic...
                        MY CLA

                        Comment


                        • #27
                          E normal sa faca asa, intra automat in rol socul electronic la incalzirea motorului.

                          Comment


                          • #28
                            ce spui tu este ceva normal. Este un fel de "soc" cum aveau vechile dacii doar ca este electronic. Fluctuatii ale turatiei se intampla si cand porniti ac, dezaburirea sau alti consumatori mari.

                            Comment


                            • #29
                              si din cauza combustibului face acel condens si fiind foarte frig se inttimpla si asemenea fenomene

                              Comment


                              • #30
                                deci nu trb sa imi fac probleme... mai creste turatia si cand misc volanul pe loc pe zapada...multumesc celor care au incercat sa ma ajute
                                MY CLA

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google